Kahküller Geri Döndü




Geçen haftalarda Jessica Alba’nın önderliğinde kahkül modası kendini göstermeye başladı. Demekki 2009 kışının yarısında ortaya çıkan bu trend 2009 yazında da devam edecek. Çok eskiden kahkül kullandığımı anımsıyorum şimdilerde ise hafif yanlarda duran uzun perçemler kullanmayı tercih ediyorum. Kısa kaküller ne kadarda sempatik bir hava yaratsa da rahat edemiyorum. Şekil vermek zor geliyor. Sizler ne sıklıkta kahkül kestirir siniz ?

45 Comments
  1. merhaba
    sitenizi çok beğeniyorum ve takip de ediyorum
    bundan sonra daha da sıklıkla takipedicem
    mutlu günler diliyorum

    ayrıca unutmadan kahkül lerle ilgilide bende bi ara kullandım ama çok zor ve zahmetli oluyo hele hele saç dalgalıysa fön vs kullanışlı olmuyo

  2. bayılıyorum kahkül olan saçlara ama saclarım kıvırcık hic bizaman kullanamayacagım sanırım :) ama olsun ben saclarımı seviyorum;)

    *ilk yorumum aylardır takip ediyordum ilk yazmak kısmet oldu..

  3. bende bu kış saçımı katie holmes gibi kestirdim ve çok memnunum :)

  4. bende çok uzun süredir kahkül kullanıyorum… Çok da memnunum saçımı topladığım da kendimi eksik hissediyorum :)

  5. ben kestirmistim cok da hos olmustu annem amelie amelie deyip duruyordu ama cok zor onu hep sabit tutmak..devamlı fönleyeceksin,kestireceksin bir de kışa uygun ama yazın cok zor..çabuk bozuluyor,toplayamıyorsun zor yani kısaca..bizde yanımızda yıldızlar gibi kuaförle gezersek olur ancak :)

  6. 2 aydır kahküllüyüm,hiç zor değil,küçük bir fırça darbesiyle şekil alıyor saçlarım,kahkülle 5 yaş küçüldüm :)
    ama yazın sıcakta ne yaparım bilmiyorum :(

  7. 1 yıldan beri kahkül kullanıyorum ama artık uzadılar çok zor şekil almıyorlar ama yaz gelince çok zor

  8. 4 sendr kahkul kullanıorum ve cok memnunm bı kac defada percem braktm ama kndımı hç raat hssetmıorum ole kahkullerımle mutluym ben =))

  9. Sanırım çok kısa bir zaman sonra ben de kahküllü olucam,saç tipim,özellikle rengi aşağı yukarı sağ en alttaki hatuna benziycek yalnız kahküllerim onunkiler kadar kalın olmuycak.Saçlarım dümdüz olduğu için problem olmuyor.

  10. bende kahkül kullananlara yakıştırıyorum ama ben pek kullanamıyorum daha çok kısa katlarımı kullanıyorum:)

  11. “Kahkül kestir,trend olacaksın.” deseler dahi kahkül kullanmamm!!

    Her zaman kahküle hayır,perçeme evett!! :)
    Hele bir de uzun,düz saçları olanlarda kahkül görünce bir kez daha “Kesinlikle kestirmem kahkül falan ben!!” diyorum.. :|

    3.resim hariç yakıştıramadım,beğenmedim..:[

  12. ben çok sık diil hiç kestirmemiştim,hep aynı tarz uzun katlı saçlarım vardı,geçen mayıs ayında Burcu(butterfly) kanıma girdi kestirdim..iikide öle yapmış kelebeğim,ben çok sevdim,şimdide kurtulmak istemiom her ay düzenli kesime falan gidiyorum :) bu arada bende bi saç modeline taktı mı takanlardanım:))))

  13. bende kahküllü sacları cok begenıyordum 3 aydır kullanıyorum cok rahat ve cok bakımlı görünmemi sağlıyor değişiklik isteyenlere tavsiye ederim;)

  14. bana kahkül yakışmıyoooo :( hep özenmişimdir ama ne yazıkki :(…

  15. derya için dediğim değişim büyük bir adımdı ama çok yakıştı şimdide vazgeçemiyor:) tekrar bir değişiklik yapp uzat kahkülleri diyorum ama yapmıyor… kahkül bende istiyorum fakat cesaret edemiyorum çünkü bu zaman kadar hiç denemdim ve nasıl olacağını bilmiyorum ben genellikle yandan kahkül yapıyorum:):)

  16. değişiklik isteyen düz ! saçlı kişilere tavsiye ederim kısa kahküllerim vardı şimdi uzadılar yanlara doğru alınabiliyor. saçlarımı ve kahküllerimi seviyorum herkes çok yakıştırıyo zaten.
    anlı dar olanlara olmaz derlerdi eskiden bende hiç kestirmezdim 3yıldır kestiriyorum ve çok şirin duruyo

  17. çok seviyorum ama nezaman kestirsem uzaması için sabırsızlanıyorum.bırde kışın yagmurda karda suyu görünce alnıma yapışıyordu sınır oluyordum.ama kullanmak istenler için kuaförlerde kahkül çıt çıtları satılıyor .ben denemıstım super bısey ya.

  18. saçın benim gibi dalgalıysa çoook zor. Düzleştirici de kırıyo:(( uzatmaya çalışıyoruuum.

  19. benim de saçım dalgalı ama bi tek kahküllerimi düzleştirmeme rağmen bi tek orda kırık yok // şaşırtıcı (the body shop zencefilli şampuan + macadamia fındıklı kremden de olabilir)

    kahküllerimi de genelde kendim kesiyorum // kuaför işi beni sıkıyı (ki saçımı da uzattığım için sadece kahkül kısaltmaya da gdemem) ve çok da güzel oluyor :D

  20. şu 2.sıradaki kim??onda kahkül çok iyi gitmiş yüzüne çok beğendim:)

  21. Bende kahkül kullanıyorum.
    Saçım düz olduğu için kullanması kolay oluyor.Ama saçımın düz olmasına rağmen arada kabarıyor.Ve tabiki iyi bakım gerektiriyor :)

  22. benım de sacım hafıf dalgalı kehkullerım uzadı ama sıze ufak bır sır verıyım artık kuafore gıtmıorum manıkurumude kendım yapıyorum sacımı kahkullerımıde kuaforumun kestıgı gıbı kesıyorum kulladıgımız parmetık jıletle hemde cok sekıl oluyo;)

  23. lindsay lohanınki daha hos olmus benimde kahkullerim var ama ben perçem olarak kullanıyorum gerçekten yazın cok zor oluyor…

  24. 6 yıldır kahkul kullanıyorum artık bütünleştm ama yazın gerçekten sıkıntı ,bide rüzgarlı günlerde =)
    bu arada saçım kvırcık ama kahkullerim gayet iyi duruyo düzleştirememe rağmen ;)

  25. herkese slm..bnm saçım kahkül olmuyor gül mü döner mi ne deniyomuş saçımda ondan varmış o yüzden önlerime gelmiyor saçım direk yandan ayrılıyor.anca takma kalkülle saçımı kahkül yapabiliyorum ama bnm saçım çok cins bir renk.ayırt edilebiliyor saçımdAn ek kahkül.yazın anneme yalvararak kestirdim anneme saçımı kalkül(yanlış anlamayın annem kuaför o yüzden anneme kestirdim yoksa manyak mıyım biçtiriim saçımı:D)neyse işte kestirdim saçımı ama olmadı işte.saçım ortadan ayrılıo sürekli şu an yüzümün bitişinden azcık kısa saçlarımın önleri ama uzamıyor daha çabuk uzatma yolunu bilen varsa yazabilir mi? bir de siz siz olun sakın saçınızı bilmeden model olmadan kalkül kestirmeyin çok kısa kesenler veya yanlarından çok alanlar olabilir en iyisi perçem adı altında kestirmek hem onları kahkül de yapabiliosunus..!:) herkese iyi günler:)))

  26. 7senedır kullanıorum kımsede yokken ben modaa yaartmıstım soraa herkeste oldu tabı cevremde=))kuaform saolsun.ilk once yakn cevremdekıler caktırmadan yaptılar:D.aa ıkımısınkıde aynı oldu:Pfalan fılan yalan dolanlar ama herkeste olsunn cok mutlu oluorum ben=))cok zor ama kullanıslı degıl herkesede cok yakısmıor ayrca hergun fon ıstıor

  27. kendimi bildim bileli kAhkül kullanıyorum ama bi ara kısa kestirmiştim o saçıma yakışmadı kahkül mecburen uzattım şimdi yine kahkül kullanıyorum kullananlarada çok yakıştırıyorum :D

  28. merhaba bensu ben büşra saç uzatma yöntemi bilen varsa sölesn demissin ben ve cevremdeki çogu arkadasım menekşe yagı kullanıyoruz ve saça iyi uygulandıgında en az 1 – 2 hafta içinde gözle görülür uzamalar oluyor..Tavsiye edeRim..hepiniZe ..=))

  29. arkadaşlar bende kakül kestirmeyi düşünüyorum ama saçlarım dalgalı ayrıca yüzüm yuvarlak sizce nasıl olur

  30. benim yzüm yuvarlak sacımda kıvırcık 1 aydır kahkul kullanıorum ve hc kabarmadı tabi her gun föne gıtmek zorunda kalıyorum o ayrı konu ve cvremdekıler de yuzumun yuvarlak olmasına ragmen cok yakıstıgını söyluyorlar bnce saclarına guvenmeyenler bı kere de olsa denemelıleeer(:

  31. bende kahküllü saç modellerine bayılıyorum ama kestırmeye cesaret edemıyorum..sac konusunda cok cesıtlılıkten yanayım maymun iştahlıda denebılır (: bi gun kahkulluysem ertesı gun yada en fazla bı hafta sora yandan ayırmak ısteyebılırım o gunku ruh halıme tarzıma ve kıyafetıme gore degişebılıyo..(: benim çözümüm galiba takma kahkül :/ ama kuaforumde bulunmuyor..bu konuda bana fıkır verirseniz sevinirim.

  32. bende kahkul kullanıyorum ama bakımı cok zor ıstedıgım gıbı kesen bırıne bu zamana kadar rastlamadım ya kısa kesıyolr yada yamuk bakalım bu defa ne cıkıcak kaderımeeee :):):):):):):)

  33. yha arkadaşlar saçım baya kıvırcık ama perçem veya kahkül kullanmak istiyorum
    ama yakışırmı pek bir bilgim yok veya yandan mı olsa yoksa düz bi şekildemi bu konuda uzman olanlar beni aydınlatabilirler mi??

  34. slm.bende kahkül istiyorum ama saçlarım dalgalı kuaföre sormuştuk olmaz demişti uzun kahkül yaptılar.çokta rahat kullandım ama tabi saçımı kat kat kestiler.ve banyo yaptığım zaman tarıyorum iniyor.eskiden inmiyordu. ama şimdide yandan yada düz mü olsa?bu hafta bir daha kuaföre gidicez ben biraz inatçıyım gine annemle sorucaz.
    byy

  35. bende yandan perçem istiyorum ama saçım biraz kıvırcık yakışır mı ki acaba nolur bana yardım edin napmalıyım….

  36. ya arkadaşlar.ben bugün kahkülümü kestim.emolarınki gibi yapıcaktım.çarprazdan fakat olmadı.çok kısa kesmişim.çabuk uzaması için bir yöntem var mı.doğal yöntem falan :S çok ihtiyacım var.böyle çok iğrenç oldum :((

  37. bende takma kahkul kullanıyorum bazen, gercek sactan yapıldıgı için gerçeğinden ayırt edilmiyor kahkul kestirmekten daha pratik :)

  38. benim alnım dar ya keşke geniş olsa saçlarım düz ben yan kahkül istiyorum nasıl olur arkidaşlar

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak