Jessica Alba’nın Tüylü Tacı

jessica-alba-tac

fotoğraf: just jared

Jessica Alba’nın tac tutkusu devam ediyor. Birbirinden farklı saç bandı ve tacları kullanmayı alışkanlık haline getiren Alba bu seferde tüylü taclardan takmış. Yeni saç rengi ile uyumlu olan bu tac sarı halka küpeleriyle birbirini tamamlamış. Bir ara sıklıkla kullandığım halka küpelerimi her yerde görmekten sıkıldığım için takamaz oldum. Aslında öyle takıntılarım yoktur ama sizce de çok kabak tadı vermedi mi?

jessica-alba-tac3

26 Comments
  1. saçlarda da tekrar bal rengine dönüş var sanırım ,bu kıza bal rengi çok yakışıyo gözleri ve bronz teniyle ii olmuş ..bi ara bende de şaç bandı takıntısı vardı her renk her tip mevcuttu..sonuç sıkıldım tabi

  2. Bence Jessica Alba’nın halka küpeleri asla modası geçmeyecek bir model… Yıllardır severek kullanıyorum :)

  3. ayyy allahım bu kıza herşey yakışıyo.küpeleri de zaten bi klasik.jessicayı da küpelerini de çok seviyorummm:)

  4. bende çok beğeniyorum bu tüylü taçları bir süürü aldım ve kendim de yaptım….:::::::)::)

  5. Yelizcigim, ben de halka küpe severim pek büyük olmamak şartıyla ama heryerde oldugu için çok gözüm yoruldu:)
    Minik inci küpelerim var benim, yıllardır onları takarım, herşeye de yakıştırırım:)

  6. tacı çok güselmiş bayıldımm…tacın ustunde böyle kocamn tuyler cıcekler olan taclardan arıorum bı turlu bulamıorum ya tuy ayrı oluo ya ıstedıgım gıbı olmuo son care kendım yapıcam artık

  7. kafasının üzerine tüylü bi böcek atılmış gibi,ya da kirpiyi kafasına takmış gibi,ıyyyyy midem bulandı çok çirkin,uzun süredir jessica’yı bu kadar kötü görmemiştim :S

  8. yelizcim bende halka küpe sevmiyorum ve hiç takmıyorum…hiç bişeyle yakışmıyor bence..hele o kocaman olanlqar sinirime gidiyor..bu arada jessicanın taci müthiş..türkiyede var mıdır acaba?

  9. basit durduğunu düşünerek bende büyük halka küpeler takmıyorum sanki tiki olucakmışım gibi bir his doğuyor içime:D ama tacı güzelmiş saç rengine ise bayılıyorum zaten sapsarı olmaktansa doğal gölgeler bal köpüğü,kahverengiler çok daha doğal bence…

  10. çok beğendiğim bir kadın ya tarzı harika çok seviyrm jessica albayı :)özellikle good luck filminde çok beğenmiştim.:)

  11. Tacın benzerini bebe mağazasında bulabilirsiniz. Ben cesaret edip alamamıştım.

  12. bu tacın hemen hemen aynısını geçenlerde bir panayırdan aldım. benim tacım kendinden sarı simli üstünde de kahva ve turuncu tonlarında tüyler var :)
    daha hiç takmadım üstüme sanırım sadece birşeyler giyip kullanmalıyım…

  13. ya takınca bana garip durucak gibi geliyor büyük taçlar ama şimdi görünce neden olmasın dedim

  14. nefesim bitanem sormuşşsun ya hani tüylü taçlardan couqet varya ankamallde var bitanem işte hatta mor kahverengi ve siyahı vsrdı canım tamam öptüm.

  15. berencim teşekkür ederim. ama burada okuduğum bi yorumdan sonra banada itici geldi. kirpi böcek benzetmeleri :)) haklılar gibi…

  16. tuğbatıncım bisürü aldım kendim de yaptım demişsin canım hazırını we de tam olarak öyle tüyü malzemelerini nrden aldın

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak