H&M Mayo ve Bikini Modelleri

19 Mayıs için tatil planı yapan arkadaşlar bikini ve mayo arayışlarına başlamış durumda. H&M’nin mayo ve bikini koleksiyonu hem modelleri hem de 9.90tl’den başlayan fiyatları ile iyi bir alternatif olarak görünüyor.
H&M’nin büyük bedenler için de (44 – 54 beden) modelleri bulunuyor.

8 Comments
  1. leopar mayonun sonrasındaki krem rengi bikiniye bayıldım bronzlaşınca hep canlı neon a yakın mercan falan yakışır die düşünüyodum ama bu rengi de düşüneceğimm :)

  2. ayy ne kadanda uygundur bunalr yaa ama işte ankara görmedi daha hm :(( modelin üzerindeki bkiniye bayıldım

  3. arkadaşler h&m mağazası sadece istanbulda mı var internetten alabileceğimiz adres yok mu?

  4. pembeler bayagı agırlıkta:)
    2.bikiniye tapılır vla cok guzel gıdıp bakmak lazımm

  5. yalnız Yeliz bıkcak artık h&m haberi yapmaktan Ankara Ankara diye tutturuyoruz :) ama haklıyız neyse o günler de gelcek kızlar:D

  6. kızlar merhaba bi sorum olucak anadolu yakasında oturuyorum karsıdaki avmleri cok fazla bilmiyorum hangi hm de daha cok ceşit ürün var yardımcı olur musunuz bildiğim kadarıyla forum istanbul ve istiinye parkta var ona göre gidicem cvplarınızı bekliyorum :)

  7. forum İstanbul’da daha çok çeşit var fakat genel anlamda, bikinilerden söz edecek olunursa, kimilerinin üstü var altı yok kimilerinin altı var üstü yok =(

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak