Dünyanın En Çekici Kadını Victoria Beckham

victoria-

victoria-adds-032310-7

Max Factor’ün 3.000 kişi ile yaptığı ankette dünyanın en çekici kadını Victoria Beckham seçildi. 2. Dannii Minogu, 3. ise Angelina Jolie olarak belirlendi. Victoria Beckham son zamanlarsa sürekli siyah kıyafetler tercih ediyor. Vazgeçilmezi ise siyah blazer ceket.


fotoğraflar: celebrity-gossip

27 Comments
  1. hiççç şaşırmadım hatta çoooooook mutlu oldum desem ne kadar zarif baksanıza hayranları arasında en ön sıradayım çok zayıf olduğu için giydiği kıyafetler bana ilham veriyor şunu giyemem diyorum bi bakıyorum o giymiş yakışmış alıyorum baanda yakışıyor çok seviyorum ayrıca siyah elbisesine ve beyaz hermesine bayıldım tebrikler vikicimmm işalah nice başarılara:))

  2. nereai çekiyor acaba insanları somurtması heralde :D çok komik tamam şık olabilir belki zarif olabilir ama kesinlikle benim çekici anlayışım çok farklı ya …

  3. Bence bu kadar itici bir kadının nasıl Dünyanın en çekici kadını seçilmiş hayret doğrusu.. benim görmediğim bir şey var sanırım ama göremedim…Zevkler farklı oluyor tabii..

  4. yok artık daha neler monica belluci gibi bir kadın dururken viki ne alaka..kesinlikle zevksizlikten başka birşey değil..

  5. ben victoria beckham ı gayet beğeniyorummm.çok zevkli inanılmaz şık giyiniyor bence.her bayanın olması gerektiği gibi zayıf,zarif ve her daim bakımlı.sadece brz gülümsese yararına olurdu hep asık surat hep asık.onun dışında gayette aktif bi bayan sürekli birşeyler üretiyor.dünyanın en çekici kadını seçilmesne gelince tabiiki daha başka adaylar geçiyor kafamdan özellikle makyajsızda gerçektn hoş olabilen…

  6. Dünya’da daha çekici bayanlar da var bence.Ama giydiklerini kendine son derece yakıştırıyo ve oldukça hoş bir bayan.

  7. şık ve çekicilik kavramı karışmış!!! artı ayağına 2 numara büyük ayakabılar giymeye devam ettiği sürece gözümde yok malesef.hee onun da umrundamı hayır :)varlığımdan haberi bile yok ama olsun.görsem kendim de sölerim yani :D

  8. pınarcım sen karadenızlımısın :):)bizde cok kullanırız neme lazım :D

  9. bence çok güzel giyinen ve çok bakımlı bir kadın vici ama dünyanın ençekici kadını ünvanı biraz fazla sanki!!!!

  10. Ben hic begenmiyorum sırf hava atmak icin dısarıya cıkıp poz verıyormus gibi geliyor yuzunde de hic bi zaman bi tebessum yok… Jessica Alba ve Angelina Jolie cok daha iyi bence

  11. bence çekici bir bayan değil ben çekici bulmuyorum victoria beckham’dan çok daha güzel ve çekici bayanlar var..

  12. hoş kadın ama çekici deil itici hiç mi gülmez bi insan yoook.. angelina birincidir bence onun yüzünden herkes vakvak amcaya benzedi estetik bi tek dudak konusunda sınıfta kalıyo malesef .. d.minoug ne alaka anlamadım ablası kyle olsa bi derece anlarım

  13. ya bnce bu dünyanın en itici kadını.. tamam fiziğine bi laf yok ama her zaman o somurtması yok mu.. beni deli ediyor.. sürekli sürekli apartman topuklular.. ayağına acıyorm..şekli bozuldu valla.. resmini görmüştüm kumsalda çekilmiş.. kadın kumun üzerinde yürüyemior.. e tabi ayak şekli yamuk yumuk olduğu içn,ayağına acıorm..

  14. çekiciliği tartışılabilir ama yine de bayılıyorum bu kadına yaaa..

  15. bence ona o çekiciliği veren davidin milyonlarııı :))) tmm fiziği iyi tamam zevklide giyiniyor ama bunlar yeterlimi en çekici kadın olmak için? yinede tebrikler… bu arada 3000 kişiyide mrk ettim doğrusuuu.

  16. bencede kesinlikte victoria ondaki karizma şu an dünyanın en güzel kadını olarak lanse edilen angelinada bile yok bu karizma ve çekicilik başka şeyler herkeste olmaz yani çok iyi bir seçim olmuş bende oylamaya katılsaydım kesinlikle victoriadan kullanırdım tercihimi

  17. fiziği gercekten cok hoş, ne giyse yakışıyor, ama sürekli somurtuk, hiçbir resminde gülümserken göremedim daha, böyle daha çekici oldugunu düşünüyor herhalde…

  18. Arkadaşlarım arasında Victoria denince akla ilk ben geliyorum benzetirler beni ona :) ama ondan daha çok çekiciyim dermişim :D:D

    Arkadaşlar bu kadın gerçek moda ikonu çünkü onun giydikleri sonradan moda oluyo :)bence yerini hak ediyo ….

  19. ÇOK ÇOK HOŞ HATUN ALAH İÇİN AMA BENİ KOCASI DAHA ÇOK İLGİLENDİRİYOO <3<3<3<3<3

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak