Kate Hudson’un Saç Modelleri

kate-hudson-sac1

Amerika’lı oyuncu Kate Hudson, sarışın sempatik halleriyle ilgi odağı olmayı başaran yıldızlardan. Pudra rengi uzun elbisesi harika görünüyor. Bende bu tarz bir elbise istiyorum. Saçının dalgası, sarı tonu ona çok yakışıyor. Kate’de Sienna Miller gibi sarı saçı iyi taşıyanlardan.

 kate22

YYBS250706N_01kate_hudson-sac6Archlightkate-hudson-sac9

kate-hudson-sac4kate-hudson-sac5kate-hudson-10kate-hudson-sac2

 

13 Comments
  1. yelızcm gerçekten elbıse harıka bayıldmm rengı parıltısı modelı bı yere eklemek gerek bı gun lazım olabılır:))))

  2. elbise süper:)çok harika ya bayıldım:)modeller için çok saol yelizcim bugünlerde lazım olacak:))))

  3. kesinlikle çok güzel bi elbise.saç modeli ve makyajda ancak bu kadar dogru yapılabilir diye düşünüyorum.tabi kate hudson çok güzel taşımış elbiseyi

  4. evet ya süper bir renk ve modeli var ışılcım sana katılıyorum saklayalım bigün lazım olur mutlaka:)

  5. kesinlikle sana katılıyorum yelizcim saçları ve elbisesi harika…..

  6. Çok hoş ve sempatik görünüyor.Elbise gerçekten fevkalade! İPEKYOL’da buna benzer bir elbise görmüştüm,yaklaşık 1 ay oldu,kalmış mıdır bilmiyorum.Sadece 40 ve 44 bedeni kaldığı için alamamıştım. :(

  7. hmmm kına gecesinde giyilecek süper bi elbise belki rengi o gece için farklı olabilir olabilir ama kesinlikle şahane

  8. cok hos bi kadın gerçektende sarı saçı ii taşıor. yelizcm sna katılıorum bncede elbise çk gzlmiş

  9. ______________
    Çookkkkkkk tatlıı şeker bir kızz.
    SAç modelleri rengi çok güzel.

    Ammaaaaaaa elbisesinee bittiimm bayıldımmm harikaaaaaaaaaaa!!!!!!
    Bendee istiyorummmmmmmmmm :(

    Yanındakii tipe bak yaa o olmasaydıı dahada süpperr olabilrdi :)
    Elbiseeee mükemmell ayakkabısı nasıl acabaaaaa :)))))
    _____________________

  10. ayyyy elbisesi çok güzel yaaa ne kadar zarif ama iddialı bu arada her saçmaodeli yakışmış çünkü rengi tutturmuş hatun süper valla ne diyim .

  11. vayy süper. önümüzdeki ay kuzenimin düğünü var ve nedendir bilmem hiç alışveriş hevesim yok. ama buna bayıldım.

  12. çok hoş bir elbise bence oda çok iyi taşımış basende yok zaten benimde kuzenin düğünü war aynı dert bendede war arasu :)

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak