Dantelli Çorap ve Ugg

taylor1

taylor2

Birçok kişinin artık görmekten bıktığı Ugg’lar birçok kıyafetle giyiliyor. Fakat dantelli çorap ve Ugg bir arada pek gördüğümüz bir giyim şekli değil. Taylor Momsen bu kombinasyonu ile bir ilke imza atıyor sanırım. Dantelli çorabı görünce ,geçen yıl Topshop’tan aldığım siyah dantelli tayt aklıma geldi, gardrobumun bir köşesinde giyilmeyi bekliyor.

44 Comments
  1. bence bu set arasında çekilmiş bir fotoğraf çünkü aklı başında hiç kimse o elbisenin altına ugg giymez:)

  2. gördüğümüz kıyafet ve kombinleri ünlü birinin üzerinde değil sıradan bir kişinin giydiğini hayal edersek daha objektif karar verebiliriz derim ben…Bu kombin bence olmamış çok zıt ,yani abartı buna denir :))

  3. puhaha bütün sete dağıtmışlar sanırım aynı renk ve model ugglardan :) ya da hepsinde her rengi vardır :)

  4. ugg herşeyin altına giyilio ne hikmetse ya gözümüz alıştı yada cidden herşeyle bütün olabiliyor :) ama o eteği çok mu aramış çözemedim :) çok kötü bence!! hani çorap gayet hoş ama etek seçimi farklı olsa bence güsel durabilirdi..

  5. Hehe =) ben geçtiğimiz bayram dantelli çorap ve Ugg giydim krem rengi dantelli çorap ve siyah Ugg. Ama ben üstüne jean etek falan giydim böyle bir elbise giymedm. Taylor’dan önce demekki ben bir ilke imza attım =pP

  6. bu konuya ilk yorumum ama daha önce yapmışsn dio yazamıorm neden acaba ?

  7. ugg herşeyin altına giyilio ne hikmetse ya gözümüz alıştı yada cidden herşeyle bütün olabiliyor :) ama o eteği çok mu aramış çözemedim :) çok kötü bence!! hani çorap gayet hoş ama etek seçimi farklı olsa bence güsel durabilirdi….

  8. çorap iyi bence de ugg pek gitmemiş ya da gözümüz alışkın olmadığından belki böyle olmuş ama set arasında çekilmiş bir foto gibi geldi bana da…

  9. bunu ne amaçla giydi acaba. nekadar saçma sapan ne kadarkötü bi görüntü ya

  10. Çekim arasında giymiş sanırım,bütün gün topukluyla gezilmez doğaldır.Herkes Viki B. değil ki :)

    **********************

  11. bence güzel bir fikir ama çoraplar da ugglarla aynı renk olsaymış çok dah güzel olurmuş

  12. Yelizcigim birde başlarken şöyle yazsaydın “Birçok kişinin artık görmekten bıktıgı Taylor Momsen’in dantelli çorapları…” ay vallahi bana gına geldi. Kaç ay oldu hala bu çorapları mı giyiyooo:)))))))

  13. Gossip Girl’ün çekim aralarında çekilmiş bir fotograf olduğuna eminim. :) Normalde bu sekilde goremezsiniz :)

  14. valla hani tarif edilse belki hoş gelmez ama şu görüntüden sonra ben çok beğendim valla çok güzel :)

  15. çok rüküş olmuş ya:) dantelli çorabı ve ugglarını başka bir elbise veya etekle giyse daha güzel olabilirdi bence

  16. Bu fotolar set fotoları..Bütün GG kızları sette Ugg giyiyor..Çekime hazırlanıyorlar kıyafet ve makyaj olarak provaları yaparken ve çekimi beklerken ayklarında Ugg oluyor,topuklu ayakkabı ile bekleyemeyecekleri için..Yani her ne kadar Taylor’ı sevmesem de böyle bir giyim tarzı yok,set arası sadece =)

  17. set fotoğraflarında görüyorum oyuncular aralarda topukluları çıkarıp ugglara saldırıyor malumunuz soğuk :) bu da öyle bir fotoğraf.aslında fena da olmamış ;)

  18. Bu fotoğrafları gördükten sonra Ugg’lardan bir kez daha nefret ettim =P

  19. Arkadaşlarin dediği gibi bu Set arası. Millet o soğukta ne yapsın. Topuklularla donarak Paparazziye pos verecek değiller.

    Bu yüzden bu durumda uymamış demek alakasız bence.

    Bende yıllardır UGGsız yapamıyorum. Rahatsızlığımdan dolayı çok üşüyen biriyim. Ancak Ugglar ısıtıyor. Benim gibilerde hem modaya uymak ister ama üşümeyi istemez. Bundan dolayı kışın hemen hemen her gün tercih ettiğim UGG.

    Taylor Momsen bari kıyafetine uygun renk tercih etmiş.

  20. hersey bir yana siyah ceketini cok begendim bgendim.. buna benzr modller nerde vardr acaba??

  21. ya arkadaslar bi sorum olcak konuyla alakasız olcak ama :(
    bu renk ugg aldım bi kaç ay önce fakat her daim ayağımdan cıkarmadığım için çok kirlendi bakım setleri cok pahalı asla alamam makineye atmayı düşünüyorum bana yardımcı olabilcek kimse var mı aranızda plsss ???

  22. Hey_you ,sakınnn makineye atmaa.Mahvolur Uggların denemedim ama ben karda giydim bayağı ıslandı kuruyunca çok buruştu sonra düzeldi.Makinaya atınca kimbilir ne olurr.Denemeni tavsiye etmem,zaten makina her ayakabıyı mahvediyor…Temiz bir bezi ıslat baskı uygulamadan sil,kurusun birdaha yap.Artık çıktığı kadar.Yada ayakkabıcıya götür.Ben Timberlandlarımı götürdüm 5 TL ye pırıl pırıl oldu.

    *********************

  23. UGG giymekten zorla tiksindirecekler ya. saçmalamadan giyseler şunları… çok çirkin olmuş. bu da mı moda şimdi:)

  24. hey_you sakın makinaya atma :) olur mu öyle şey :) bir süngerle sil ben öyle yapıyorum. 3 renk var bende. hemen kirleniyolar ama rahatlığına değer. süngeri ıslat hatta birazcık köpükle öyle sil. kendi kendine kurusun öyle peteğin yanına falan koyma su izi kalıyor öyle.

  25. Bence gayet tatlı durmuş
    Hatta o ugglar siyah renkte olsaydı daha da güzel durabilirdi.:)

  26. kimse beğenmemiş ama ben beğendim.en azından farklı ve kendini yansıtmış.ama eminim ben yakında türkiyede de başlar bu tarz giyimler ne de olsa moda olur:D

  27. Chocolatte ve AYSUN tşk ederim önerileriniz için kızlar =) ayakkabıcıya götürcem eğer olmazsa süngerle silmeyi deniycem keşke acık renk almasaydım ya da orijinal almasaydım ya :( neyse oldu bikere öptüm cok mujuxxx :)(:

  28. Dantelli çorap daha çok zarifliği ifade eder. Ugg ise daha kaba bir görünüm verir. (Yine de çok seviyorum o ayrı :) ) Ancak bu zıtlığa rağmen ben sevdim bu görüntüyü :) Zevk meselesi. Ben farklı şeylere daha şeffaf bakıyorum.

  29. Merhaba hey_you temiz beyaz bir silgiyle silmeyi dene nubuk ve süette işe yarıyor…

  30. ya kaç kere yazılmış sette giyilmiş diye.
    kaç saat çekim yapıyorlar ayak patlıyordur topuklulardan
    set arasından giyiyor işte
    new york’ta lar birde new york soğuğu anlatılmaz yaşanır

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak