Kışlıkları giymeye devam

stil-1

Kışlıkları giymeye devam ettiğimiz şu günlerde bu tarz önerilere ihtiyacımız var sanırım. Havalardan dolayı ne giyeceğimizi bilemez olduk. Sizi bilmem ama beni henüz trençkot falan kesmiyor, kabansız sokağa çıkamıyorum. Bazı günler güneşe aldanıp sabahları ince giyiniyorum ve akşamları dudaklarımı büzüp üşüdüm diye mırıldanıyorum.

www

11 Comments
  1. kesinlikle! ben de bugün kabanla çıktım ve fazla gelir mi diye de korktum biraz doğrusu. şu anda açan güneşi görünce de biraz bozuldum!

    birazdan yemeğe çıkınca görücem hava ne durumda, büyük ihtimalle aldatıcı bu güneş :D

  2. aynı dert benimde başımda.2. öğretimim.gündüz sıcak olduğu için dayanamayıp ince giyiniorum.gece dönerken dişlerimi kırıyorum:)ve tabiki hastalandım:)2 gündür kabanlayım ama bi kendime geliyim atıcam kendimi trençlerle sokaklara…

  3. ayyy vallahi üşüsemde kalın giyinemiyorum ki süüsmden ölcem bi gün valla :)) trencoat ve ceket giyiyorum ne yapim kalın sevmiyorum bu arada 1. kombin hoş olmuş :))

  4. TATLIM YURT GENELİ ÖYLE BEN ADANA DA OLMAMA RAĞMEN NE GİYECEĞİMİ ŞAŞIRIYORUM.HAVA SOĞUK MU SICAK MI ANLMIYORUM YADA BEN ÇOK ÜŞÜYORUM:):)BENDE HALA KIŞLIKLARIMI BIRAKMADIM AMA ELBET KIŞLIKLARDAN KUTULACAĞIZ:):)

  5. AL BENDENDE O KADAR YELİZCİM AYNEN BENDE SABAH İNCELERLE ÇIKIP AKŞAM ÜŞÜMEKDEN KONUŞAMAYACAK HALE GELİYORUM:(( VE ŞUAN HASTAYIM.ŞALIMI VE MONTUMU HAZİRANA KADAR TERKEDEMİCEKMİŞİM GİBİ GELİYO:( KARADENİZDE BÖYLE:))

  6. aynen yaa sabah işe giderken ne giyceğimi kestiremiyorum sinir oluyorum valla hala kazaklara devam bende üşüyorum çünkü:((

  7. bursa da da öyle.sabah serin.öğlen sıcak gün içerisinde yani.akşamları ayaz.birde tuhaf bi rüzgar var.bursa da böyle yani.ne giyeceğimi düşünmekten işe geç kalıyorum:)

  8. ADANADAN BURSAYA ORDUYA HAVA DURUMU HEP AYNI SANIRIM:)) NANKÖRÜZ YAZINDA KIŞLIKLARI GIYMEYI ÖZLERİZ:))AMA HASTA OLMAKDA KÖTÜ YAA:(

  9. Yeliz çok doğru bir konuya değindin , ne zaman yaz gelecek diyorduk yazı bırak bahar bile gelmedi bu sene , küresel ısınma dedikleri olayın gazabı sanırım.Bu arada çok uzun süredir takipçinim ister istemez tüm moda bloglarından haberdarım ve takip ediyorum , ama türkçeyi düzgün ve anlatım bozukluğu olmaksızın kullanan yalnızca sen ve bir kaç tane blog daha var. Onların dışındakiler gözümü tırmalıyor resmen..Bu özentimizin nedeni ne acaba ? Kendi dilimizi katlettik …Seni tebrik etmek istedim.

  10. Ben Didim’de yaşamama rağmen sabahları tirtir titriyorum ve kalın giyiniyorum ama tahmin edersiniz öğlen oluncada gidip kendimi denize atasım geliyo neyse artık özlem bitiyor bu pazar denizle ilk buluşmamı gerçekleştiriyorum bi aksilik çıkmazsa tabi (örn:yağmur:() bana katılmak isteyen herkesi Didim’e beklerim :)

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak