Badem Yağının Faydaları ve Saç Bakımı

Mineral katkısı yüksek, cildin ve saçların E vitamini ihtiyacını karşılayan çok faydalı bir yağ. Makyaj temizlemede ayrıca tırnak el ve ayak bakımında kullanılmakta. Kabızlık içinde faydalı olduğu söyleniyor:) Doktor kontrolünde günde 1 çay kaşığı içenleri duydum. Bu arada hamilelikte de karın kısmınıza günde bir defa sürdüğünüz takdirde doğumdan sonra oluşacak çatlakları engellemiş oluyorsunuz.

Saç bakımı yaparken  susam yağı, fındık yağı, ceviz yağı ve çam terebendini badem yağı ile karıştırarak saçınıza sürüyorsunuz. Saçınıza bone takıp yarım saat bekliyorsunuz ve saçınızı yıkıyorsunuz . Tabi bu uygulamayı haftada bir tekrarlamanız lazımki iyi sonuç versin.

75 Comments
  1. Badem yağını saçlarım için kullanıyorum gerçekten faydasını gördüm Yeliz’cim. Kış aylarında saç diplerim çok kuruma yapıyor 15 günde bir badem yağı ile diplere masaj yapıyorum. Ayrıca duştan sonra sadece saç uçlarına biraz sürdüğünüde kırılmalarıda engelliyor. Benim saçlar başka türlü yola gelmiyor :)

  2. Senin saçlarında maşallahı var yani:)Bende saç bakımını kışın uyguladım çok faydasını gördüm.Yine başlamam lazım. Saçımı uçlarından kestirmeye gittim kırptılar. Sen nasıl uzun tutmayı başarıyorsun ?:)

  3. Benim yediğim tüm yemeğin vitaminleri saçıma gidiyor hihi ondan zayıf kaldım. Yok abartmayalım saçım az aslında ama kıvırcıklardan çaktırmıyoruz uzun saçıda çok sevdiğim için kuaförlerin elinden tutuyorum keserken yoksa kuşa çeviriyorlar sonrada bukleler bir toplanıyor yukarı bonus modeli:) O yüzden iki ayda bir sadece uçları aldırıyorum. Saç uçları badem yağı ile korunuyo zaten pek kırılmıyor.Birde nedenini tam olarak bilmiyorum ama benim saçım çok uzuyor sürekli boya yapmam gerekiyo:):)

  4. Sen kuş kadar yemek yiyorsun:) ben bundan sonra kestirmek istemiyorum saçımı tövbe ettim :(

  5. Mesut,jöle çok kullanıyorsan etkileyebilir.Saç dökümesine karşı şampuanlar, bakımlar var şimdiden kullan ihmal etme derim.Sevgiler

  6. Cemil,küllü kumral mı süper olmuştur :)
    Sivilce için sana birazdan önerim olacak,haberlerime bakarsın. sevgiler

  7. Ayhan,ilk yapacağın şey bir doktora görünmek.Bitkisel yağlar, bakımlar, ilaçlar eğer şiddetli dökülme varsa engelleyemez sanırım.Sevgiler

  8. Merhaba Zuhal, Susam yağıyla 10 dk masaj yapıp bone takarak 1 saat bekletip yıkıyorsun. Aynı uygulamayı badem yağıyla da yapabilirsiniz.Sevgiler

  9. mrblar yeliz abla.. badem yağı kirpik dökülmesinede faydalı olur mu. 18 yaşındayım. yada kirpiklerimin dökülmemesi için ne yapmalıyım..

  10. Melek merhaba, Eğer çok dökülüyorsa bir doktara göstermeni tavsiye ederim. Saç bakımı için bağdem yağı kesinlikle kullanılmalı. Saçı besliyor, güçlendiriyor ve parlak bir görünüm veriyor.

  11. sevgili yeliz, ben 22 yaşındayım saçlarım çok ince telli ve cansız hangi şampuanı kullandıysam dökülmesini engelleyemedim iş yerinde ve özel hayatımda yaşadıgım sorun lar strese neden oluyor şuan başımın üst kısmında çok fazla açılma var sadece badem yagı kullanmak nekadar faydalıdır yardımcı olursan sevinirim şimdiden teşekkürler…

  12. cem merhaba, badem yağı kullanmanın saçlarına faydası var ama strese dayalı saç dökülmesinin tıbbi olarak bile kesin bir ilacı yok. Tek ilaç stresten kurtulman. Bu şekildeki saç dökülmeleri için doktorlar genellikle psikolog tavsiyesinde bulunuyorlar. Ayrıca saçın dökülen kısımlarına iğne yaparak dökülmeyi engelleyip saçın çıkmasını sağlıyorlar. Tabi eğer stresten kaynaklanıyorsa bu sefer saçın başka kısımlarından dökülmeler olabiliyor. Sen yinede bir doktora görün, saçının dökülmesi demir eksikliğinden veya ırsi olabilir. Bunun için de çeşitli ilaçlar mevcut. Geçmiş olsun

  13. meraba ben saçlarımın parlak gözükmesini we kırık olmadan uzatmak istiyorum bakım olarak ne yapmam gerekiyo we nekadar zaman aralıgında tekrarlanmalı bu?

  14. Zeliha,ben badem yağı kullanıyorum haftada 2 defa, saçının uç kısımlarına her duş çıkışında uygulayabilirsin. Parlaklık vermesini istiyorsan haftada bir bütün saçına uygulayabilirsin.Sevgiler

  15. mrh yeliz abla ben 18 yaşındayım saçımın yanlardan çok hafif açıldığını hissettm ve doktoro başvurdum.badem yeğı ve bepanten 5 ampulünü karıştır haftada3 defa sür dedi.kulanıyoruö şu anda.ama ne zaman etkisin görmeye başlarım badem yağının.tşkkür edrim

  16. Kemal,etkisini ne zaman görürsün doktoruna danış istersen, ben saç bakımı için badem yağını önerdim sadece.Sevgiler

  17. Niye olmasınki hemde çok iyi olur. Yeliz Hanım sizi özel hayatınızdan fedakarlık edip, memleket insanına hizmet etmeye davet ediyorum. :)

  18. yeliz bu ne anacım yaaa??derdi olan sana koşuyoo:D

    yeliz hanım benim saçlarımda çok yağlı ne yapabilirim acaba?? banada bir tavsiyeniz olurmu???
    öpüldünüz…
    :):):)

  19. Merhaba,badem yağı saçta 1 saatten fazla kalırsa bir zararı dokunur mu acaba?Bir de saçlarınızı bir saat sonra yıkayın demişsiniz,sadece durlamamız mı gerekiyor,yoksa şampuan kullanmak gerekir mi?Şimdiden teşekkür ederim^^

  20. yeliz abla meraba ya benim saçlarım acayip dökülüyo ya abla napcam ben badem yağının faydası olurmu şimdiden tşk edrm ablacım :(

  21. ya bu badem yagını sadece tek kullansak susam yagını cevız yağını karıstırmmasak işin içine olmazmı:s

  22. merhabe benim saçlarım çok uzun badem yağını kullanmak istioum ama cesaret edemiyorum badem yagini direkt sürmeye cesaret edemiyorum birşey olursa die nasil yikayacagim çikmassa ya…

  23. Yeliz ne olmuş burası yaaa:)))
    Ben de saçım bir günde en az 20 cm uzasın istiyorum ama kendi saçım olsun istiyorum.Kaynak,postiş yada peruk falan istemiyorum Yeliz söyle bana napıyım, ne kullanayım,nasıl uzatayım, badem yağı kullanayım mı badem yağı:))))) Şaka bi yana ben zaten kullanıyorum ve gerçekten faydalı.Öpüldün…

  24. slmmm yelizz.. burası çok güzel olmuş ya.herkes derdine bi çare arıyor. bu arada ben dende bir tavsiye. kayısı yağı yüzü temizledikten sonra göz çevresine sürüldüğünde çok işe yarıyor. kırışmayı engelliyor.ayrıca gül suyu da çok güzel ve doğal bit tonik. bilgilerinize :))

  25. Gülşah’cım bu sayfaya ayrı bir renk kattın :)Kayısı yağını hiç denemedim hım demek işe yarıyor! ama gül suyunu tonik olarak çok kullandım, çok güzel, teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, Sevgiler

  26. Deryacım, atlamışım burada yorumlar birbirine karıştı kusura bakma ne olur. Saç bakımı için kullanılmasını önerdim ben, saç dökülmesine bir yararı varmı bilmiyorum açıkçası.bence sen bir doktora görün madem çok dökülüyor ihmal etme ama.Öpüyorum.

  27. YA BEN YAZILARI OKUDUM KAFAM KARIŞTI GERÇEKTEN BADEM YAĞININ BİR ETKİSİ VARMI VARSA TAM OLARAK NEDİR YAAAAAAA….

  28. Şule, saçıma bakım yapmak için sadece uç kısımlarına uyguladım, çok iyi geldi. Bütün saçına da uygulayabilirsin belirli aralıklarla. Hamilelikte göbeğe sürülmesini çatlakları önlemesi için zaten doktor tavsiye ediyor.Faydası var anlayacağın, buradaki karışıklık malum istem dışı oldu bende kapıldım gidiyorum:) Sevgiler

  29. yeliz abla siteni yeni gördüm ve çok begendim.bende saçlarımı kestirdim ama çok pişmanım çünkü çok kısa oldu ğidip marketten badem yagı aldım saçımın uzaması için sence uzarmı bide saçımın dibine mi yoksa uçlaramı sürim bide ne kadar sürim:))) şimdiden tşkler cevabını bekliyorum..

  30. Bugun ilk defa aldım Badem yagını İnternetten de bakayım nelere faydalı diye.Burası cıktı.Meger ne faydalıymıs üstelik ekonomik

  31. iyi günler yelizcim badem yağının yüz cildine bir yararı yada zararı varmı birde badem yağının kirpiklere bir yararı varmı cevabını bekliyorum şimdiden teşekkürler byyyyyyy

  32. Merhabaaaaa :)
    Saçlarımı boyatalı 2 ay oldu. Ama şimdi malesef saç uçlarım misine gibi oldu :((((( sizce badem yağıyla saçlarımı kurtarabilir miyim? Kestirmek istemiyorum saçlarımı uzun saç bana yakışıyorrr amaaaaa misine gibi olmuş saçlada dolaşmak istemiyorum. Saçlarımı kestirmeden bu problemi çözebilir miyim? Bir fikri olan varmı????
    Şimdiden çok teşekkürler……

  33. Arkadaşlar, saça bakım yapabileceğinizi söyledim saçı uzatırmı, yüze faydası varmı ,inanın bilmiyorum. sevgiler

  34. selam yeliz hanım bende 20 yaşındayım saçlarım dökülüyor ve 2 senedir biraz biraz açılmalar meydana geldi bazı sampuanlar denedım ve hala kullanıyorum sizinde deiğiniz gibi stres felaket döküyo ben herşeyi yaptım ama olmadı hala bioxin kullnıyorum ama dokuldukce dokuluyo artık bitkisel denıycem badem yağı falan fazla saçıda dokulen varsa protez saç yaptırsınlar teknoloji gelişti arkdşlar dımı yeliz aydemir_1987@msn.com ya bu saç sorunları ıle bneımle dertlesmek ısteyen varsa msn adresımı verdım konulım buyrun gelın ızmırden ısmaıl

  35. kesfetmıstım ama denememıstım bu gun okdum saclarım cok dokuluyo ve gucsuzlestı bu gun aldım yarın kullanmaya baslıcam umarım sonucu gusel olur:)))

  36. mrb badem yağını sürdükten sonra durulanacak mı bde duşta nasıl akıtılır o sonuçta yağ.

  37. Size bir öneri. Badem yağının içine kapsül olarak satılan E vitaminini ve Bephanteni dökün karıtırın.Saçınızdaki değişimi görüceksinzi..Bu arada En az bi saat saçınız boneli şekilde öyle beklesin sonra yıkayınnnn bye..

  38. merhaba arkadaslar bende bu sayfayi yeni kesfettim cok güzel öneriler var benimde size bir önerim var hint yagi sacinizin dibine ve tüm saciniza sürün haftada bir kere yapin bu uygulamayi ben almanyada yasiyorum ve ne kadar hint erkek ve kadin gördüysem hepsinin saclari masallah cok gür ve kalin bir saat bekletin ve sampuanla yikayin deneyin faydasini mutlaka görürsünüz

  39. yeliz abla ben bu badem yağını yüzüme,kirpik ve kaşlara denedim yüze sürüldüğnde gerçekten rahatlatıyor kimbilir belki psikolojiktir

  40. arkadaşlar badem yağı sadece saçlara iyi gelmiyor,bir çorba kaşığı avokado yağı,badem yağı ve soya yağını karıştırın yatmadan önce sürün sabah yıkayın,kırışıklara çok iyi geliyor süper hemde:)

  41. sayfa cok gzl olmushhh… bende aktarlardan hint, badem ve susam yagi aldim ve esit miktarda bir shishede karishtirdim… kurumush bi rimeliniz varsa, fircasini atmayin iyice yikayin ve yagi onunla kirpiklerinize sürün öyle yatin…yanliz gözlerinize kacirmayin:D…

  42. ya benım saclarım cok dokuluyo elımı saclarıma surdugumde sac dıplerım acıyo banada faydası olurmu badem yagının sımdıden saolun

  43. bende dün başladım kullanmaya umarım faydasını görürüm.sçlarımın uzamasını çok istiyorum

  44. alla alla…okadar yazdim olmadi galiba:D
    neyse öncelikle doktora görun..
    evde yapabilcegin ise:
    menekse yagi(clt hastaliklari icin)
    cam trebentin yagi(dökülmeyi önler)
    tatli badem yagi(besler,döklmeyi önler)
    yilank yilank yagi(kökleri hücrlri güclendirir)

    bunlari al esit miktarda bi kaba dök ve sac diplerine masaj yap..folyeye sar dursun..yikamadan önce sac diplerini suyla islat biraz(suyu direk sacina tutma),tekrar masaj yap sonra yika 1x… ins iyi olur

  45. gıcık oldum:) tekrar yaziyorum…
    döndü saclarin uzamasi icin
    sarimsak yagı,susam yagı ve jojoba yagini al esit miktarda kabta karıştır ve saç diplerine falan sür… yıkarkende yukarıda yaptığım gibi yıka…

    bu arada cevizi 1dk. ateste tutunca yagi cikiyor bunu kaşlariniza sürünce besliyormus..bende yeni ögrendim..

  46. ben kullandım badem yağını saç diplerime masaj yaptım bi faydasını qöremedim dahaca bir kaç denemede mi olur acaba bilen yazsın.

  47. bişi sorcam baem yağı göz altı morluklarına ii geliomuş die duydum gerçekten bi faydası olur mu???

  48. sanırım bi faydası yok hatta kuaförüme sordum saça faydası war mı die hiçbir faydası olmadığını söledi.