İç Çamaşırı Detaylı Elbise

r1

r2

Geçen sene transparan kıyafetlerin etkisinden kurtulamayan moda dünyası iç çamaşırı tarzı parçalarla sezona giriş yapıyor. Bu yaz sezonunda birçok markanın koleksiyonunda bustiyer tarzı modeller bulunuyor. Rachel Bilson’un kıyafeti ise olayın biraz daha abartılmış hali. Preen imzalı bu elbisenin sanki üstü kısmı yok gibi görünüyor. Bunu Pamela Anderson giyse daha yerinde olurdu :)

justjared

24 Comments
  1. bayıldım çok güzel!korse ve bustier detaylı gece kıyafetleri klasik favorim zaten

  2. rachel bilson ve leighton meester giyinmeyi hiç bilmiyor!keşke dizilerdeki kostüm danışmanlarından yardım alsalar da kendilerini komik duruma düşürmeseler.

  3. genelde kıyafetlere ya da modadaki yeni yaklaşımlara asla giyinmem demem çünki daha sonra hoşuma gidebiliyor…ancak iç çamaşırı detaylı böyle bir kıyafeti asla giyinmem rahatlıkla diyorum:)

  4. Üst detayı dışında hoşmuş aslında elbise, kesimi rengi :) ayakkabılar da Brian Atwood, bir harika..

  5. abartı olduğuna katıllıyorum, sanki üst kısmına bir şey giymeyi unutmuş gibi görünüyor. ama ayakkabıların rengi hoşuma gitti :)

  6. üst modeli bence çok yanlış bir seçim.bir elbisede asalet olmalı.dekoltede özellikle bunun ölçüsünü kaçırdığın zaman hiç hoş olmuyor.

  7. aslında üst kısım güzel ama elbisenin altıyla yanlış bağlanmış gibi duruyor.

  8. hiç beğenmedim.sanki elbisesi kaymış da çamaşırı ortaya çıkmış gibi gözüküyo :))
    farklı olcam die kendilerini komik duruma düşürüyolar:P

  9. Bence çok hoş!
    Yaratıcı, “underwear as outerwear” modasına değişik bi’ yaklaşım.
    Bana dekoltesi hiç de fazla gelmedi. Normal bi’ elbiseye ek olarak ufak bi’ “pencere” var sadece.

  10. bence pek yakısmamıs bu kıza baskası giyse belki daha ii olabilirdi

  11. Bu cocuklarin anasi babasi yokmudur :D haha saka bir yana. Bence elbise cok ucuz durmus. Yani kalite anlaminda. Belki fikir güzel fakat daha iyi tasarlanabilirdi :)

  12. Ben de beğenmedim ayrıca Pamela konusunda katılıyorum sana yelizcim :))

  13. Adı üstünde ‘iç çamaşırı’ !..Şaşırmış bunlar ,artık nasıl sıradışı oluruz onun derdindeler .

  14. elbisenin alt kısmı ve ayakkabıları çok şirin duruyor ama bence üst kısmı biraz dahah yukarıdna olsa yani gögüslerini kaaptsa daha iyi olurdu ayrıca saçları ok kötü görünüyor :((

  15. elbisenin alt kısmı ve ayakkabıları çok şirin duruyor ama bence üst kısmı biraz dahah yukarıdna olsa yani gögüslerini kaaptsa daha iyi olurdu ayrıca saçları ok kötü görünüyor :((

  16. çok kötü bir tercih kıyafeti parçalanmışta sutyeni görünmüş gibi bir hava olmuş korkunç

  17. bence çok şık olmuş,ben abrtılı bulmadım,sexy ve saf geldi
    ayrıca rachel bilson çok güzel giyinir

  18. kıyafet güzel ama giyen için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. göğüsleri yerle bütünleşmek ister gibi duran ve vücudu hatsız aşırı zayıf biri için çok yanlış seçim. biraz daha boylu ve dolgun biri giyse şahane olabilirdi. blake lively’nin giydiini hayal etsenize.

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak