Alışveriş Sitesi Önerileri

 alisveris

Sevgili Zümrüt, internetten alışveriş yapılan ve yaptığınız sitelerle ilgili bilgi almak istiyor. Giyim ve aksesuar alışverişi yapılan sitelerle ilgili önerilerinizi bekliyoruz.

“Yeliz’cim merhaba, soralım cevaplayımda internetten alışveriş için bildiğiniz güzel siteler var mı diye arkadaşlara sorsak?  Büyük şehirlerde olmayanlar için iyi bir alternatif ama ben çok fazla site bilmiyorum belki arkadaşların bilgileri vardır.

Hepimizin bildiği Ebay, Gittigidiyor, Hepsiburada, Victoria’s Secret gibi alışveriş yapılabilen siteler var.

173 Comments
  1. arkadaşlar bende şu son zamanlarda çok kullanır oldum online alışverişi. markafoniden çok memnunum. birde markafoni tarzında bi site daha keşfettim limango diye bir site. ordada çok hoş şeyler var.. ve bana göre stoğuda daha fazla markofonideki gibi 2-3 saate tükendi yazısı çıkmıyor. isteyenlere davetiye gönderebilirim. bi ziyaret edin. güzel şeyler bulabilirsiniz bence..:)

  2. Merhaba,

    Benim önerim forever21.com . Oldukça uygun fiyatlara, güzel ürünler satın almak mümkün. Türkiye’ye gönderim yapıyorlar. Kargo ücreti alınan ürünün ağırlığına göre değişiyor. 1 elbise ve 1 ayakkabı için 30 dolar vermiştim. Özellikle abiye elbiselerin fiyatları 30 dolardan başlıyor ve verilen kargo ücretine değiyor.

  3. merhaba zümrüt :) sana önerebileceğim en güzel sitelerden biri markafoni. markafoni çok geniş yelpazesi olan bir alışveriş sitesi ve her türlü ürüne değerinden çok aşağıda fiyatlara ulaşman mümkün.fakat davet yöntemiyle katılabiliyorsun siteye.sanırım önceden yeliz davet göndermişti isteyen tüm kızlara:) eğer adresini verirsen bende sana yardımcı olabilirim. umarım işine yarayan bir bilgi olmuştur. :)

  4. victoriassecret.com ve gittigidiyor müdavimi olarak her iki siteyi ben de yeliz gibi öneriyorum.

    chichiqueen.com da çok şık, güvenli, kaliteli bir alışveriş sitesi. şu an hizmete kısa bir ara vermiş durumda ama aklınızda bulunsun derim.

  5. Benim en sıklıkla kullandığım site strawberrynet.com – Bu sitede parfüm ve kozmetik üzünlerinin orijinallerini Türkiye mağaza satış fiyatlarından çok daha uygun fiyata alabiliyorsunuz.

  6. merhaba güzel konu bildiklerimizi paylaşmakta yarar var =)

    outletim.com u biliyorum. onun dışında penti ve ten de internetten ürün satıyor. özellikle pentinin mağazalarda bulamadığım desen ve renkleri internet sitesinde satılıyor.

  7. strawberrynet.com,nr39 maille sipariş alıyor,shoetekfiyat..ben pek güvenmezdim yeni yeni bu sene başladım.daha önce nişanlımın kartını kullanırdım:)bişey olursa onunkine olsun die çok kötüyüm:)yelizin dediğin dier sitelerede arada uğrarım..:)

  8. cihan atlas bahsettiğin siteyi inceledim gerçekten güzel şeyler var ve fiyatları çok uygun. Merak ettiğim alırken bedenleri nasıl seçiyorsun, uymama ihtimali olabilir diye düşündüm.

  9. Benimde bildiğim markafoni ve limango var, dileyene mail gönderebilirim. Güzel indirimler denk geliyor. Geçenlerde PENTİ’nin indirimlerine inanamamıştım :)

  10. Ben nerdeyse tüm kozmetik alışverişlerimi internet üzerinden yapıyorum. Ve 1/4 fiyatına alıyorum ürünleri. Çokta memnunum. Çoğu ürünleri yurtdışı sitelerden alıyorum zaten. bize gönderimi olmayan sitelerden de alışveriş yapıp yurtdışında oturan akrabalarımın adresini veriyorum =)) onlarda tatile geldikçe getiriyorlar =)))
    çok fazla adres var. o yüzden tek tek koymam imkansız sanırım.

  11. Bende internetten alışveriş yapanlardanım bilmediğim ne siteler yorumlanacak diye kontrol ediyorum ara ara.
    yeliz markafoni ve limango davetiyesi istiyorum :)
    sevgiler

  12. !!!!!!!ya merhaba bende strawberryden alşveriş ypmk istiorum ama çakma ürünler satıolar die duydum gerçktn doru mu bide victoriasecret türkiyeye sipariş gönderio mu ???????

  13. Merhaba arkadaşlar ben genelde strawberrynet.com, victoriassecret.com, markafoni, limango, CutesyGirl.com ve gitti gidiyor kullanıyorum ve şuana kadar bir terslik olmadı güvenilir alışveriş siteleri

  14. strawberrynet.com dan alınan ürünlen hakkında yorum yapabilirmisiniz arkadaşlar.Orjinalmidir gerçekten….özellikle İshu galiba sen almışsın,
    paylaşırmısın…..

  15. Arkadaşlar, lütfen yorum kısmına mail adreslerinizi yazmayın. Şahsınıza ait mail adresinizi blogumda yayınlamam uygun değil.

    Markafoni ve limango davetiyelerinizi bugün ulaştıracağım.

    Sevgiler

  16. yelizcim limango için davetiye gönderebilir misin..
    markafoni yi kesinlikle tavsiye ederim ibirçok markada iyi indirimler oluyor. tek sıkıntı sınırlı sayıda ürünlerin olması,hemen bitiyor.

  17. victoriassecret.com türkiye’ye sipariş gönderiyo mu ??
    yardımcı olursanız çok sevinicem :)

  18. Yelizciğim bende markafoni ve limango için davetiye alabilir miyim?Şimdiden çok teşekkürler…

  19. bende markafoni ve limango için davetye gönderirmisin.şimdiden teşekkürler!

  20. emine cim ben strawberry den alışveriş yapıorum ilk başta korkarak aldım ama sonra sephoradan doğrulattım ürünler orjinal hiç şüphen olmasın ve mükemmel ürünler artık alışverişlerimi ordan yapıorum.yelizcim banada yollarmısın markofoni davetiyesi

  21. Ebayden bir kez alisveris yapmak istedim .Veris yaptim ama alis olamadi malesef.:( Kisisel satis yapilan sitelerden korkuyorum.Size Byvip .de sitesini önerebilirim cok ünlü markalarin gecmis sezon ürünlerini bulabilirsiniz.

  22. Yeliz’cim bana da bana da davetiye :) bide Yeliz’cim bende alışverişlerimi sizinle paylaşmak istiyorum ne yapmam gerekli?Sana mail atmak istiyorum nasıl yapıcam?

  23. Yelizciğim bende markafoni ve limango için davetiye almak istiyorum.Siteni çok beğendiğimi de eklemezsem olmaz. Teşekkürler şimdiden.

  24. bende Limango ve markafoni davetiyesi aLabilir mym acaba şimdiden teşekkürLer (:

  25. Yeliz’cim okadar zamandır takip ediyorum gözümden kaçan bişeyler varmış hepsini hallettim:) sana nasıl mail atacağımıda çözdüm:) biraz dikkatsizim de bugünlerde:) yinede çok teşekkürler:)

  26. bende limango ve markafoni davetiyesi istiyorum.. birde bunlarda gönderi kaç gün sürüyo beni aydınlatırsanız sevinirim

  27. slm bende yavas yavas alısmaya calısyorum online alışverise.güvenmediğimden değil kararsızlık ve uyumsuzluktan korktugum için.limango için bana davet yollarmısınız

  28. yelizcim banada markafoni ve limango icin davetiye gonderirmisin simdiden cok tesekkurler

  29. blisskiss.com’da çok cici çantalar var.ben gittigidiyor’dan yapıyorum valla hep.diğer siteleri bilemicem zümrütcüm.öpüldn..!

  30. yelizcim iyisi mi ben dahil sen herkese birer davetiye yolla..baksana herkesin alışveriş yapası gelmiş..:))) biz kadınlar..

  31. yelizcim bende markafoni ve limango için davetiye istiyorum:)şimdiden teşekkürler

  32. selen evet gönderiyorlar fakat alışverişin 100 euro üzerindeyse yüklü bir vergi ve ups’e gümrük müşavirliği ücreti ödüyorsun..benim başıma geldi ve beden problemi var

  33. Nevrem,

    S, M, L gibi bedenler dünya standardı olduğu için çekinmeden alabiliyorum. Biraz da benim bedenim artısı var tabii :)

    VictoriasSecret türkiye’ye gönderim yapıyor. Oradan da bikini almıştım. 1 hafta sonra şık bir kutunun içinde gelmişti.

    Her iki sitenin de shipping yani kargo ücreti yüksek gibi görünse de türkiye’de satış fiyatlarına bakınca, gayet normal diye düşünüyorum.

  34. Benim gibi bir alışveriş delisinin internetten hiç alışveriş yapmaması şaşırtıcı,değil mi?
    Aslında İstanbul gibi bir şehirde pekte gereksinim duyulmuyor diye düşünüyorum. İmkanları daha kısıtlı şehirler için gerekli.
    Fakat bazen,rastgele alışveriş sitelerine giriyorum ve çok hoş ürünler görüyorum. Sizler hangi alışveriş sitelerinden alışveriş yapıyorsunuz? Ne kadar güvenilir? Kaç günde ulaşıyor? Tamam tamam,çok sordum. :)
    Sevgiler

  35. yelizcim, bana da limango için davetiye gönderir misin? teşekkür ederim şimdiden..

  36. Cihan Atlas, çok teşekkür ederim forever21 adresi için..Daha önce bilmiyordum..Siparişimi verdim bile :)) 2 elbise aldım biri 14.80$ diğeri de 24.80$ karlı bir alışveriş olduğunu düşünüyorum..bir bakın derim kızlar..

  37. slmlar aslında ben sanal ortamdan alışveriş yapmayı pek gerekli bulmazdım sonuçta istediğin herşe ulaşabileceğimi düşünürdüm Ama Denizli’ye taşındığımdan beri bu anlamda çok sıkıntı yaşamaya başlayınca bende sanal mağzaların avantajlarını değerlendiriyorum. Bende gittigidiyor,hepsiburada, esty aktif alışveriş yapıyorum. çokta memnunum. “esty” aldığınız ürünün sadece sizede bulunmasını istiyorsanız kesinlikle size göre özellikle aksesuar anlamınnda olağan üstü. shipment çok pahalıda değil.
    forever21 ürün açısında dan gerçekten çok orjinal bir site bende çok seviyorum ama shipment sorunu ciddi bir problem.
    Yelizcim banada limango ve markafoni daveti yollayabilir misin XOXO

  38. forever 21 den bende alışveriş yapıyorum gerçekten güzel..işte onun gibi başka siteler arıyorum :)

  39. Geç mi oldu bilmiyorum ama ben de markafoni ve limango davetiyeleri isteyebilir miyim?

  40. teşekkürler cihan atlas. forever21.com’u inceledim 75 $ üzerine kargo ücretsiz. Henüz sipariş vermedim başka vergisi yoktur sanırım değil mi bayanlar? Bir de kredi kartından ödeme yapılıyor mu ki $ olarak?

  41. arkadaşlar ben gittigidiyor u kullanıyorum.Geçen 5 ay önce ugg sipariş etmiştim.1 haftada geldi.originaldi. ayrıca ben abercrombie&fitch lerimide hep ordan aldım.Satıcının güvenli olup olmamasına bağlı.bu yöntemi bana babam öğretmişti (:

    Her neyse yelizcim bana Markafoni ve limango için davetiye yollar mısın ?

  42. Outletım.com kesınlıkle ucuz ve kalıtelı
    markafoninin davetiyesini yollayabılırmısınnnzzzz

  43. Bende markafoni’ye üyeyim.Oldukça güzel indirimler oluyor.Yalnız mümkünse limango için bir davetiye istiyorum.

  44. Yelizcim süper bir konu olmus bu =)

    ben de amazon.comdan kozmetik ve parfum alıyorum çok çok uygun ve orijinal yalnız alışveriş miktarınız 100 euroyu aşarsa gümrüğe takıla bilir aman dikkat astarı yüzünden pahalı olur birde mutlaka ekonomik kargoyu seciyorum bu nedenle 10 gün bekliyorum ptt kargoyla geliyo ama ups den çook ucuz:)

    birde hepsiburada.comun parfum kampanyalarından alıyorum gene super indirimler oluyor bi çok şeyi de oradan alıyorum ve gittigidiyor.com aklıma gelenler bunlar:))

    bu arada markafoni için çok teşekkürler Yelizcim:)

  45. ben de markafoniden alışveriş yapıyorum. çoğu konuda cok hassaslar. bir arkadaşımın hatalı çıkan ürününe hemen degiştirip parasını iade ettikleri gibi yenisini bulup ertesi hafta para almadan yolladılar. bu da oldukça iyi bir referans sanırım:)
    bu arada yeliz ben de limango davetiyesi istiyoruuum:):):)

  46. yellowsweet kargo ücreti 100 dolar üstü 35 dolar ama ürünler güzeş ve farklı benim ilk alışverişim sorunsuz geldi 15 gün içinde fakat 2. alışverişim miktarda aynı olmasına rağmen gümrüğe takıldı alışverişimin yüzde onu kadar vergi ödedim yani 10 dolar daha..ayrıca kesinlikle ptt daha iyi ups gerçekten çok pahalı ve suistimal ediyor bu durumu victoria secret’tan biliyorum bu durumu da

  47. denizzzz ugg’un orjinalliğini nasıl anlıyorsun ben hiç almadım GGden almayı düşünüyorum bende senin aldığın satıcının adı nedir acaba bende ondan alabilirim sen tecrübe ettiysen

  48. yelizcim ben de markafoni ve limango davetiyesi istiyorum..simdiden tesekkr ederm

  49. arkadaşlar ihracatmalları.com die bi site var onuda tavsiye ederim. zaranın bershkanın falan güzel elbiseleri var güvenlide bi site

  50. merhaba.. bende markofoni ve limango davetiyesi rica edebilir miyim? :) tesekkürler simdiden..

  51. merhaba yeliz,
    bana da limago ve markafoni davetiyeleri gonderebilir misin ?
    tesekkurler

  52. Yelizcim banada markafoni ve limango icin davetiye gonderirmisin simdiden cok tesekkurler

  53. merhaba Yelizcim bende markafoni davetiyesi alabilirmiyim.
    İlgin için teşekkürler…

  54. selam,yelizcim siten mükemmel.müdavimi oldum.markafoni we limango için dawetiye alabilir miyim?

  55. Bende markafoniden alışveriş yapıyorum, güvenli bir site ve faturanı kaybetmediğin sürece iade de sorun çıkarmıyorlar.
    Yelizcim bir önerim olucak, bu tür soru cevap bölümünde yorumlardan çok davetiye isteyen arkadaşların yazıları oluyor. Sadece davetiye isteyen yorumları yayınlamazsan bizde daha sağlıklı yorumlar okuyabiliriz belki.
    Sevgiler..

  56. yelizcim bana da limango ve markofoni davetiyesi yollar mısınız lütfen.şimdiden teşekkürler…

  57. yelizcim markofoni davetiyen için teşekkürler bir de Limongo davetiyesi alabilirmiyim.
    şimdiden çok teşekkür ederim…

  58. arkadaşlar, davetiyelerinizi ulaştırdım. bundan sonra davetiye isteyen olursa bana mail atarsa sevinirim.

    sevgiler

  59. arkadaşlar yurtdışından verilen siparişlerde free shipping dahi olsa gümrük gibi çeşitli vergiler çıkıyor mu limitli falan mı? Bir de kredi kartıyla ödeme de sorun olmuyor mu $ olarak ?

  60. Öykü,

    Güle güle kullan derim. Ben de iyi bir alışveriş olduğunu düşünüyorum. Aldıklarının fotoğraflarını çekip, sizden gelenlere gönderirsin değil mi? Biz de görmüş olalım :)

    Kargo için 30 dolar vermiştim ama aldığım elbiselerin fiyatı da o kadardı. Gerçekten çok ucuz bir yer. Özellikle abiye elbiselerin 24 dolardan satılması muhteşem.

  61. Milly,

    Evet, kargo için 30 dolar verdim ama satın aldığım kıyafetler de yaklaşık olarak o fiyattaydı. Yani çok ekonomik alışveriş yapabildim.

    Nevrem,

    Sanırım 75 dolar üzeri kargo ücretsiz kampanyası sadece amerika için geçerli.

  62. Yeliz’cim davetiyem bana ulaşmadı tekrar alabilirmiyim şimdiden teşekkürler.

  63. yelizcim bana sadece limango nun davetiyesini yollamıssın.. markafonininkini de yollar mısın zahmet olmazsaa:)
    teşekkürler simdidenn

  64. yelizcim, markafoni ve limango için davetiye istemiştim ama gelmedi bana canım. Tekrar yollar mısın lütfen? Şimdiden teşekkürler

  65. forever21.com sitesinde gercekten çok güzel şeyler var ama hala güvenli olup olmadığı yönünde şüpheliyim.

  66. Merhaba,

    bende aranıza yeni katıldım. Markafoni ve limango davetiyesi gönderebilir misiniz?

  67. slm yelzcm ben de istiyorum markofoni ve limango davetiyesi o kdar ıstk warkı mrk etım dorusu :)

  68. birazzzz geç kaldımmmm sanırım biraz geç kaldımmm ama banada markafoni ve limango davetyesiiii yollarmısınızzzzzzzzzzzz…şimdiden teşekkürler

  69. merhabalar. bahsettiğiniz siteler içerisinde hepsiburada ve gittigidiyordan sürekli alışveriş yaparım. özellikle hepsiburada kampanyaları çok güzel.takip ediyorum. hediyelik ve özel günler için, yada herhangibir arkadaşa giderken Lösev’ den (Lösev sitesinde Ispanak olarak geçiyor) alışveriş yaparım. Hem sevimli alternatifler var hem de önemli bir amaca minicikde olsa bir faydamız oluyor. tavsiye ederim arkadaşlar. birde markafoni davetiyesi yollarsanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.

  70. yelizciğim markafoni ve limango için davetiye gönderirsen çok memnun olurum..sevgilerle :)

  71. bende markafoni ve limango icin davetiye alabilirmiyim? tesekkürler simdiden :)

  72. merhaba ben shoe tekten iki adet ayakkabı aldım
    açık ayakkabı tam oldu ve benzerini 75 tl yr ayakkabı dünyasında gördüm
    leopar desenli babet ise hafif sıktı yani tekrar gönderip değiştirmem pahalıya geleceği için öyle kaldı
    birde alışveriş için ben sanal kredi kartı kullanıyorum
    alışverişlerinizide öyle yaparsanız zarar görmezsiniz
    bende markofoni ve limango davetiyesi alabilirmiyim
    bu arada sizden gelenler bölümüne bayılıyorum

  73. merhaba,yeliz bana da markafoni davetiyesi yollayabilir misin?
    şimdiden teşekkür ederim.:)

  74. Merhaba,
    banada bi markafoni davetiyesi yollayabilirmisiniz. Teşekkürler…

  75. merhaba,yeliz ben de istiyorum markofoni ve limango davetiyesi çok merak ettim
    bende aranıza yeni katıldım
    Teşekkürler

  76. teşekkür ederim yeliz çok sevindim çok geç görmüş olmama rağmen hemen davetiye yolladın şimdi markafoni ye kaydoldum fakat limango davetiyesi gelmemiş haber verin demişsin o yüzden rica ediyorum çok teşekkür ederim

  77. merhaba Yeliz, rica etsem bana da markafoni ve limango için davetiye gönderebilirmisin.. Teşekkürler :)

  78. bende bir nettten alışveriş canavarı olarak limango ve markafoni davetiyeleri istiyorum.iglilenirseniz sevinirim yeliz hanım..şimdiden tşkler…

  79. kızlar bir site var fiyatlar falan acayip uygun ama çin malı diye güvenemedim hiç alışveriş etmedim türkiyeye varmı satışı onuda bilmiyorum tabi eğer alışveriş yapan olursa haber verin lütfen bana merak ediyorum nasıl malları:)işte sitenin adı lovelyshoes.net iyi alışverişler..

  80. birsencım ya dedıgın sıte cutesygırl super bırsuru ayakkabı beyendım alcam ama nasıl bılmıorum yardımcı olurmusun mumkunse yelızımız msnmı versın ordan konuslım daha ıı olur benım ıcın bu arada kızlar 38 numara kac numaraya es bılen varmı???????????(yelızzz bırsene ulastr benı lutfennn)

  81. Merhaba arkadaşlar bu konuda hesaplix.com u tek geçiyorum.
    iletişim kanalları çok açık sürekli bir muhattabınız var kargo ücretleri oldukça uygun ürünler harika şiddetle tavsiye ediyorum emin olun aldığınız ürüne yakın telefon masrafı yapıyorlardır :))

  82. merhaba, ben forever21.com’dan alışveriş yapıcam, hatta almak istediklerimi listemi falan oluştur fakat şu anda listemde toplam 104 dolarlık ürün var ve kargo ücreti olarak da 35 dolar vermem gerekiyor. para konusu sorun değil. fakat benim merak ettiğim başka bir konu var o da gümrüğe takılıp takılmayacağı. gümrük konusunda nasıl bir politika izleniyor bilmiyorum ama ben daha önce forever21.com’dan veya başka bir yurtdışından ürün geitrten birinden yardım rica ediyorum. siz gümrük konusunda bir sıkıntı yaşadınız mı acaba? eğer illa ki gümrükte de para vermek gerekiyorsa ne kadarlık bir yüzde talep ediyorlar?

  83. Merhabalar, ben markafoniden alışveriş yapıyorum, çok memnunum. E-bay, hepsiburada gibi sitelerden de alışveriş yapıyorum. Urbanoutfitters ve H&M gibi markaları yurtdışından ancak alabiliyorum. Keşke Türkiye ye kargo yapsalar. Ama incelemenizi tavsiye ederim.
    Yelizcim, limango davetiyesi ben de alabilir miyim? Teşekkürler,

  84. Kesinlikle strawberrynet.com hem fiyatlar çok uygun, hem hızlı hem de sorunlarla çok çabuk ilgileniyorlar.

  85. ben limangoyu tercih ediyorum alışverişlerimde. markofoniyi hiç kullanmadım arkadaşım markafoniden yaptığı alışverişte baya bi problem yaşadı bende çok soğudum ordan hiç birşey almıyorum

  86. Merhaba markafoniden aynı ürün grupları içinden alışveriş yapma zorunluluğu olduğunu farkettim. Mesela boucheron markasından bir şey ekliyorsan sepetine diablodan bir şey eklemek için sepetini boşaltman gerekiyor. 75 tlyi geçen ürünlerde de kargo ücreti alınmıyor. Bu durumda siz nasıl bir yol izliyorsunuz ???

  87. arkadaşlar bende trendyol diye bir siteden alışveriş yapıyorum fakat aynı markafoni gibi sadece bir butiğin kampanyasını kullanabiliyorsun ödeme yaptıktan sonra başka butikten alabiliyorsun önerdiğim siteler trendyol ve halens türkiye süper.

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak