Lindsay Lohan’nın Zayıflığı Görenleri Şaşırtıyor

fotoğraflar: celebrity-gossip
Lindsay Lohan, New York Soho’da alışveriş yaparken görüntülenmiş. Lindsay Lohan gün geçtikçe zayıflıyor. Geçtiğimiz yıllarda yaptığı bir açıklamada zayıf kalabilmek için tüm yediklerini çıkarttığını belirtmişti. Siz olsanız zayıflamak uğruna bu çılgınca yöntemi dener misiniz?

43 Comments
  1. yok artık daha neler..acayip zayıflamış ,bence daha da zayıflar çünkü uzmanlar bunun psikolojik olduğunu söylüyorlar..

  2. kesinlikle yapmam aslaa asllaa asllaaaa… aaaa olurmu ööle sağlksız şşey yahu!

  3. Neeee?Asla denemem..

    Zayıf kalmak için spor yapıyorum,dengeli besleniyorum.Bu kadar..Ve hiçbir zaman sonuçsuz kalmadı..Eskiden 40 bedendim ki spor ve dengeli beslenme ile 34e kadar düştüm..

    Ne kadar saçma…

  4. çizmeleri harika keşke sağlığım el verse bende birazda olsa topuklu giyebilsem
    mavi bluzuyla süper bir doğallığı var.yanlız tayt lı fotoğraf biraz enteresan çıkmışşş

  5. ben çok şaşırdım, özellikle de alttaki iki fotoğrafta çokk zayıf ve çok çirkin. kendini böyle beğeniyor, bir de üstüne kilo almamak için yediklerini mi çıkarıyomuş?
    bu insanlar akıllarını kaçırmış…

  6. çok saçma nedir bu hastalıktan başka bişi değil ya bende zayıfım ama yapı meselesi kiloluda olsam asla böyle bişey yapmam ıyyyy:S

  7. yazık çok üzüldüm:((hemen psikolojik yardım alması lazım çünkü;ölüme giden yolda emekliyor:((onuda anlamak lazım eskiden obezmiş…ya ortası yokmu?ne bu 0 beden 32 34…vs..boyla orantılı olmalı kilo ya…her zayıf güzel değildir..sağlıklı olduğun kilo önemlidir..1,80 biri 32-34 giymemeli yada 1,50 biri 42-44 giymemeli..özetle;uçları sevmiyorum..çok üzüldüm ama çoooook:((

  8. Bir sure once daha hoştu,biraz fazla ince su an ama zayıflayınca daha hoş olduğu kesin. Spor ve dengeli beslenme dışında bir zayıflama yontemi bana ters.

  9. ama sanki alttaki resimler lindsay değilmiş gibi geldi bana ki ben müthiş hayranıyım eğer oysa tanrım bu ne hal demekten kendimi alamayacağım…ayyy

  10. bende çok zayıftım ama istemeden şimdi almaya başladım daha güzel görünüyorum..hele bide yediğini çıkarmaya karşıyım yemem olur biter.boğazına dur dersen hiç sorun olmaz..tabi bide hareketli olmak..spor şart..:))

  11. yazık ılerde reflexlerını kontrol edemıcek duruma gelınce anlar olayın vehametını. Bızım bı tanıdık da cok kılolu olmamasına ragmen akıllı(!) arkadaslarının kılosuna takılmalarından dolayı bu yontemı denedı ve akli melekelerine kadar sırayet ettı. o guzelım kız sankı cocuk gıbı oldu. ne kazandı?
    -lisede okuyodu onu dondurdu evde oturdu.
    -akli melekeleri zarar gördü,eskisi gıbı normal davranıs ve sozlerde bulunmuyor.
    yanı hıc bır kazanc saglamadı. zayıf gozukmek hıh!!!
    kıme gore zayıf.sanırım o kocaman parmakları sokup kusmak bı saat yuruyus yapmaktan daha zordur.

  12. mideyi bu sistemde çalıştırmaya devam ederse bünyesi normal gıdaları kabul etmiyecek,ıv şekilde beslenmesi gerekir bu da yeterli gelmeyeceği için büyük ihtimalle anoreksiya olup ölür :()

  13. amanın bu kız tam bir kabus olmaya basladı! görsem korkarımm ;)

  14. bence cok kotu bisey! hem bukadar zayiflik bence yakismamis hic…sismanken daha tatliymis ama cokta sismanlamamak gerek =D

  15. yorum yapan arklarin cogu zayif hrlde kilolu olan cogu bayanin zayiflamak icin neler yaptiklarini gormuolar mi
    kusra bakmayin erk olrk yorum yaptim ama :)

  16. AYÇAcım eger maddı durumun musaıt ıse ıyı bır endokronolojı uzmanından yardım almanı onerırım.Eger durumun musaıt degılse devlet hastanelerınde de bu bolum hızmet verıyor fakat cok erken sıralara gırıyorlar dıye bılıyorum,bı arastır.
    ben vakt-ı zamanında dıyetısyene gıttım ozel olarak ve cıddı 20 küsur kılo verdım 5-6 ayda.
    Bu tamamen dıyetısyene bakmıyor.Hatta uzun sure dıyetısyen kontrolunde kalmıs bırı olarak dıyebılırım kı bu işin %80 i sen olmazsan OLMUYOR!!!
    -Hedef belırlıceksın kı bunlar ölçülebılır hedefler olucak!
    -Diyete baslamadan once kan degerlerını vs. ölçtür ve bır uzmana goster!
    -Diyette her 10 kılo verdıgınde bu testlerı tekrarla ve yıne bır uzmana yorumlat!
    Vücut yapına uygun bılmem kac kalorılık uygulayacagın bır lısten olmalı.
    -su-yürüyüş vs. hayatının bır parcası olmalı.Ayrıca selulıte bırebır:)
    -hangı sebzeden hangı etten ne kadar yemen gerektıgını bılırsen omrun boyunca her yerde rahat edersın.MEsala bezelyeye yuklenmez,kabak yersın:)
    -ben cok az spor yaptım ,şükür sarkmadım ama sporla kas kutlenı arttırırsan kılo verdıgın cıddı anlamda bellı olur.kas kutlesı arttıkca enerjı yakımı hızlanır.Bunu kesınlıkle unutma. bu nasıl olcak_?bu egzersız ile olcak.
    -yemeklere yağ atımını azaltmalısın.yarım cay bardagı ıle bır yemek yapılmalı.
    ekmek kepek olsa daha ıyı ama onemlı olan mıktar .
    yanı burda cok guzel dıyet lıstelerı paylasabılırım ama cook uzun olur:) en ıyı yapacagın sey hemen bır uzmandan yardım almak ya da mantıklı olarak yedıklerını yarıya ındırgemek.
    kolay gelsın

  17. ben çok beğenıyorum lindsay lohanı tabıkı bu zayıf halını değil ayrıca bu kdr gusel bı bayanın lezbıyen olmasınıda aklım almıyrr

  18. çok kötü bir zayıf olmuş,hiç beğenmedim.şişman hali bile daha gösterişli duruyor.zayıflamak içinde ne gerek varki spor yapmak düzenli yaşamak yeterli :)

  19. ben de bayıllıyorum bu kadına süper gözleri ve saçları var
    ben de zayıflamak için bu yolu deneyen biriyim ama o kadar sıkıntılarını çektim ki
    mesela dişlerim hepsi çürüdü ellerim kurudu gözlerimin altı torba torba oldu sosyal hayatım sıfırlandı kimseyle yemek yiyemz oldum çünkü nerde olursak olalım çıkarmak istiyorum ve doyma hissimi kaybettim hiç aç olmasam bile kusacağımı bildiimde inanılmaz yiyorum nasılsa kusucam diye sonra onları çıkarıp inanılmaz bir rahatlama duyuyorum doktora gitmek istemiyorum bunu bırakamazmışım gibi geliyor bazen o kadar halsiz kalıyorum ki oturduğum yerde uyuya kalıyorum
    ve yaşım 27
    7 yıldır da kusuyorum hep 54-58 kilo arasında gittim yani başlamadan olan kilomdayım beni hiç zayıflatmadı aksine çok zarar verdi ama bırakamıyorum
    beni gören herkes normal olduğumu dişünüyor(38 bedenim) ama ben kendimi çok kilolu hissediyorum hasatyım biliyorm ama bunu açığa da çıkaramam eşim bile bilmiyor bu durumu

  20. Bende zayıflamak için uğraşıyorum ama bugüne kadar asla öyle birşey yapmadım yapmamda en nefret ettiğim sey yediklerimi cıkarmaktır ıııyyyhhh..

  21. bacakları yamuuuuk, allahım keşke güzel olduu kadar da akıllı olsa….. çevresi çevre değil, hayatı hayat değil. bu kız bu bacaklarla kendini güzel ve seksi sanıyor işin kötüsü bu. üstteki resimlerdeki halini kilolu sanıyor.

  22. aman tanrım kiloya herkes takmış durumda. arkadaşlar zayıf olmak şişman olmak çokmu önemli anlayamıyorum. 36 bedenken 5 yıl içerisinde 42 beden oldum ve hiçte huzursuz değilim. şimdi daha sağlıklı ve daha iyi göründüğümü söylüyorlar. boya göre kilo ve beden orantısı olması lazım. boyum 170 kilom da 67 yaşıma göre normalim. biz Türküz ne yazıkki yemek kültürümüzden kaynaklı bi kilo problemimiz var . dikkat edersek ve en en önemlisi spor yaparsak kilo kontrolünü sağlamış oluruz. ben uzun bi zamandır aynı kiloda kaldım.Lütfen ama Lütfen piyasadaki abuk subuk diyetleri denemeyin ve satılan bilmem ne kapsüllerini kullanmayın!!!!!!

  23. elacım yazını okudum..bizlerle paylaştığın için kalbini açtığın için teşekkür etmek istiyorum….7yıl olmuş geç değil dön lütfen..hastayım deme kendine..kendine ne yakıştırırsan o olursun…geçici bir sorunum var de..ve kabul etmen çözümü getirecektir.eminim hallediceksin…insan her dönemde sorun yaşıyabilir ister bu konuda olsun ister başka..mutlaka dr’a git.eşinlede paylaş eminim seni anlıcaktır..rahatlıycaksın..çok güzel dr larımız var eminim çözüm bulucaksın sadece adım at ve sabret.. bu geçtikten sonra spora başlıcaksın daha sağlıklı ve güzel görüneceksin..ben sana inanıyorum..nefese ve elvana aynen katılıyorum…seni çooooooook öpüyorum..lütfen adım at ve bunu güzel gelişmelerini yelizciğimin aracılığıyla bizlerle paylaş:))))))))))

  24. Yaa tekrar yorum yapma gereksinimi hissettim.Çünkü bu kadına aşırı öfkelendim..

    Ben piyasada satılan şu abuk subuk diyet kapsülleri vs. saçma bulurken bunu duyunca çok oldum..Nedense günümüzde her zayıf sağlıklı ve güzelmiş gibi düşünülüyor.Bizler Türk mutfağının genişliği ve zenginliği bakımından da genelde çok zayıf değiliz.Fakat önemli olan ne kadar zayıf olduğun değil,kilonun boyunla ne kadar orantılı olduğu..

    Benim boyum 1.79 ve 34 bedenim.Doktorum boyuma göre zayıf olduğumu fakat sağlıksızlık derecesine ulaşmadığını belirtti.Kilo almaktan guatr sorunum olduğu için korkuyorum.Onun dışında görünüm beni korkutmaz!:)

    Ayçacığım,düzenli spor yapman,dengeli beslenmen,kafeinli,gazlı vs.içecek türlerinden uzak kalman yeterli olur..:)Sakın kilonu sorun etme.Çok zayıf değil,boyuna göre zayıf olmaya çalış..:)

  25. Alttaki resimler Lindsay değil bence
    Birde yavuzun yorumu çok hoş olmuş, katılıyorum kendisine…

  26. Blumia deniyorum sanırım Lindsay’in durumuna aslaaa diyorum bende :(
    Ela’cım sende paylaşma cesaretini göstererek bir adım attın bence daha fazlasını yapabileceğine inanıyorum. Senin olduğun kiloya ulaşmak isteyen o kadar çok kişi var ki lütfen üzülme…

    Kilo sorunu bendede mevcut zaman zaman kafama çok takıyorum. Özellikle bebekten sonra (şimdi 5.5 yaşında) çok zayıfladım ama son 1 yılda yeniden kilo almaya başladım. 3 haftadır yeme düzenimi değiştirdim ve şimdilik 2.5 kilo verebildim. Havalar soğuk olduğu için açık hava yürüyüşlerine başlamadım 45’er dakika tempolu yürürsem daha çabuk sonuç verecektir diye düşünüyorum.

    Ne yapıyorsun derseniz eğer sabahları 1 dilim ekmek, peynir ve zeytin yiyorum. sıkılnca onun yerine 1 fincan çorba içiyorum. Öğlen az çorba, az sebze ve cacık ( az tavuk şiş, az çorba, salata da olabilir) yiyorum. Saat 16:00’da 1 meyve yiyorum. Akşam ise sebze yada yağsız et yada kurubaklagil tüketiyorum yanında yoğurt ve salatada var tabi. Sütlü tatlı yada yemekten sonra meyve de yiyorum. Bu listeyi dietisyenim vermişti bana arada metabolizma hızlansın diye 3 günlük şok diyetler yapmakta gerekebiliyor. Şok diyette ise öğle ve akşam yemeklerini tek tip tüketmek gerekiyor. Mesela öğlen tavuk yediysen akşamda tavuk yiyorsun 3 gün boyunca. Karbonhidratla proteini birbirine karıştırmıyorsun yani (Tavuk 150 gr kırmızı et 80 gr olmalı).

    Aklıma gelenler bunlar şimdilik…

  27. elacm anlattıklarına gerçekten çok uzuldm ama kutfen kendını hasta olarak dıllendırme bı psıkolojık yardımla çok rahat atlatabılırsın bu durumu bız cahıl okumayan araştrmayan bayanlar değiliz en azından elımızın altında ınternet var nolur bı araştr mutlaka atlatrsın.bende evlenmeden once 45 kg flndım 2.5senede bunun 1.5.senesı evlı olmak uzere 56 kg oldm ama hıç kendıme sorun yapmıorum o kg ben aldıysam yıne ben verebılırım evımde plates ve koşu bantımda yuruyorm ılla herkezde 36 beden olucak dıye bı kural yok aman kızlar bız akıllı bayanlarız uzak duralım boyle şeylerden

  28. Maybe,Işıl,ne kadar güzel konuşmuşsunuz!! Katılıyorum tamamiyle..

    Elacığım,öncelikle şunu düşün:Bir sağlık problemin olabilir de olmayabilir de.Fakat şöyle bir nokta var.Eğer bir problemin yoksa kendini boşuna hastalığa şartlıyor,üzülerek kendine zarar veriyorsun.Devamlı çıkarmanın sebebi psikolojikte olabilir.Bana kalırsa yakınlarınla bu konuyu konuş,paylaş.Kendini “Hastayım!” diyerek şartlama.En kısa zamanda bir doktora başvur.Aynı zamanda bir psikolog ile de görüş.Eğer zayıflama psikolojisinden dolayı olan bir sorunsa psikologta yardımcı olacaktır..

    Unutmaki 38 beden asla çok aşırı değil.Önemli olan ne kadar zayıf değil,ne kadar sağlıklı olduğun..:) Tedavilerinin ardından spora başla.Yememekten kaçın.Sık ama az az ye.Ara öğünlere önem ver.Kendine kan basıncına uygun olarak bir liste hazırla ki bu sırada bir hekimden yardım al.Mutlaka diyetisyen olmasına gerek yok,devlet hastanelerinin de bu bölümleri var.

    Kiloyu alan sensin.Yemeği yiyip çıkartma yöntemini uygulayan da sendin.O halde Işıl2ın da dediği gibi kiloyu verebilirsin,bu yöntemin etkilerinden de kurtulabilirsin!! :) Sana güveniyoruzz!! :)

    Arkadaşlar,lütfen zayıflama uğruna kapsülmüş,ilaçmış,vs. kullanmayalım.Çok zayıf değil,sağlımıza uygun olacak kadar zayıf olmaya çalışalım..Piyasanın tuzaklarına düşmeyelim..:)

  29. Kesinlikle çok çirkin olmuş ne insanlar varya bunlar kesin kendini kaybetmiş yazık!

  30. herkese yazdıkları için teşekkürler bu çok zor bi durum eğer başlamak gibi niyeti olan varsa tamamiyle uzak kalsın her şeyinize zarar veriyor saçlarınız azalıyor cildiniz dişleriniz elleriniz özellikle bahsettiğim gibi sosyalliğiniz öreneğin arklarınız sizi yemeğe çağırıyor düşünüyosunuz ya çok yersem ya çıkaramzsam ama ben de bu konuyla ilgili şu aralar çok okuyorum kolay değil ama bi şekilde biticek hamile kalmayı istiyorum ve o zmaan yapamıyacağım için bırakırım diye düşünüyorum herkese ilgisinden dolayı ve söledikleri güzel şeylerden dolayı teşekkür ederim
    ben bunu bir şekilde yenicem ve ben küçük değilim eminm yelizin bizden çok daha küçük okurları vardır ve bu düşüncelere kapılanlarda içlerinde hiç de az değildir
    ben onları uyarmak amaçlı yazdım iki yorumu da asla yapmayın 7 sene önce aynıydım aynı kotlarımı giyiyorum bir kilo bile verdirmedi bana bu yöntem ama çok şey aldı onun için asla yapmayn asla başlamayın

  31. elacım gercekten sana uzuldum acık sözluluğun cok guzel neden tedavı olmuyorsun kı senın guclu bırı olduğuna ınanıyorum ıstersen herseyın ustesınden gelebılırsın psıkolojık tedavıyle bundan kurtulabılırsın yaa hamıle olduğunda da vazgecemezsen bebeğine zarar verırsen o zaman cok gec olabılır bebeğınden de vazgecemezsın anna olmadan bu sorunun ustesından gelebılırsın ınanıyorum kendıne cok ıyı bakkk kocaman opuldunn canımmm :)

  32. lindsay lohanı gerçekten çok seviyorum onu bölyle görmek beni çok üzüyo lütfeeeennnn eski haline döööööööööööööönnnnnnnnnnnnnnn

  33. Bence gayet güzel. O kadar da zayıf değil. Eskiden kiloluydu,böyle çok hoş olmuş.

  34. lindsay lohan çok zayıflamış şaşırdım dorusu zayıflama genellikle pisikolejik nedeniyle zayıflar insan…:)

  35. lindsay lohan ı çok seviyorum şarkılarına bayılıyorum lindsay lohan ın bu zayıflamış halini gördüm şaşırdım dorusu ben lindsay lohan ı zayıf bilmiyordum zayıfladığı için çok çirkinleşmiş

  36. insan gereğinden fazla zayıflarsa (lindsay gibi) önce saçları sonra dişleri dökülmeye başlar ve besinlerden yeterli vitamin alamadıkları için düzenleri hastalık teşhis edilene kadar değişir kişi anormal zayıf olduğunun farkına varınca istesede yemek yiyemez bunun ucu ise ölümdür..bu YEMEMEZLİK hastalı kişinin psikolojisiyle başlar insan kendini çok kilolu görür halbuki kilosu normaldir hastalık ilerlerken hasta bunun farkına varmaz. Hastalığın herhangi bir tedavisi yok buyüzden çewresi tarafından uyarılırsa ancak psikolojik yardım alabilir sanırım lindsay de bu hastalığa yakalanmış çok zayıflamış inş. bunun farkına varır ve eski haline geri döner

  37. bence ya iyidir öyle yalnıcca daha uygun giysilerle dolaşmalı diyee düşünüyorum o zaman dehe şık olur

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak