Kim Kardashian’ın Yeni Saç Modeli

kim-kardashian-yeni-sac-2

kim-kardashian-yeni-sac-mod

Kim Kardashian saçlarını kestirdi. Kardashian, uzun saçlarına kıyıp küt bir modele dönüş yaptı. Bu modeli ben pek sevemedim. Kim Kardashian’ın kısa saçları taktığı peruk sayesinde bu hale gelmiş.  Peruklada olsa bu saç stilini ilk kez deneyen Kim’e kısa saç pek yakışmamış.

Hafta başı saçımın uçlarından kestireyim dedim. Biraz kat verelim diye beni ikna eden kuaför, ön katlarımı kaküle dönüştürdü ve saçımın boyunu inanılmaz derecede kısalttı. Güzelim saçlarımı kısacası kırptı demek daha doğru olur. Kuaförler hep kendi dediğini yapmak zorunda mı! Eminim ki sizlerin de başına bu tarz olaylar geliyordur.

25 Comments
  1. Ellerine makası alınca kendilerini durduramıyolar, bende saç kestirmekten bu yüzden çok korkuyorum. Her seferinde hüsranla çıkıyorum kuaförden. Azmettim ucundan filan aldırmadan saçlarımı uzatıcam.

  2. bu tarz kısa saçlar hiç tarzım değil.ama bazı insanlara yakışıyor.moda diye herkes aynı saç kesimini yaptırmamalı.yakışanı yapmak en güzeli herzaman…!yelizcim ah ah o kırpmayı sen gelde bana sor..:)2 sene önce benimde böyle bir kabus başımdan geeçti.saçlarımı uzatana kadar akla karayı seçtim…şimdiki kuaförümü çok seviyorum ama…:)ayda 1 uçlarından kestiriyorum bende.1 cm’den fazlası yasak:)

  3. bende yelizcim cok muzdaribim bu konuda nezaman kuaföre gtsem uçlarından al desem hep içim gider daha önceleride çok başıma geldi yarısına kadar kestiler oyuzden bin kere tembihliyorum yoksa eminim ki bir kere makası ellerine aldılarmı gerisi geliyor :D

  4. gelmez mi :) aylarca sabredip 2cm ancak uzatabildiğim saçlarımı uçlarından aldırayım diye ne zaman kuaföre gitsem en az 5cm kısalıyor.. :S

  5. Yelizcim ama kat verirken zaten saç kısalıyor. Ama ben şanslıyım ki hiç böyle bir kuaförle karşılaşmadım.

  6. aynen yelizcimm,kuaförleri anlayamıyorum…
    benim kuaförümde öyle saçımı keserken hızın alamıoo:)
    bu arada bende sevemedim kardashianın yeni saçlarını…tüm havası gitmiş kadının

  7. Yelizcim gerçekten kuaförlerden çok çekiyoruz bu konuda ama ben kendi kuaförümü alıştırdım artık 1 cm bile fazla kesmiyor. Kestirdiğin modeli ben çok kullandım, eğer saçların dalgalıysa gayet kullanışlı oluyor aslında. Alıştıktan sonra seversin belki, hep öyle olur.
    Bu arada Kim’in saçları çok kötü, suratının yarısı ortada yok resmen!!

  8. Hiç hoş durmamış,yakıştıramadım.Bu kadını pek sevmiyorum ama gene saçı uzunken bi havası vardı.Kısa saç genelde insanı genç gösterir,ayrı bir hava katar ama Kardashian’da daha olgun durmuş.

  9. kesinlikle hep sölediklerinin tersini yapıyolar ve yakiştığını soleyip kandırmaya çalısıyolar bende düşünüyodum yeliz abla saclarımın ucundan kestirmeyii ama sanırım bikez daha düşünücem :::::::D

  10. yelizcim kuaförlerden en çok çeken benim herhalde..hatta tek bir kuaförden en çok çeken benim :D annem kuaför duymasın ama istediğim modelde kestiremiyorum saçlarımı çünkü hep kendi sevdiği beğendiği gibi kesiyor :D dert yansamda çok çok artıları var kuaför kızı olmanın bunu da söylemeden yapamıcam…

  11. ayy bu kızın çok güzel upuzuuuun saçları wardı…uf hiç yakışmamış öle çok havalıyı

  12. Yeliz’cim bu saclar gercek degil, Oprah magazin icin yapilan fotograf cekimlerinde kullanilan bir peruk. Ve bence iyiki gercek degil cunku kisa sac Kim’e hic yakismamis, yuzu cok ortaya cikmis.

    Senin saclar icinde uzuldum, kuaforler maalesef bazen boyle oluyor, neyse ki yaz geldi, kisa sac’in kullanimi yaz sicaklarinda cok rahat oluyor, boyle avutmaya calisiyim seni :)

  13. kesinlikle katılıyorum Yelizcim bildiğini okuyor kuaförler.
    klasik çok kesmeyeceğim deyip bildiğini yapıyorlar.kestirmeden sıkı
    pazarlık yapmak lazım.malum kurutunca daha kısalıyor…

  14. kım yalan olmuş.aklına eseni yapan kuaförler,bakın kim ne hale gelmiş.hepiniz aynısınız..

  15. Bu model herkesin taşıyabileceği tarzda değil. Kardashian taşıyamayanların örneği. Yakışmamış. :/
    Yelizcim,2 yıl kadar önce devamlı gittiğim kuaförüm aynı olayı bana yaşattı. Bildiğini okudu ve saçlarımı ciddi olarak kısalttı. O gün itibariyle kuaförümü değiştirdim. Geçenlerde saçlarımla ilgili yaşadığım sorunu kızlara danışmıştım. Oradaki önerilerde çabuk uzamasına yönelik tavsiyeler de vardı. Sanırım seninde işine yarayacak. :)

  16. bemim kuaförüm gerçekten işindeçok iyi.gittiğimde de kendi istediği gibi keser ve ben hiç bişey demeden. ve harikalar yaratıyor. hiç karışmam ona. ve o ne fazla ne eksik keser. yüzüme en uygununu. hem kullanışlı hemde tarz kesiyo. 3 4 ayda bir gidiyorum ve hiç bir zman aynı modeli kesmedi bana. hep yeniliyo beni. çok memnunum.maşala diyim nazar değmesin:))))

  17. bu model pek gitmemiş bence,ama küt öne dogru uzanan modellerı begenıyorum bu sene baya var onlardan

  18. benimde başıma geldi aynı kabus ağladığımı bilirim..arkadaşlarım üzüldüğümü görünce çam terebenti kullanmamı önerdi şampuanıma karıştırdım..ve..E vitamini iğnesi aldım saç diplerime sürüp masaj yaptım bekledim yıkadım..

  19. Değişiklik iyidir, uzun saç daha çok yakışıyor bu kadına ama böyle de fena olmamış bence. Benim de başıma geldi bir kaç defa kuaför gazabı. Ama artık çok dikkatliyim kuaförümü deli edecek kadar müdahale ediyorum çok kesmesin diye. Ve sizlere tavsiyem kesinlikle bilmediğiniz bir yerde kestirmemeniz. Tanımadığınız için hem fazla karışamıyorsunuz hem de o sizi tanımadığı için kendi kafasına göre takılıyor. Son kesimimden bir önce şehir dışında bir kuaförde sadece kırıklarımın alınmasını istemiştim ama kadın bir güzel kırpmıştı. İlk etapta çok sinirlendim ama sonradan gördümki tüm yıpranmış saçlarım temizlenmişti. Yani durumları avantaja çevirmede üstüme yoktur ;). Yeliz bence çok fazla kafana takma çünkü insan taktıkça daha da huzursuz oluyor. Zaten bir kaç güne unutursun. Çok uzun yazdım dimi :(

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak