Açık Ayakkabı İçine Çorap

3

2

1

4

Açık ayakkabı içerisine çorap giymeye o kadar çok alışıldı ki, Lookbook’da dünyanın her yerinden yapılan paylaşımlarda bu manzaralarla sürekli karşılaşıyoruz. Bu arada ilk fotoğrafta ki Chiara’nın tarzını çok beğeniyorum.

lookbook

41 Comments
  1. Açık ayakkabı içine ince,opak çorap vs. kullanıyorum ama diğer kalın çorap türlerini kullanacağımı sanmıyorum.yinede çok kötü durduğunu söyleyemem..bu arada chiara’yı bende çok beğeniyorum,blogunu sıklıkla ziyaret ediyorum:)

  2. TAM BİR FİYASKO OLMAMIŞ OLMAMIŞ SİYAH AÇIK AYAKKABIYLA SİYAH PUANTİYELİ ÇORAP HARİCİNDE HİÇ BİRİ GÖZE HİTAP ETMİYO..

  3. ten çorap belkiiii hoş olabilir ama soketler falan iğrenç duruyo bence…

  4. yelızcım sıte süper,sen harıkasın ama kımse bana acık ayakkabı ıcıne kalın corap gıydıremez hatta ınce de :) sevgıler

  5. 9-10-11 Nisan’da the body shop ürünlerinde % 30 indirim fırsatı ilgilenen arkadaşlara duyurulur. Yelizcim bende parfüm ve duş jellerine saldırıcam tamda ihtiyacım vardı.:))

  6. 1. ve 6. resimdeki kombinler harikaaa.bu arada ciddi ciddi sebo lar tekrr trend oluyor yaşasınn geçen sene indirimden ralph lauren marka bir sebo almıştım neysekii:)açık ayakkabı içine çorap olayına gelince ben giyiyorum açıkçası.hatta yarın gece arkadaşımın d.günü var ve elbisemin altına opak çoraplarımla burnu açık ayakkabı giymeyi düşünüyorummm..

  7. Haaayııır!!!!Aslında İnce çorap kötü sayılmaz….Fakat kalınlar moda kabusu …
    Katılmıyorum Yeliz’cim, alışamadığım ve alışamayacağım görüntüler bunlar benim..

  8. açık ayakkabı ve opak çorap ikilisi benim hoşuma gidiyor.ama yarım veya kısa çoraplarla komik oluyor bence.bu arada ilk resimdeki chiara süper güzel bir kız.geçen tesadüfen bloguna girdim kendisine hayran kaldım.acayip tatlı bir kız.ama itiraf etmeliyim ki kız kardeşi kendisinden daha da güzel:)

  9. Bende sevmiyorum ya,Tuhaf geliyor bana hala.Giymem de:) Eskiden öyle giyen teyzeler falan olurdu.Yazık, şimdi moda,Şaka gibi:)))

  10. eskiden olsa garip gelirdi ama şimdi çok beğeniyorum ben opak çorapla harika duruyor beyaz elbiseli siyah ceketli kombine bayıldım :))bu arada yelizcim sende giyiyorsun yakışıyor bence :))

  11. bende ayakkabi icine corap giyenlerdenim ve cok severek giyiyorummmmm ayri bi hava katiyor bence :))) hatta suan bile 6inci resime benzer bi kombin var üstümde :Pp (Benim etegim biraz daha uzun) :))))

  12. Açık ayakkabı içerisine opak veya ince çoraplar hoş olabiliyor ama uyuma dikkat etmek lazım.. Kalın çoraplar ise çok kötü görünüyor bence. Eskiden açık ayakkabının içine çorap giymek ayıptı hatta ayıptan da öte adabı muaşeret kurallarına aykırıydı ama şimdi ise moda :D

  13. ben çok beğeniyorum açık ayakkabı içine çorap giyilmesini ama kendim bi türlü cesaret edemiyorum.
    Chiara’nın ben de sıkı takipçisiyim =)) çok tatlı bi kız. kıyafetlerine çantalarına ayakkabılarına da bayağa para harcıyor olmalı =))

  14. yakıstırdıktan sonra bence cokta hos duruyor ben ince coraplarla birde file coraplarla kullanıyorum hele bide ayaklarımda kırmızı ojeli yada frencliyse harika ötesi oluyor ;))

  15. asla asla giymeyeceğim…:))) tam bir fiyasko ve moda hatası bence…iğrenç duruyor..

  16. selam herkese :)
    yanı uzun kulotlu corap ıle sık duruyor gıyenlerde de begenıyorum ama kısa soketler de gercektem kabus gıbı olmus :)

  17. ooof ne berbat bi modaa :D hele şu kahverengi içine eski gözüken laciverte bakınca midem bulandı ama mide bulantısı fotolara bakıp gülmeme engel diil nası bi saçmalıkk bu =))

  18. Evet moda, hoşta durabilir ama lütfen yakışan giysin herkesin tipine tarzına olmuyor bence yani muck herkese =)

  19. bazı kombinler güzel:) parizyen bir hava yaratılabiliniyor. ama yazılanlara bakılırsa ki 1 senedir yayınlıyorsun bu trendi Yelizcim, Türk kadını hep düz mantık, vay efendim renk uyumu şöyle böyle..! biraz açık olun, yenilikçi, cesur..doğru seçimlerle gayet de şık olunabilinir, öyle kıyafetler vardır ki açık ayakkabı içine asla bişey giyilmemelidir, öylesi de var ki ister petit bi şeyler.. tek tip stili olmayan bir kadın grubu var maalesef ülkemizde(:

  20. Abartılmadığı sürece bence güzel. Çünkü, herkes ne giymek istediği konusunda özgürdür. Herkes, beğenerek üstüne başına bir şeyler aldığında, giyinip sokağa çıktığında, kendini iyi hissedebilmeli bence. Yani tuhaf bakışlara maruz kalmamalı :)Ayrıca ben bu trendi ilk gördüğümde, ayaklarını beğenmeyen ve açık ayakkabı giymek isteyen hanımlar için birebir diye düşünmüştüm :)

  21. çok hoş ya bn beğeniorum bu tarzı ancak pastel tonda ayakkabılarla ve ona uygun çorap olmalı

  22. bence kendinize yakıstırıyosanız süper duruo ama yakısmıosa görüntü kirliliği…:S

  23. bunun en güzel halini bu sene leighton meester louis vuitton defilesinde yaptı bence

  24. yelizcim bu lookbook sitesine üye olmak istiyorum fakat davet edilmiş olmanız gerekiyor şeklinde uyarı var bana davet gönderebilirmisin :)))

  25. ben de pek sevmiyorum bu ikiliyi beraber. ama ilk defa begendim 3. fotoda puantiyeli corapla hakkaten hos ve trend gorunuyor

  26. Ben her zaman giymekteyim.Çokda güzel oluyor.Açık ayakkabı ve süperince külotluçorap harika oluyor.Özellikle çok ince siyah bir külotluçorap,kırmızı oje ve bilekten bağcıklı bir topuklu ayakkabı kıyafetinizi ve duruşunuzu bir anda değiştiriyor.Tavsiye ederim…

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak