Kıyafetlerde Ter İzine Sona Doğru

adidas-climacool

Adidasın geliştirmiş olduğu ClimaCool® teknolojisi, vücudun terleyen noktalarına yerleştirilen farklı kumaş kombinasyonları ve havalandırma kanalları yardımıyla ısıyı ve teri vücuttan uzak tutuyor. Şimdilik bu teknoloji sadece spor kıyafetler için kullanılacakmış. Umarım bu teknoloji birçok kıyafette kullanılır. Yaz aylarında ter izli üstlerle dolaşmak çok kötü bir görüntü sergiliyor. Özellikle koltuk altı için bir çalışma yapılsa hiç fena olmaz.

Terleme derdi olan yada olmayan kişiler mutlaka roll on veya deodorant tarzı ürünler kullanıyordur. Ben uzun zamandır Marks & Spencer’in manolya kokulu deodorant roll on’unu kullanıyordum. Şimdilerde ise Gülben Ergen ile yapılan reklam kampanyası ile piyasasına sağlam giriş yapan Rexona’yı kullanıyorum. Hem pembiş ambalajı hemde kokusu ve kalıcılığı ile denemeye kesinlikle denemeye değer.

Sizlerde kullandığınız bu tarz ürünlerle ilgili tavsiyelerde bulunursanız sevinirim.

rexona

45 Comments
  1. herkese merhaba.ben 1 yıldır nivea’nın double effect deodorantını kullanıyorum.çokta memnunum.ter kokusundan eser yok.tavsiye ederim.

  2. Terleme ile ilgili problem yasayanlara; dustan sonra, temiz koltuk altina ilk önce Rexona Deo Stick sonrasinda Rexona Deo Spray öneririm bende.
    Rexonadan sasmamali gercekten deo’lar konusunda. Benim ilk tercihim yillardir ve cok memnunum.

  3. koltuk altı stick kullanmak benim için diş fırçalamak kadar önemli.Herkesin sabah giyinirken kullanması şart..Kullanmayanlar hemen seçiliyo zaten:))Ben dove marka kullanıyorum memnunum..İz bıraksa bile ter kokmaktan iyidir:)

  4. valla nicedir dove kullanıyorum deodorant olarak. normal stick olanını…

    vallahi hiç ter mer kokmuyor insan. hem de kıyafetleri de beyaz yapmıyor.

    rexona v.b. spreyleri sevmiyorum, ozon tabakası v.b. sebepler dolayısı ile.

  5. Sürekli aynı kokuda deo kullanamadığım için rexona, nivea ve dove arasında turluyorum. En iyisi kesinlikle rexona. Bu arada sizde de aynı şey oluyor mu? Ben bir deodoranı sürekli kullanırsam bir kaç ay sonra onun kokusu ter kokusuymuş gibi algılamaya başlıyorum. İlk başta bayıla bayıla aldığım deodoranttan soğuyorum. Oysa ter koktuğu falan yok. Aynı parfüm kokusu. Ama benim algım değişiyor.

  6. nivea double effect in rollonunu bi dergi hediye etmişti. kullanmaya başladığımdan beri bittikçe alıyorum. hiç bulaşmıyor. ve sıfır ter. hem ucuz hemde kaliteli bi ürün.

  7. bende ter özürlüyüm yelizcim..anca 1st cardiodan sonra azcık ter atabiliyorum..ben amwayin rol oll unu kullanıyorum…anti alerjikmiş vs(tavsiye ederim)..çünkü bi ara pey korkuttular yok beze yaparmış yok riskliymiş..dove un ki kıyafetlere çıkmayan leke yaptığı için bıraktım.deoda hiç kullanmam oda çevreye zararlıymış..bide parfümümle karışıyor..

  8. Arkadaşlar size kesin çözümü açıklıyorum. Maxim roll on diye bir ürün var. Akşamları yatmadan önce koltuk altınıza sürüyorsunuz sabahta yıkayıp yada ıslak bir bezle koltuk altınızı siliyorsunuz. Yaklaşık 10 gün içerisinde ter derdinden kurtuluyorusunuz ama sürekli kullanmak gerekiyor. İlk sürdüğünüzde cildiniz biraz yanabilir birkaç kullanımdan sonra geçiyor. Koltuk altı terleyen arkadaşlar bu ürünü kesin kullanmalı. Fiyatı 50TL eczanelerde satılıyor. Maybe’cim bu ürünle ter derdinden kurtulursun.

  9. terlemek zararlı değil tam tersine faydalı bişiy arkadaşlar. sadece kokmasını engellemek için bişiler yapılabilir. terle vücudumuzdan zararlı toksinleri atıyoruz. vücudun doğal ürettiği şeyleri yok etmek çokda zararlı.

  10. bu ter derdi önemli, maxim’i duydum bende ama birçok da yorum okudum hakkında, içinde zararlı bir madde var ve o teri engelliyor denilen birkaç yazı da okudum diye anımsıyorum… almak istedim ama bu okuduklarım yüzünden tereddüt ettim diyebilirim. bende ter kokusu değil ama bir iki senedir, zannedersem hormonal nedenlerden su gibi bir terleme var, hatta su akıyor desem yeridir. çözüm arıyorum, ama dediğim gibi kokuya karşı değil. ben de önerilerinizi bekliyorum. yeliz bu konuyu taşıdığın için teşekkürler.

  11. ben de roll on tercih edenlerdenim. deodorant çevre, ozon tabakası, vs sebeplerle kullanılmamalı diye düşünüyorum ve roll onlar kadar etkili değiller.
    Nivea’dan memnun kaldım, dove da güzel ancak iz yapıyor.

  12. Koltuk altı terleri için koltuk altı pedi var.adı sweatex.Ben kullanmadım ama thsirt ve gömlekten gözüken terden nefret ediyorum.hadi kokusuna çare buluoruz.Herşeyden önemlisi cidden temizlik.ne terlenen kıyafet 2.defa giyilmeli ne de bizler deodorant sıktım diyip yıkanmaya üşenmeliyiz..Hanımlarrr bazen çok pis kokuyo(bögh) yazı bundan dolayı hiç sevmem..

  13. bende de terleme sorunu var. evet kesinlikle katıliorm ki terleme çok iyi birşeydir,vücttaki toksinleri atar. ama benim durumum çok garip! evden çıktığım anda iki adım attığımda ter banyosu yapiorum resmen. tahmin edersiniz ki çok rahatsız ediyor beni bu durum! bugün mesela heryere taksiyle gittiğim halde sırılsıklam oldum. yazın bunu çok yaşiorum :(

  14. BEN NİVEA ENERJY 24 KULLANIYORUM REXONA Bİ SÜRE KULLANDIKTAN SONRA SYAHLARDA KOLTUK ALTINDA BEYAZLIK YAPIO. AMA ENERJNİN KOKUSU HEM GÜZEL HEM ŞEFAF AYRICA JEL GİBİ YAPIŞ YAPIŞ DA DEĞİL SÜRÜNCE YENİLEMİŞ HİSSEDİYORSUNUZ TAVSİYE EDERİM… AMA ÇOK TERLEME VE KOKU SORUNUNUZ VARSA REXONAYI SÜRÜN (BAMBO SU ÇOK HOŞ KOKUO)BİR DE YAZIN Bİ GİYİDĞİMİ ERTESİ GÜN ASLA VE ASLA GİYMEM GİYMEK İSTİOSAMDA YIKAR GİYERİM, ÇÜNKÜ KENDİMİ YENİLENMİŞ HİSSETMEK İSTERİM.:))

  15. AYRICA ECE GİBİ SU GİBİ TER AKANLAR İÇİN KESİNLİKLE TERİN VÜCUTTAN ÇIKMASINI ÖNLEMEK YERİNE MUTLAKA BİR DR. GÖRÜNMELİ DİYORUM… AYRICA SEÇİLEN KIYAFETLERDE DE ISLAKLIĞI BELLİ ETMİCEK KUMAŞLARDAN SEÇMEK Bİ NEBZE SİZİ KURTARIR… MESELA BAZI KIYAFETLER VARDIR MESELA YIKANINCA İNANILMAZ KOYULAŞIR GİBİ….

  16. Dove stick, o kadar iyi ki erkek arkadaşım bile bunu kullanıyor artık!
    Bu arada arkadaşlar ne olur sprey deodorant kullanmayın, hepimizi etkiliyor, OZON DELİNİRSE TER NEYMİŞ O ZAMAN GÖRÜRÜZ!

  17. nilaynilay senin sorununun bir benzeri de bende var.
    adına hiperhidrozis deniliyor. benim terlemem bölgesel.
    koltukaltı, el, ayak bölgesinden resmen su akıyor, ter değil:) kokusu da yok, normal ter gibi değil yani.
    çorapsız ayakkabı giyemiyorum. yazın açık ayakkabı giymek bir işkence oluyor.
    ellerim ise öyle terliyor ki tokalaşmak bile benim için bir kabus.
    kışın çok terlemiyorum ama yazın hemen hemen her gün el, ayak, koltukaltı banyo yapmışım gibi ıslak ıslak…feci birşey yani.
    bende rexona kullananlardanım zaten kokusuz bir ter benimki, ama yine de kullanıyorum. gayet de memnunum.
    hiperhidrozis için de yeliz, bir ara konu açarsan sevinirim. bildiklerimizi paylaşalım.

  18. YELİZCİĞİM BİRAZ GARİP GELEBİLİR AMA YARIM KOLLU BADİ GİYENLER İÇİN GÜNLÜK PEDİ TİŞÖRTE YAPIŞTIRDIĞINIZDA TER HEM TİŞÖRTE GEÇMİYOR TİŞÖRT KOKMUYOR HEM TER PEDİNİZE HAPSOLUP DEĞİŞTİREREK KOKUDANDA UZAKLAŞABİLİYORSUNUZ :)) EVET GARİP OLABİLİR AMA İŞE YARIYOR

  19. Ece bende senin gibi aynı durumdan muzdaribim.Aşırı terleme ve sonucunda hani erkelerde olunca ııyyyy deriz o durumu ne yazık ki bende yaşamaktayım.Kokuda ise sorunum yok.Hangi ürünü denedimse fayda etmedi.Piyasada ki ürünler normal terleme yaşayanlar için.Buradan firmalar sesleniyorum bize de görün lütfen…

  20. Bu aşırı terleme için koltukaltına falan botox yapılıyor diye duymuştum. Bu sorunu yaşayan arkadaşlar isterlerse bir araştırsınlar, belki faydası dokunur.

  21. kızlar bende yıllardır lady speed stick jell olanından kullanıyorum,ne ter kokusu ne de leke kesinlikle tavsiye ederim…çünkü onu keşfedene kadar çok fazla marka denedim en memnun kaldığım o oldu…mineLcim hakiten çok orjinal bir fikirmiş kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi gerçekten gerekli durumlarda işe yarayabilir…

  22. kesinlikle lady speed stick …..
    hem roll on2u hemde deodorant’i…
    tersiz gunler dilierim:)))))

  23. deotak ve rexona kullanıyorum çok memnunum fakat renkli bir bluz giydiğim zaman koltuk altı sırılsıklam oluyo ondan nefret ediyorum tamam terlemek yaralı bişey ama sadece koltuk altı için kesin kuruluk yaratan bişey bulmak istiyorum bilen arkadaşlar varsa eğer yardımcı olurllarsa çok sevinirim bu arada botox yapılıyor doğru fakat 6 ayda bir yenilemek gerekiyor bildiğim kadarıyla ben botox değil sadece biyere giderken daha ilk dakikadan olusan görüntüden rahatsızım :(((

  24. ben pek dedorant kullanmayı sevmiyorum ama evde mutlaka bir tane ediniyorum şu an lacoste touch of pink (roll-on) dedorantını kullanıyorum çok hoşuma gidiyor kokusuda muhteşem ayrıca

  25. Sık kullanılan roll-on, stick ve benzeri ürünler,göğüste bezelerin oluşmasına sebep olyormuş? Bunu yaşayan arkadaşlar yok mu??Ya da oluşmaması için bir çözüm yolu bilen var mı?

  26. malesef bende de aşırı terleme var. Aynı konudan rahatsız arkadaşlar gibi ben de kokudan değil koltukaltında oluşan ıslaklıktan rahatsızım. Terlemek sağlıklı olabilir ama aşırı terleme malesef hastalık boyutunda olabiliyor. Koltukaltımdaki terleme yüzünden yazın sadece beyaz ve siyah renkli t-shirtler giyebiliyorum:( Kokuyu önlemek için deotakı size tavsiye ederim, aşırı terleme sorununu tamamen ortadan kaldırmak için cerrahi bir yöntem uygulanıyor. Koltukaltında iki minik delik açılarak terlemeye neden olan sinirin ucu kesiliyor. Böylece yüz terlemesinde %95, koltukaltında %85, el ve ayak terlemelerinde ise %75 civarında azalma oluyor. Kesinlikle zararsız olan bu işlemin nerelerde yapıldığını ve maliyetini bilmiyorum, bilen arkadaşlar varsa bizlerle paylaşırsa çok memnun olurum. Hepinize sevgiler:)

  27. sevgili vildan, cerrahi işlemi 2 tanıdığım yaptırdı.
    ikisi de bin pişman.
    ilk yaptıran tanıdığın, el ve koltukaltı teri kesildi ama ayak teri kesilmedi.
    foşur foşur terlemeye devam ediyor ayakları:)
    2. tanıdığın, el ayak koltukaltı teri kesildi ama bu sefer de göbek, alın, göğüs bölgesi terlemeye başladı ve saçları sapır sapır döküldü. bölge bölge açıldı çocuğun saçları.
    ben cerrahi yönteme karşıyım ama botoxu araştırdım olabilir gibi geliyor. inşallah yaptıracağım. yaptırdıktan sonra deneyimlerimi sizinle paylaşacağım.

  28. Terleme için eğer çok aşırı değilse herhangi bişey yapılmaması gerekiyor bildiğim kadarıyla çünkü terlemek sağlıklı olduğunuzun bir işareti. Ancak ter kokusu için benim yıllaaar yıllardır tek tercihim rexona hatta erkek için olan rolonları çünkü kokuları çok daha hafif parfümünüzle karışmıyor(ben deodorant alerjisine sahip olduğumdan sadece parfüm kullanabiliyorum), hem de bana göre ter kokusunu çok daha iyi ekarte ediyor. Başka markalarda kullandım arada ama kesinlikle rexonanın başarısı hiç bir markada yok

  29. botoxun üç aydan fazla faydası yok. zannedersem 600 lira civarı. üç aylık bir çözüm değil, genel bir çözüm lazım:)))

  30. Sanırım çoğu arkadaş aşırı terlemeden muzdarip çözümü botox ya da ameliyat deniliyor ama onlarda kesin değiller.Yani terlemeye devammmmm:(

  31. sinemce bilgi verdiğin için teşekkür ederim. Tanıdıkların nerde yaptırdı bu işlemi, bir de maliyeti hakkında bilgi sahibi misin? Beni de bilgilendirisen memnun olurum. Benim sorunum sadece koltukaltı terlemesi, ama hayattan bezdirmeye yetiyor. Koltukaltı terlemesini azaltmanın bir yöntemi de ter bezlerinin bir kısmının kazınması… Ve bu işlemi estetik doktorları yapıyor. Ben özel bir hastanede fiyatını sormuştum 2 bin tl demişlerdi.

  32. Tam da “hangi deodorantı denesem” diye düşünürken burada görünce rexonanın pembişini aldım ben de hafta sonu ve bu gün ilk kez kullandım.Ferah bi gün geçirdim. Tavsiye için teşekkürler…..

  33. vildancım, tanıdıklardan bir tanesi ankara üniversitesinde yaptırdı. orada öğrenci olduğu için çok cüzi bir miktara yaptırmış.(saçları dökülen)
    diğeri ise istanbul’da yaptırdı. nerede yaptırdı bilmiyorum ama artık sempatektomi denilen bu işlemi istanbulda birçok hastane yapıyor.
    sen, sadece koltuklaltı olduğu için çok şanslısın, herhalde seninki daha basit bir işlem olacak. bence sadece koltukaltı olduğu için yaptır ve kurtul:)
    haberlerini bizimle mutlaka paylaş.
    şimdiden geçmiş olsun.

  34. merhaba arkadşlar bende çok terlemekten muzdarip bi insanım koltuk altım o kadar terliyorki artık utanıyorum elimi kolumu kaldırmaya.. erkek ardaşımın yanına giderken bile ne giysemde ter göstermese diye 100 kere düşünür oldum.. bende başlarda günlük pet yapıştırıyordum koltuk altıma(yani giydiğiniz kıyafete yapışkan yeriyle tutturuyorsunuz ) fakat terledikçe o büzüşüyor ve 1 saate bile kalmadan koltuk altınızda topak oluştuuruyor kalıcı bir çözüm deil yani.. botox sa da ne kdr para yetiştirebiliriz ki ? önerdiğiniz maximi eczaneye gidip araştırcam.. tşkkrler yelizcimm dertlerimize derman oldun :)

  35. Sinemce çok teşekkür ederim, çok yardımcı oldun… İşlemi yaptırdığımda sonuçlarını sizinle paylaşacağım.

  36. vildancım ne demek, rica ederim.
    inşallah kurtulursun bu dertten.
    haberlerini bekleyeceğim.

  37. Ben kendimi çok şanslı buluyorum çünkü çok az terliyorum ve ayrıca terimde kokmuyor.Tersine olan arkadaşlara üzülüyorum.
    Rexonayı hiç beğenmiyorum çünkü kokusunu çok fazla ağır buluyorum ve kıyafetlere iz bırakiyor.Rexonanın tek iyi tarafı: Reklamı sağlam.
    Bana göre çok terleyenlere tavsiyem -Hydro Fugal- markanın ürünlerini deneyin.Faydalı olacağına inanıyorum.

  38. bende bu ürünün turuncusunu kullanmıştım ama pudralı o yüzden bi daha kullanmadım yeliz pembesi de pudralı mı nasıl?

  39. ter kokusu ve ıslaklık içim maxim rool unu şiddetle tavsiye ederim kullanımın ertesi günü hiçbirşekilde ıslaklık ve koku oluşmuyor 2gün sonra kullanmayı bıraksanızda olur haftada bire düşürür harika bir ürün 60tl civarında. ama değer.diğer deodorantlar gibi kokuyu geçici değil kalıcı olarak engelliyor ve ıslaklığı oluşmuyor

  40. duştan snr koltuk altınıza biraz karbonat sürün ve ter kokusuna veda edin….
    gerçekten de ter kokusunu yok edior…

  41. bende aşırı koltuk altı terlemesi yaşayanlardanım pek fazla bir krem denemedim koltuk altı pedini denemeyi düşünüyorum şimdi ama sanırım kesin bir çözüm istiyorsak ta amleiyat şart ama ben ona cesaret edemem o yüzden bizde iyi masrafsız bir çözüm bekliyoruz ama sanırım sesimizi sadece kendimiz duyabiliriz…sanırım terlemeye sonsuza dek devam diyeceğiz:(:(

  42. bende dove fresh touch roll on kullanıyorum gercı yenı basladım ama sımdılık memnunum iz bırakmasına glıncede hıc dıkkat etmedım. öncedende nıvea roll on kullandım ondanda memnun kalmıstım dıye hatırlıyorum

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak