Bağcıklı ve Tokalı Botlar

amanda-seyfried-09

alexander-skarsgard-kate-bosworth-03

Geçen kış sezonundan itibaren kullanılmaya başlayan bağcıklı ve  tokalı botlar bu sezon tercih edilmeye devam ediyor. Rahatlığına düşkün olan her kadının gardrobunda bulunması gereken modeller bunlar.

Hatta ben de geçen hafta Hotiç’ten Amanda’nın giydiğine benzer bir model almıştım, twitter sayfamdan paylaşmıştım. Ayağımın arkasını çok acıttığı için mağazaya geri götürdüm, önce botu güzelce dövdüler derisi yumuşamayınca şirkete incelemeye göndermeye karar verdiler. Hotiç’in müşteri memnuniyetine fazlasıyla önem verdiği söyleniyor. Bakalım şirketten gelecek cevap ne şekilde olacak, merakla beklemekteyim.

9 Comments
  1. jessica’nın şalvarlı kombinine bittim.çok güzel kadın yaaa ne giyse yakışıorrr:))))

  2. yelizcim stradivariusda yaşadığın bot olayından sonra hotiçin böyle bişey yapması çok güzel olmuş :) umarım hallolour :) jesice çok güzel görünüyor bu arada :)

  3. yeliz kötü bi haberim var, benim bi arkdaşım hotiçten çizme aldı aynı sorunu yaşadı ve binbir kavga dövüşle para iadesi yaptılar.. yani hotiç de o kadar iyi değil malesef bu konuda.. Ama aksine ben stradivariustan bir ayakkabı almıştım, derisi açıldı tamire gönderdiler giydim tekrar açıldı, hemen değişim yaptılar istediğim başka ürünle.. Belli olmuyor yani kimin ne yapacağı :)

  4. Zümra, bugün Hotiç’ten aradılar, değiştiriyorlar:) şans işte ne zaman ne olacağı belli olmuyor.

    Burcu, ben de tam Hotiç’te bulmuştum.. derisi çok sert olduğu için giyemedim değiştireceğim.. Bugün H&M’de camel rengini gördüm

  5. Merhaba, hotiçten aldığınız ayakkabıyı kullandıktan sonra mı götürdünüz? aynı sorunu yaşıyorum, aldığım babet ayağımı yara yaptı. iadesini istiyorum ama sorun çıkarttılar.

  6. merhaba merve, bir gün giydim ve vurunca hemen götürdüm.. şirkete yolladılar geri geldi.. botun arka kısmını yumuşatmaya çalıştılar ama olmadı iadesini talep ettim.. iade aldılar..

  7. bende azimle iade etmeye çalışıyorum, müşteri temsilcisiyle kavga dövüş uğraşıyorum :)) sinirlerimi bozdular biraz ama uğrasıcam :)

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak