H&M 2011 Ayakkabı Koleksiyonu

H&M 2011 sezonuna ait ayakkabı modellerinde sabo, sandalet, stiletto, terlik ve spor ayakkabılar yer alıyor. Birbirinden farklı renk ve model alternatiflerini daha detaylı incelemek için galeriye göz atabilirsiniz.

Bu arada geçen haftalarda Sapphire’deki H&M mağazasına baktım, ayakkabıların fiyatları oldukça ekonomikti. Sezondan pilili uzun etek, ceket, gömlek, tişört, takı vs aldım. Ben ayakkabılarını hiç kullanmadığım için açıkçası kalitesini merak ediyorum. Aranızda H&M’den ayakkabı alan var mı?

23 Comments
  1. offf ama Ankara’ya da açılsın.. netten sipariş de verilmiyor sanırım.. evet evet açılsın =))

  2. Bayıldım bayıldım her biri şahane renk seçimleri muhteşem…H&M Ankarada istiyoruz artık !!!

  3. H and M deki coğu kıyafetler kalite sorunu yaşıyo ama ucuz :) ayakkabılardan daha almadım belki alırım ama yeliz abla 1 taneden bisey olmaz sen al:D

  4. keds modelleri 2. giyişte yırtıldı =)
    espadriller sağlam
    sandaletler daha giyilmedi ama hissediyorum kopabilr hahaha

  5. Yeliz bilmiyorum ama ne zaman ankaraya acılacak ya da online alışveriş başlayacak acaba. ne kadar dı ayakkabılar.

  6. vallahi iki sene önce bi babet almıstım cicek desenli hala kullanıyorum sadece ucundaki lekeyi gidermek icin ıslak mendil kullanınca oranın rengi biraz acıldı:D yani benden kaynaklı bi sorun onun dısında hala ilk günkü gibi saglam

  7. kalitesi muhteşem ben yurt dışından da aldım sürekli kullanıyorum :)

  8. babetlerinden son derece memnunum ayakta herhangi bir yara ve vurma gibi durumlar olmuyo ve ucuz olmasına karşı bir koku oluşmamakta herkese öneriyorum..

  9. bende frankfurt tan iki bot almıştım bir tanesi bir kaç giyişte yırtıldı ,diğerini bekliyorum..çok kaliteli bulmuyorum..

  10. geçen hafta resimdeki ucu açık kırmızı ayakkabıdan aldım ama havalardan dolayı henüz giyemedim.açıkçası bu fiyata çok bişey beklemedekte haksızlık olur,tipi çok güzel amaaa :)

  11. bende hm ye bayılanlardanım ama malesef bursada yok çok üzülüyorum online açılsın bari yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hm duy sesimizi

  12. Bunlarin hepsini bu hafta denedim :) gercekten cok SIK tasarimlar ve fiyatlari cok uygun. ben yurt disinda yasiyorum henuz H&M in ayakkabilarini kullanmadim ama dier urunlerinden memnunum :) ayrica yirtilma acilma oldugu zaman yeniliyolar kizlar :)) rahatlikla alabilirsiniz.

  13. kışın aldığım botları sadece iki kere giyebildim topuklu ürünleri hiç rahat diil modeller güzel fakat rahat degil

  14. ben yurtdışındaki h&m lerden ayakkabı almıştım. stiletto, babet, spor ayakkabı, sandalet çşit çeşit aldım çünkü gerçekten çok ekonomik ve trendyler ayrıca babetler o kadar çok giymeme rağmen bir şey olmadı ve lacivert bir stiletto almıştım gözüm gibi bakıyorum.o da ilk günkü gibi. ben denemeni öneririm.

  15. Birini İsntiye Park’tan, diğerini Safir’den 2 adet dolgu topuk ayakkabı aldım. Bir tanesi 31 numaralı ayakkabı, arka bantları yürürken çıktığı için, diğerinide sağ ile sol tekinin sıkılığı birbirinden farklı (birinin bantları bariz şekilde uzundu) olduğu için iade ettim. Bu arada takılarda kesinlikle iade ve değişim yapamıyorsunuz. Ayakkabılarda da etiketi üzerinde yoksa değişim yapmıyolar, ayrıca iade de almıyorlar, bilginize…
    Bu arada H&M diye bayıldık ayıldık ama çoğu ürünü çok kalitesiz duruyo, iyi gözükenlerde o paraları haketmiyor bence.

  16. Bu arada yeni sezon bir kaç ürünü Beşiktaş Pazarında (İstanbul) gördüm.
    Hatta Zara ve Mango’nun yeni sezon ürünleri de etiketleriyle birlikte, pazarda mevcut.

  17. Ankara H&M konusunda en yakın zamanda size bilgi vereceğim:)
    Bu arada ayakkabı fiyatları 15-25-35-49-59-89 tl gibi…

    Sevgiler

  18. H&M’den gelen cevap;

    @hmturkiye @yelizindunyasi Ankara için henüz kesinleşmiş bir açılış tarihi yok malesef. Gelişmeler konusunda bilgilendireceğiz…

  19. aslinda bazi seyler cok kalitesiz duruyor ama ceketler super…fiyat yukseldikce kaliteside artiyor gibi duruyo :)

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak