Jessica Alba İmajını Değiştirdi

Jessica Alba Yeni Sac Modeli

Jessica Alba Yeni Sac Modeli

fotoğraflar:celebrity-gossip

Jessica Alba’dan daha bir kaç gün önce bu haberimde bahsetmiştim. Hatta giyim tarzını çok beğendiğimi ifade etmiştim. Jessica eski haliden çok sıkılmış olacak ki hem saçında hemde giyim tarzında bayağı bir değişiklik yapmış. Saçı böyle daha modern görünüyor olsa da ben uzun saçlarını daha çok seviyordum. Ayrıca bu yüksek bel dar paça pantolon önden fena görünmüyor ama arkadan hiç hoş durmamış, kendine nasıl yakıştırıp giymiş hayret doğrusu.

25 Comments
  1. jessica albanın gcenkıe hbrde kyaft tarzını sclarını cok beenmsdm cok hos druodu smdı basına saksı fln mı dustu bu tarz bnce hç yaksmams =))

  2. Ben saç modelini de pantolonunu da hiçç sevmedim. Doğumdan sonra değişiklik yapmak istedi sanırım ama olmamışşşş :(

  3. jessica alba hayal kırıklığı yarattı bızde açıkcası o bıcır bıcır sportıf bayan gıtmışş kokoş olmaya çalışan ama beceremeyen bı bayan gelmışş

  4. yelizcim sana katılıyorum.bencede uzun sacları daha guzeldii.ne saçı nede yeni imaji hoşuma girmedi.gozlugude yakışmamış.zaten ben yuksek bel pantolun giyemiyorum.still danışmanını değiştirmeli:)

  5. benn bayıldımmm!! ozellikle ayakkabılari super… pantolonuda…
    bu kadına ne yapsa yakışıyor ayrıca saçları yüzüne çok gitmiş.. kim ne derse desin bir kadın kıyaafetini bu kadar güzel taşır.

  6. İnanamıyorumm!!Bu ne??

    Elbetteki herkes kendine özgü zevklere sahiptir fakat ben hiç beğenmedim bu giyimini..Yüksek bel zaten tercih ettiğim bir model değil..

    Saçları ona yakışmış ama ben uzun saçlarımı çok seviyorum..Bir de geçenlerde kat kesim yaptırdım..Tamamiyle düz saç çok hoş olmuyor…

    Ama çantasını çok beğendim,inkar edemem..:)

  7. bence yaşlı evde kalmış kadınlara benzemıs.o bebeksı guzellıgını bı ınsan kapatıyorsa daha ne denır kı ona…

  8. Daha öncede giyim tarzını hiç beğenmediğim biriydi. Her zaman sportif bir tarzda çok halsiz görünüyordu..
    Şimdi ise yine beğenmedim,ayakkabıları hiç uymamış giydiklerine.
    Ayrıca saçıda çok bakımsız görünüyor,bence yakışmamış.
    Arkadaşların dediğine katılıyorum,kokoş olmaya çalışmış ama olamamış
    =)

  9. emanet almış galiba pantolonu annesinden :) tamam vintage hoş iyide bari üzerine uygun olsun..

  10. ayakkabılar yakıyo çantada hoş ama o ne pantalon öyle ne yapmaya çalışmış anlamadım baya rüküş….

  11. arkadaşlar bence bu jess deil muadili gözler ve burun yapısı hiç benzemiyor bir parça dudaklar belki

  12. Hiç olmamış…Skandal !!! nerde o çekicilik nerde o sevimli jesica???

  13. Ayrıca hemen şunu da eklemek istiyorum:
    Jessica’ya doğum yaramamış sanırım..İnsan o eski doğal güzelliği,sade zarifliğini bırakıp nasıl kendini bu hale sokar,aklım almıyor.

  14. ayyy bu ne cidden çok kötü

    tamam ayrı ayrı üstündekiler güzel olabilir ama o saç-pantolon ve gözlük arasında en kötüyü bile seçemedim :S

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak