Kırmızı Halıdan Saç Aksesuarları

diane-kruger1

emily-blunt2

january-jones3

rose-byrne4

scarlett-johansson5

Saç aksesuarları 2009 yılından itibaren popüler trendler arasında yerini aldı. Artık alışkanlık haline gelen bu trend kırmızı halıda bile sıklıkla uygulanıyor. Bu yaz en çok kullanılması beklenen, hippi tarzı diye adlandırılan Mischa Barton’ un aylar öncesinde kullandığı modeller var. Benzer modellerden Accessorize’ın yeni sezon koleksiyonunda oldukça fazla alternatifler var.

14 Comments
  1. ayy sonuncu topuza bittim resmen yaa çok zarif süper bişey diğerleri yelizinde dediği gibi aylar önce mischa bartonda gördüğümüz modeller ve aksesularlar :))

  2. ilk ve son ki topuzlar çok hoş ve doğal olmuş.tüylü taçlar bu sene bnm favorim :).paylaşım için teşekkürler yeliz’cim.

  3. aphraell, tamam doğal da şu pinokyo burnundan pek hoşlanmıyorum:)

    beren, hatta kendi tasarımlarını da çıkarmıştı:)

    longing, topuz dediğin doğal olmalı standart modelleri bende sevmiyorum

  4. aslı emreeeee evet bitanem bende öyle istiyorum ama biraz daha kıvır kıvır hani sinem kobal yapıyor yaa arada öyle bak süper olur yaa lütfen yap sende bende sneden kopya çekeyimm :)))

  5. YAAA BERENNNNNN.!!! ahaha tam sinem kobalın saçlarına baktım yazıcaktım burya :))) aynen o saçı diyorum bende Arda Turanla sinemada yakalandıkları fotoğraflar dimi???? ortadan ayrık önleri :))) Eger açık bırakmazda topuz yaparsam öyle olucak rahat rahat çekersin kopyanı canım.

  6. ilk fotodaki saç aksesuarının ne olduğnu bilen varmı arkadaşlar..çok mistik ve değişik duruyor tüylü taçlar artık eskidi bence kalın bantlar ve bir numaradaki taç favorim

  7. Scarlettt bebeğiimmmmmmmm :) Çok beğeniyorum şu kadını yaaaaaaaaa.
    Süper olmuş saçıda ama sarışın olsun artıkkk :(

    ***************************

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak