Michael Jackson Balmain’i Seçti


fotoğraflar: tfs, style
Balmain bu sezona adeta damgasını vurdu diyebiliriz. Özellikle de ceketleri ve pantolonları. Michael Jakson’da bayan koleksiyonuna ait olan bu bluzu tercih etmiş.

Beyonce’nin giymiş olduğu bu ceketin fiyatı 11.000$

20 Comments
  1. yA BEYONCE da avam bir görüntü var,sulukule güzeli gibi..bi de ceketini hiç beğenmedim…

  2. beyonce’un ceketi İlk okuldayken bando takımında giydiğim cekete benziyor o zamanlar giymişliğim var yani ama şimdi giymem komik duruyor :))

  3. bende o ceketten var o ceketi bana babam amerikadan aldı ve o ceketler zaten bandocu ceketi hatırlatırım…:)ayrıca canlarım bu ceketler şimdi moda öğreninde gelin.

  4. ya superrrr super supeeeeeeeeeeer
    neden turkıyede yok ben neden bulamıorum hiçbiryerdee :(

  5. ARZU: öğrenin de gelin lafı hiç hoş olmamış, burda bukadar insan zevksiz de bi sen mi biliosun yani..sen de en azından bunu öğren bence! ayrıca burda moda olup olmadığı değil ceketin kendisi sözkonusu!

  6. buarada arzu sen de varsa bile giyme bence! ya da 23 nisan da giyersin!

  7. Arzu, Sinemcim çok güzel söylemiş 23 Nisanda giyersin moda ya o bakımdan :))

  8. sineme kesinlikle katılıyorum herkes herşeyi çok iyi bildiğini sanıyor galiba!! modaysa moda ama herkes herşeyi beğenmek zorunda değil anlayana!!:))

  9. hiçte deil o cekete bn o paradan fazlasını veriridim zevkler ve renkler tartışılmaz bu ceket bence harika ötesi bişi

  10. süper bişey !!!! muhakkak alacam… süper!!! bişey söyleyim mi , evet herkes herşey beğenmek zorunda değil ama benim bütün türk arkadaşlarımdan hiç himse beğenmiyo.. kimse anlamıyor yani benim giyim tarzımı … benim tarzım da bu … yarı kot yarı deri pantalonum var mesela Mango dan aldım … kimse beğenmedi yaaa…. bence türklere ters bu tarz kıyafetler okadar …
    saygılar

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak