Ceketleriniz Hazır mı?

shenae-grimes-13

rachel-bilson-11

jennifer-aniston-05

Son zamanlarda ceketler farklı renklerde ve modellerde daha sık kullanılmaya başladı. Boyfriend, kısa bedene oturan ve blazer tarzı modeller elbise, etek, skinny ve bol kesim pantolonlarla kullanılıyor. Hem günlük hayatta hemde özel bir davette kurtarıcımız olan ceketler kuşkusuz gardrobumuzun sen sevilen parçaları arasında yer alıyor.

Pembe clutch çantam var ama istekler biter mi bir de üstteki gibi renkte deri omuza asılan bir model istiyorum. Topshop’da bir zamanlar vardı ama model büzmeli olduğu için hoşuma gitmemişti. Arayışlarım devam ediyor, sizlerinde önerilerini bekliyorum:)

11 Comments
  1. 2. kare çok komik hatta içler acısı..ama 3.kare mükemmel…harika söylicek söz bulamıyorum..müthişsin jennifer..

  2. pimki ye ve sana katılıyorum yelizcimmm tarz uğruna komik olmuş rachel bilson:S genel olarakta ben bu tarz pantolonlardan hoşlanmıyrmm zayıf wücutlu insanlardada ekstra komik duruyo bence..1.karedeki ayakkabılarda ilgimi çekti ayrıca bana jartiyeri çağırıştırdı=))ceket giymeyi çok seviyorummmm yaşasınki çok trend oldu ve çok şık alternatiflerde ceketler çıktı vitrinlere bu konuda mutluyumm bnm ceketlerim hazırrr…

  3. yaaa benim hazır değil işte çok beğeniyorum ama hangisini giysem üzerime 5 beden büyük gibi duruyror :(( zayıflıktan sanırım ama dar kesimli olanlardan bulursam hemen bir tane almak istiyorum hatta2 yada 3 :)) süper şık çünkü :)

  4. ays gerçekten öyle yaa 2. kare berbat… ama onun dısında ceket modası iiki varr tişörtlerimle giymeyi en sevdiğim parça. su anda da üstüme ceketim :)

  5. 2.si gerçekten vasat!
    Benim ceketlerim hazır.Çok seviyorum onlarııı! :)))
    Veee,o çantadan istiyorum ben deeee! :) Gören,duyan,bilen varsa bilgilendirsin,lütfen.
    Sevgiler

  6. Jennifer Aniston’un ayakkabılarından aldım aynından altın sarısını.Çok şık gerçektendeee.İyi ki almışım :):)

  7. bu ceketler kıştan beri çok kullanılıyor zaten ama asıl baharda yıldızları parlayacak bence çünkü üzerine (üşümemek için) extra bişey giymek zorunda kalmayacağız :)) bende geçen İstanbul’a gittiğimde Atlas Pasajından bir tane aldım kızlar hem çok güzel hemde çok ucuzduu haberiniz ola ;)

  8. hazır hazırxD bn de cok fzla kullanıorm ceket detaynı gömlek kumaş yelk fln da sewrm sanırm bırz maskülen bi tarzm da war moda konusunda. ceket kesnlkle kullanlmalı hem şık hem bohem hem de sofitike bi hwa werıo lauren conrad da bolca kullanır. yani cektsz bi moda anlayşı dşünemıorm :)

  9. ben de bi tane gri ceket aldım geçen gün rengi ve dokusu çok hoşuma gitti ama farklı kombinler de yapmak istiyorum,fikri olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim:) bi de arma vb. şeyler dikmek istiyorum göğüs hizasına…nereden veya nasıl bulabilirim acaba? yelizcim senden de yrd. istiyorum:) pls:))

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak