Bileklikler

orgu-bileklik3

orgu-bileklik2

 

 

Örgüye ve el emeği aksesuarlara meraklı olanlar için Etsy’den bileklik örnekleri eklemek istedim. Bileklikleri arka kısmından kudele ile tutturma fikri çok akıllıca ve hoş.

orgu-bileklik4

21 Comments
  1. ayy süperr hemen bulmam lazım yaaa pembesi güzel ya digerleri de yaa

  2. yaa bnde çok beyendimm nerden alabilirimm acabaa çok tatlı şeyler bunlarr :)

  3. ayy hepsi süper bunlardan hemen almam lazım yelizcimö acaba nerde satılıyor

  4. aaa şaka gibi ya geçen kış ben anneme ördürtmüştüm krem yünden böyle bi eldiven. bağlaması da aynı öyle acı yeşil kadifeden aldık. Tasarımımı çalmışlar:)

  5. ben yeşilli olanına bayıldım valla çokda şık duruyor teşk yelizcim :)

  6. süper süper süper bayıldım yelizcim bunlar harikalar kim yaptıysa ellerine sağlık…

  7. ay bilekliklere bayıldım kim yapıyor acaba bunları bende istiyorum bilen arkadaşlar benimle paylaşırsa sevinirim yelizcim bunların satışı nerde yapılıyo bizimle paylaşırmıısın…

  8. çook guzeller hepsı çok şık ve ılgınc duruyor gercekten..nerede bulabılırız acaba??

  9. çok enteresan geldi, yani eski para keseleri böleymiş zaten, işlemeli boncuklu, taksimde vardır kesin, ama becerikliler yapabilir,evinde pul boncuklraı oyaları olanlarr değerlendirebilir. tığla da biraz örülmüş

  10. yelizicm vallhi harikasın çok güzel şeyler varmış o sitede en kısa zamanda siteden nasıl alındığıgını çözüp alıcam çok mersi

  11. tek kelimeyle mükemmeller.etsy adını ilk kes duyuyorum.acaba mağazaları var mı? ya da nerede satılıyor?

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak