Beş Tırnağın Beşide Farklı

lauren-conrad-ojeleri

Lauren Conrad beş tırnağına  farklı renklerde oje sürmüş. Son zamanlarda bu uyumsuzluk bir trend haline geldi. Conrad gibi Megan Fox’da bu trende ayak uyduran ünlüler arasındaydı.

19 Comments
  1. ojeleri değilde saçları çok hoşuma gitti ne şeker durmuş.bende dışarı çıkıcam birazdan böyle yapiyim bari saçlarımı:))bu arada gözlüklerde feci güzelmiş yaa:((

  2. Bi an kendime çok benzettm :) ben de saclarımı böyle yapıyorum aynı zamanda ara sıra tırnaklarımı böyle boyuyorum :) alternatif sıkıntı giderici, farklı duruyor :)) ama moda olmalı mı bilmem..

  3. kokosh sen hiçbişi yapmasanda olur :))) endamın yeter şekerim….

    ojeler de pek bi saçma olmuş..

  4. ____
    bu kız çok tatlıı yhaa.
    çok güsel giyiniyorr bence.
    Saçları çok sade ve süper olmuşş :) Tırnaklarıı çokta kötüü görünmüyor bence :/

    Aynı tonlara yakın renklerle güzel olabilir.

    Meselaa PEMBEEEninn tonlarını boyucaz çok hoş olur bnce koyudan açığaa :) DEneeyimmm bariii :))
    ___________

  5. moda değilken can sıkıntısından yaptığım ve çok sevdiğim bir şey rengarenk oje sürmek…çoğu arkadaşım”ayy yaniii bu ne “derler ama konuşsunlar ben seviyorum hıh:)

  6. hehe:) saçlarımı yanlardan iki tokayla tutturmuştum sabah, şimdi örüp öle tokaladım iki yandan hoş durdu. örgü, saça ne kadar yakışan birşey değilmi??.
    bunun üzerinee yelizzz ,,,,bizim günlük hayatta uygulayabileceğimiz bu tarz saç modelleri ile ilg. bir haber yapar mısın rica etsem:)) çok mutlu oluruz biz:))

  7. bence olabilir, hatta biraz daha birbirlerine uygun renklerle yapılırsa çok daha hoş durabilir diye tahmin ediyorum : )))

  8. ojeler değilde saç rengi şekli ve gözlükleriyle çok cici durduğunu söleyemeden geçemiycem :) uyumsuzluk sanırım ne kadar trend haline gelsede asla uygulayamıcağım şeylerden biri olcak başkasında beğensemde mesela gwen stefani sadece beğenmekle kalırım kendim ugulayamam:)

  9. Bence renkli tırnak modası harika.Ben her zaman öle sürüyorum..ve ayrıca gzlüklerine bitttimm ya tam moda..

  10. prada da benzerleri mevcut yelizcim:)buda prada olabilir..bulgari de de güzel şeyler vardı..2sinden biri bence .çerçevesi tanıdık geldi bana çünkü..

  11. ojeleri hakkında bi yorum yapamıycam ama saçları wee gözlüüğü harikaymş bu saç modeli çk hoşuma gdiyor zaten:D:)

  12. lauren a baylıorm bıtanem bnm we yaptığı hersyı ınanlmaz beenırm ama bu oje işi cık :)

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak