Nestle Nesfit Fruits

nesfit1.jpg

Her sabah kahvaltı niyetine ofiste yediğim soğuk sandviçler, simitler ve tostlar yerini Nestle Nesfit& Fruits’e bırakmış durumda. Hem süt içmeyi alışkanlık haline getirmek isteyenler için çok akıllıca. Poğaçayı saymadım çünkü yememeye özen gösteriyorum çünkü çok yağlı ve sağlıksız olduğunu düşünüyorum heralde bir çok kişi de benle aynı fikirde? Nesfit &Fruits tam tahıllı, meyveli, buğday ve pirinç gevreğinden hazırlanmış. Sütle birleştiğinde tadı çok hafif ve güzel oluyor, tabi kabızlığa iyi geldiği de kulaktan kulağa yayılmış durumda:). Nestle’nin sayfasından faydalarına ve diğer çeşitlere bir göz atmanızı öneririm.

185 Comments
  1. PASTACILIK KURSUNA GİTMİŞ BİRİ OLARAK MASUM GÖRÜNEN BİR POĞACANIN NE KADAR YAĞ BARINDIRDIĞINI TAHMİN EDEMEZSİNİZ… YEME SAKIN… YENİ TERCİHİN BENCEDE GAYET DOĞRU BİR SEÇİM..

  2. Ben Ülker Kellogs’Special K kırmızı meyveleri seviyorum; çünkü nesfiti yedikten sonra kahve/çay içersem midem bulanıyordu. Ama Special K yedikten sonra mide bulantısı olmuyor:))

  3. yeliz süt içmeyi sevmediğim için tahıl gevreklerini ya almaktan vazgeçiyorum,ya da alıp avuçlayarak çerez gibi yiyorum,aslında sütün tadını hissettirmese ,ben de bahaneyle süt içmiş olsam ne iyi olur

  4. Benimde süt içme alışkanlığım yok sütle beraber sabahları birkaç defa yesen alışırsın ben o kadar alıştım ki ara verdiğimde canım istiyor!:)

  5. lütfen özümüze dönelim..peynir,domates,zeytin :))
    aslında bi piknik tüpü ayarlayıp sucuklu yumurta yapmak lazım ama.. :))

  6. Eskiden yabancı filmlerde ailelerin çocuklarına sabah kahvaltısı olarak verdiği bu besinleri görür ve çok faydasız ve vitaminsiz olduğunu düşünürdüm.Çocuklara da tüh tüh bunlar büyüyemez valla diye acırdım bile.Fakat yurtdışında kaldığım sürece yakından gördüm, inceledim tatbik ettim ve onayladım ki gerçekten bizlerin yapmış olduğu kahvaltı var ya hani yok yok işte o kahvaltıdan bile neredeyse ve hatta evet çok daha çok vitaminli bir besindir kendileri.Sonuç olarak o büyümeyeceğini sandığım çocuklar beni boyca da ence de fazlasıyla geçmiş durumdalar:))

  7. Seldacım, döktürmüşsün yine ağzına sağlık ben sade süt içmeyi sevmediğim için bu yola başvurdum. Nesfitin lezzeti de gayet güzel hatta çikolatalı olanı çıkmış geçenlerde aldım, sizlerede tavsiye ederim:)

  8. her kahvaltıda yemek isterdim ama dengeli beslenmem gerekiyor.Ve insanlar hep bundan yiyorlar…

  9. ben nesfiti seviyorum.
    evde yalnız olunca ve benim gibi üşengeç biriysen çok pratik. ek olarak maxifix kullanıyorum. yeni başladım düzenli bir şekilde devam etmeye nesfit ve maxifix. 2 günde 1.3 kilo verdim

  10. yeşim merhaba, bende hafta içi her sabah ofisde yiyorum. hafta sonları normal kahvaltıya dönüyorum:) çok lezzetli.

  11. bende bir aydır nesfit yiyorum tam üç kilo verdim çok muyluyum eşim daha mutlu çünkü obir nestleci en çok çilolatalısını seviyorum selamlar

  12. mesajıma önem verip bana sevgilerini yolladığın için teşekkür ederim yelizcim ben nesfitle diyete devam diyorum iki tane küçük çocuğum olduğundan sipora gidemiyorum

  13. arkadaşlar aramızda evli olan kaçkişi var herkesin medeni halini çocuğu olp olmadığını merak ediyorum sevgiler

  14. bende nestle nesfit fruits yemeye basladım gunde 2 kez.gercekten zayıflamaya yardımcı oluyormu?cunku tadı cok guzel kılo verdırecegıne ınanamıyorum tesekkurler

  15. bnde yiyorm ama sizce günde 2 öğünmü yoksa tek öğünmü yenmeli ayrıca sporda yapıyorm umarm amacıma ulaşıcam ama lütfen biri sorumu cevaplarsa sevinirm tesekkürler

  16. ya bende yeni aldım çok merak ediyorum bugün başladım… yanısıra kahve ve çaya hayır diyemiyorum… ayrı yetten de domates ve salatalık yiyebilirmiyiz… yada salata ve yagsız peynir ollabilirmi… bakalım zayıflatacakmı benim 5 kilo fazlam var… iki hafta devam edicem bakalım… kullananlar yorum yazarsa sevinirim.

  17. gülnurcum ben 1ay kullandım 4 kilo verdim şimdi yeniden başlayacam eşime 1 koli nesfit aldırdım kararlıyım ayrıca günde 1 kere yani sabahları yeter sevgiler

  18. mrb bende bugün aldım bakalım nolucak sadece sabahlarımı yenicek? sabahları nesfit dışında birşey yenilmiyomu

  19. bende kullanıyorum fakat kilo verdireceğine değil formumu korumakta yardımcı olacağına inanıyorum.sütü sevmediğim için sütsüz kıtır kıtır yiyorum..:)

  20. ben nesfiti 1haftadır yiyorum ve uc kilo verdim ama duzenli sporla ve saglıklı beslenmeyle bunu herkese oneriyorum

  21. gercekten işe yarıyomu bende denıycem pekı kac ogun yememız lazım hızla zayıflatıyomu benı bılgılendırımısınız lutfen

  22. evet nesfit gerçekten harika!!Ben de hafta içi ofise kepekli ekmeğimle hazırladığım sandiçlerimi getiriyorum ya da nesfiti tüketiyorum..e ne kadar lezzetli olsa da normal kahvaltıyı özlemiyor da değilim..yarın şöyle güzel bir kahvaltı sofrası kurayım:):)ama her ne kadar kahvaltı etsem de nesfite o kadar alıştım ki yine de onu yemeden edemiyorum..bu arada evet çikolatalısı da enfes:::):)

  23. Bugun kahvaltıda ne yesem diye internetten bakiyordum. Birden aklıma nesfit geldi. Bende biraz kolestrerol oldugu için bol miktarda lifli yiyecekler almalıyım. Nesfitte tam aradiğim herşey mevcut. Bir tabak Nesfite portakal suyu döktüm. Hem C vitaminide almış oldum. Harika oldu

  24. büşracım 1 haftada 3 kilo verdiğin için seni tebrik ederim ama keşke detaylı anlatsaydın mesela sporla destekledinmi? nesfitin yanı sıra neler yiyip içtin?hepsini yazsaydın be canım,bende o derin bilginden faydalanırdım.

  25. ya hepiniz çok güzel anlatmışınız kiminiz zayıflamış kiminiz tadını sevdiği için yemiş şimdi ben zaten yediğine içtiğine dikkat eden biriyim ama malum yaz geliyor şöle bi 3 4 kilo versem hiç fena olmaz şimdi sadece kahvaltıdamı yoksa günde 3 öğünmü yemek gerekiyor zayıflıyan arkadaşlar rica etsem daha ayrıntılı bir şekilde anlatabilirmisiniz.çok teşekkü rederim şimdiden…

  26. slm arkadaşlar nasılsınız benim ismim cihan ama ben bayanım benim sorunum ne yersem yiyim göbebime gidiyor dar badi giyemiyorum 2 aylık hamile gibi görünüyorum sizce nesfit yesem iyi gelirmi ve haziranda da dügünüm var ne olur yardımcı olun hepinize sevgiler

  27. bu arada sevtabın dedigine katlıyorum üç ögün mü yemek gerekiyor yarmınız için teşekkürler

  28. merabalar herkeze,ben bişey danışmak istiyorum..bende bugun aldım nesfit,16 yasındayım daha 5 kılo fazlam var , yasımdan dolayı zararlı olmaz deme :S bide gunde kaç kez yemem lazım :S bi sabah bide ….. şimdiden teşekkürler …

  29. bende sabahları nesfitle baslenenlerdenim ve bunu gercekten alıskanlık haline getirdim.. canım sıkıldıkça diğer türlerini deniyorum yada klasik kalvaltı yapıyorum.. beni tok tutuyor ve acıkmamı geciktiriyor.. sabahları sadece nesfit ve akşam 6 da ewde ne yemek warsa yedim..geceleri sadace sıvı seyler tükettimç kola ve beyaz ekmegi 2 ay kestim tam 12 kilo gitti… geceleri acıkma krizim geldiğinde sık olmamakla birlikte..:)) bir koca nesfiti mideye indiriyorum..

  30. bişey sorabılırmıyım : sütün soguk yada sıcak olmasının onemi warmı ??

  31. ben bunu kac ay berı yıgıyorum 3 ay oldu hemen hemen ama ben kılo veremdım ve bısey yegmıyorum mısır gevregını yerken ama bana vayda edmedı nedense???

  32. Merhaba hanımlar. Ben bu kilo konularında tecrübeli sayılırım. Yıllarca diyetisyene gide gide herşeyi öğrendim. Nesfit her yaştan insan için faydalı. sadece formda kalmak için değil sağlıklı beslenmek için de önemli. Kilo vermek isteyenler light sütle iki öğün tüketirlerse daha etkili olur. Domates ve salatalığın neredeyse hiç kalorisi yoktur.Hormonsuz olmak şartıyla sınırsız tüketebilirsiniz. Kahvaltı ve akşam light süt ve nesfit, akşamları içinde yağsız beyaz et olan salatalar,iki dilim kepek ekmeği yiyin. Her öğünün arasında da 2-3 porsiyon meyve yemeyi unutmayın. az yemek metabolizmayı durduruyor unutmayın. Keyifli zayıflamalar!!…:)

  33. slm arkadaşlar bende 3 gündür yiyiyorum nestle nefiti we 3 günde tam 1 kilo gitti bile :) ben sürekli atıştıran biri olduğum için her acıktığımda nestle yiyoum yani sadece kahwaltıda deil we emin olun işe yarıyor we herşeyden önemliside tok tutuyor sonuçları yazıcam size hepinize tawsiye ederim

  34. ülkerin
    kırmızı meyveli k flax i iğrençççççççççç,hele o çilek kuruları tam bir vahşet aynı sünger gibi ekşimsi ve iğrenççççççççç.nestle bir harika meyvelisi dahada güzel,ben nestleyi öneririm.

  35. merhaba beni tanıyacaksınız ben tuba ve yine kilo aldım ama sıkı bir diyete girdim sabahları 35 dakika yürüyorum sonra koca bir kase nesfit yiyorum 3 saat sonra bir salatalık 2 saat sonrada hafif bir şeyler ve tam 6 da bir tost ve bol salata ve ayran yatana kadarda acıkırsam su ve meyve yiyorum inşallah 4 kilo verecem gelişmeleri yazarım bu arada pazar günleri kendime izin veriyorum abartmamak kaydıyla

  36. Arkadaşlar sabah aç karnına yapılan spor vücuttaki şekeri yakarken gece yatmadan yapılan spor gün içinde yakamadığınız yağları yakarmış… bu arada Nesfit teki olay tam tahıllı olması bağırsakları çalıştırırken tok tutması önemli …onu yerken gönlünüz başka şeylere de kayacaksa anlamsız yani çerez olarak yememek gerekiyor ben 13 ay önce doğum yaptım hemde sezeryanla.toplamda 6.5 kilo almıştım.çevremdekiler o göbeğin benle öleceğine yemin etmişlerdi…gerçekten 12 aydır+ 9 ayda hamilelik 21 ay diyelim göbeğim ve ben bütünleşmiştik son 1 aydır nesfit yiyorum ve çok sıkı spor yapıyorum aerobic fitness…toplamda 15 kg verdim ve hamile kalmadan önceki halimden çok çok zayıfım..herşeyden önce kalori hesabı yapın..eğer spor da yapabiliyorsanız 1000 kalori normal bir bayan için ideal..veeee göbeğin tek düşmanı mekik arkadaşlar..şiddetle nesfitin meyvelisi aynı zamanda mekiği tavsiye ediyorum..bu arada birde dipnot marka vermeyeceğim ama bi kemer var göbeğinize bağlayın iş yaparken bile hemde bu sıcaklarda acayip terletiyor.öyle titreşimli fln deil..piyasada selülit kemeri olarak satılıyor..fiyatta uygun 40 liraya aldım çok faydalı..bilginize..sevgiler

  37. herkese merhabalar;
    ben 11 yaşındayım ve 55 kiloyum ne yapacağımıda bilmiyorum.hiç birşey olmuyor dolayısıyla moralim bozulmuş oluyor bu pazartesi nestle nesfite başlıcam ve inşallah başarı öykümü sizinle paylaşıcam……sevgiler

  38. gerçkten etki ediyormu nestle nesft ? haziran sonunda tatıle çıkıcam ve aşırı kilo aldım 5 kilo vermem gerk nerden bakarsanz 1 ay uygularsam etkili olurmu bırı cvp vereblrmı lütfeen (:

  39. 17 yasındayım 65 kiloyum yani dubaa gibiyim ama uzunum (baya uzunum yahu)da cok belli etmio yani en azından ben öyle umuyorum:D nese öle diolarr ama bu koca göbeği vermem lasım nese kendi capımda bi diyet programı hazırladım “sabah aksam 1 kase nesfit öğle yemeği okuldan zaten aralarda elmalı tarcınlı cay ve dilediğim kadar meyve , sabah aksam 50 ser mekik 100 tane ismini bilmediğim bi hareket bi de 50 kere merdane gibi uzun bi cubukla yanlara doğru eğilip bükülüosunuz “diye hazırladım.ama bıkmaz mıyım bi ay boyunca :((( en azından baska herhangi bi cay öneriniz var mı?

    P.S: vücuttaki fazla su atılmadan kilo verilmiyormus verilse de makbul olan önce suyu atmakmıs o yüzden bu cay suyu atmada birebir ama maalesef her dakika tuvalettesiniz:D ama iyi bir sey bu metabolizmayı hızlandırıyor değil mi ama :)) yardımcı olursanız cok sevinirim herhangi bi diyet önerisi de faydalı olur =))

  40. Merabalar…
    Ben yarın başlıyorum temmuz basına kadar da devam etmeyi düşünüyorum. Yalnız günde 3 öğün nesfit yiyip ara ögünlerde de meyve ve salatalık-domates yiyip başka hiçbirşey yememeyi düşünüyorum fakat haftada 2 günde et ya da yumurtayla protein takviyesi yapacagım çünkü nesfit vücudun ihtiyacı olan tüm mineral vitaminleri veriyor bu sefer çok kararlıyım 6 kilo fazlam var bakalım neler olacak… yaklaşık 40 gün var sonucu yazacagım…

  41. ha bir de kötülemiş gibi olmayım ama benim vucüduma hiç etki etmeyen bir zayıflama ilacı var birebir isim vermeyecegim ama seda sayan ın kullandıgı ürün dersem anlaşılır sanırım. Bünyeye göre etkisi eğişir ama ben 1 kilo bile veremedim tam 25 gün kullandım hemde :S neyse iyi zayıflamalar…

  42. merhaba arkadaslar ben şayen benımde zayıflamam gerekıyo yaz geldı dar bırsey gıyemıyorum ve bugun nestleye basladım ınsallah ıyı olur benım ıcın ve sızın ıcın.15 gunde 2kılo almısım onu vermem lazım ev ahnımıyım ve sureklı canım sıkıldıkca atıstırıyorum buda kılo yapıyo ınsallah ıyı olur ben sevdım sızde sevın nestleyı

  43. ya her çeşidi mi zayıflatı o acaba yoksa sadece ekranda görülüdğü çeşidi mi?cvp istiyorum nolur

  44. bende 2gündür kullanıyorum aranızayeni katıldım 15kl fazlamvar bendede yoğun tatlı isteği canım tatlı çikolata isteyince çikolatalısını yiyorum ben beğendim nestleyi

  45. bende sabahları çikolatasını ve meyvelesini yiyorum. aynı anda değil tabikide : )
    iki öğün yemek 14 gün falan gibi kısa süreler için geçerli olabilri belki ama vucudun ete tavuga yani yemeğede ihtiyacı var.. ben öle düşünüyorum :)
    zaten her gün yiyince insan bir süre sonra sıkılabiliyor. ama işe gidenler için pratik. kahvaltı hazırlayacağına hemen süt ve gevrek ye işe git olayı hoş :)

    sadece bunlarda aramamak lazım. spor yapmadan kilo vermek çok zor. kastan kaybetmemek lazım. spor yaparken yavaş verilen kilolar çok zor geri alınıyor. ben haftanın 3 günü yürüyüş yapıyorum koşu bandı 1 saat. diğer günlerde aeorobik cdsi aldım evde kendim yapıyorum ve feci farkettim. incelme ve daha da toparlanma oldu.
    cd’yi d&rdan aldım saglık spor serisi . sorarsanız verirler. vcd 6tl. dvd 10 falan sanıırm.

    sağlık günler.

  46. ben 13 yaşındaım 1,60 boyunda falanım 53 kkiloyum ideal olsada benim göbeğim aşırı derecede çok .. nesle nesfit henüz almadım ama yorumlara göre alıcam yaz tatiline koca bir göbekle gitmek istemiorum bide nesfitde 14 günde zayıflayın dio tahminen kaç kilo zayıflarım ..

  47. 58 romantik öyle yemeğinde istediğin et çeşitini ızgara haşlama yiye biliyosun hatta sevdiğinyemeği bolsalatayla( küçük olmak şartıyla )bir porsion ye okadarda olsun benim tansiyonum düşüyo

  48. merhaba arkadaşlar ben 7 ay önce doğum yaptım.7 kg fazlam var. süt veriyorum.nesfit bende kullanabilirmiyim.tavsiyelerinizi bekliyorum

  49. merhaba şu anda 59 kiloyum daha bugün başladım tadı mükemmel çikolatalı olanını başladım çok hoşuma gitti umarım faydasını görürüm nestle ortalama haftada kaç kilo verdiriyor birde yanında spor yaparsam inş.faydasnı görürüm nestle teşekkürler

  50. 3 ögün nesfit yemeyi düşünüp baska birşey yemeden kilo vermeyi düşünüyordum ama tabiki olmadı açlıktan ölmek de istemedim sadece sabahları yiyorum kahvaltı olarak uygulayabildim başka hiçbirşey yemiyorum kahvaltıda ama akşam yemeğini gayet güzel yiyorum çikolatayı 24 mayıstan itibaren tamamen kestim 12 gün sonunda tam 2.4 kilo verdim şimdi 56.6 kiloyum ve 52 ye inene kadar devam 52den sonrasına gerek yok herkese bol sabırlı günlerrrrr

  51. merhabalar arkadaşlar benım fazla kilolarım var acılen vermem lazım sabahları nestle nesfit yiyorum oğlen zaten acıkmıs olmuyorum neredeyse acıksamda etı form yıyorum aksamları ise meyve veya nesfit yiyorum.. yeni başladım sizce fazydası olurmu..

  52. ya ben 15 yaşındayım 61 kiloyum malesef çok kötüyüm yazın tatile gidince napcam çok üzgünüm bana yardımcı olun neolursunuz 6 7 kilo versem çok mutlu olcam tabi boyumda1.69

  53. Hepinize hayran kaldım açıkçası çok güsel bir konuşma tarzlarını var ve çoğunuz haklı yabancılar da yiyip içiyor ama biz Türkler kadar değil milletçe biz yemeye düşkünüz irademezde böyle bir Osmanlı Mutfağına karşı dayanamıyor doğrusu kendimden söyleyeyim… onlar hem dengeli besleniyor hem de sporlarını aksatmıyorlar küçük büyük farketmiyor … burada 55-60 yaşlarında birine bir bakında ve başka modern bi ülkede gerçekten diğeri çok ama çok genç ve sağlıklı görünüyorr…

  54. arkadaşlar bende nestle nesfit kullanmayı düşünüyorum ama nesfitin hangi çeşiti daha güzel.yardımcı olursanız sevinirim.

  55. selam arkadaşlar ben 44 kiloyum ve 16 yaşındayım şuan nesfit yememin tek nedeni daha çok zayıflamak hedefim 35 kilo ama nasıl yapıcam 3 ayda bilmiyorum

  56. merhaba kellogs special k hakkında neler düşünüyosunuz acaba??hangisi daha iyi bana iyi ve kötü yanlarını söylermisiniz teşekkürler…

  57. arkadaslr bence en guselı nestle nesfit vee tabıkı cıkolatalı olan…
    bn da bır haftadır kullanıyorm ve ıkı bucuk kılo verdım..tabıkı ara vermeden duzenlı sekılde yenmelı..bn sabahları bır kase yıyorum ve aksamlarıda bı tabek sebze yıyorum..

  58. ya aranızda deneyen var mı? nestle nesfitle 2 haftada tahmini olarak kaç kilo verilir cevabımı bekliyorum

  59. bende 2 haftadır nesfıt yiyorum evet gerçekten dengeli beslenerek yendiği zaman kilo verdiriyor ben 3 kilo verdim
    meyvelisi süper

  60. k-flakes çok güzel bence sayesinde sporla birlikte 5 kilo verdim,bugünde k-flakes bittiği için nesit almak zorunda kaldın tadını hiç beğenmedim

  61. meraba arkadaslar ben de zayıflamak istiyorum 5 6 kilo falan günde yaklaşık 2 saat spor yapıyorum yediğime içtigime dikkat ediyorum çikolata bisküvi cips çok yaglı seyler kesinlikle yemiyorum ama yine de zayıflayamıyorum mekik falan cekiyorum 100 tane günde ama işe yaramıyo kilom hep aynı ya da bir kilo oynuyo nesfiti de denedim öğlen bazen sabah acıkınca light sütle yiyorum ama.. napabilirim nolur yardım edin 19 yaşındayım 19 yıldır fazla kilolarım var artık ben de zayıf olmak istiyorum;(

  62. merabalar birşey soracağım ben : 4-5 kilo verince göğüsler 70 bedenden 65 falan düşermi çok korkuyorum bu açıdan yardımcı olurmusunuz zayıflamış arkadaşlar (sadece 4-5 kilo veren arkadaşlar) şimdiden teşekkür ederim beni yorumsuz bırakmayıon lütfen bu benim için çok önemli.

  63. slm arkiler ben 16 yaşındayım ve yılda bir tartının üzerine çıkan bi insanım ama kilomu tahmin edecek olursam 61 olurum bende bundan 1 gün önce nesle nesfite başladım ve şöyle bi planım var sabahları bir kase nesler nesfit sütle beraber sonrasında form light bisküviler var 4 tanede o bisküvilerden yiyip küçük bi tabaklada meyve yiyicem saat 1 gibi yine nesle ve salatalık domates tabi spor 15 mekik 50 bisiklet hareket 5 tanede adını bilmediğim çok zor bi hareket var onu yapıcam daha sonra akşam 6 gibi yine nesle nesfit meyve ve tv izlerken can sıkıntısını ve açlığı bastırsın diye 2 tane light for bisküvi yatarken 10 mekik ve bol bol su ben günde 2 lt içicem ve sonrasında okullar açılana kadar 6 kilo vermeyi düşünüyorum :)

  64. slm arkadaslar bnde bugün başlamaya karar verdim okul açılına kadar zayıflamam lazım söle bi planım var sabah öğle akşam yicem aralarda da meyve salatalık fln ve bol su umarım ideal kiloma gelirm

  65. yah bişe sorcam bnm sütle aram hç ii değl süt yerine başka bir sey kullansam olmaz mı veya öle sade yesem

  66. arkadaşlar size bir önerim var biberiye çayı funda çayı yeşil çay maydonoz visne sapı kekik mısır püskülü bunların hepsini 1 er kaşık karıştırın üzerine su ekleyip kaynatın günde üç bardak için 3 ayda 15 kilo verdiriyomuş ben başladım nesle nesfiti yemeyide unutmayın inşallah hepimiz kilo veririz

  67. yeliz abla sen bu konularda ustasın belkide.Ben daha küçük yaştayım ama kilolarımı çok dert ediyorum.13 yaşındayım.NEsle nesfiti aldım.Ama daha kullanmadım.Acaba gerçekten kilo verdiriyo mu? 2 hafta diyolar ama bence 2 hafta çok az ve 2 haftada imkansız.Deneyen varsa yazarsa sevinirim.

    K-bar mı yoksa Nesfit mi? :S

  68. slm arkadaşlar ben 22 yaşındayım ve 5 6 kilo fazlam var bugün k-flakes aldım ve yarın başlıyorum.. spor yapmaya da gayret edicem..umarım faydası olur.. sonuçları bildiririm herkese kolay gelsin..

  69. meraba bende nesfiti 3 gündür kullanıyorum inşallah faydasını görürüm. hamilelikte kalan 5 kiloyu vermek istiyorum, herkese iyi zayıflamalar diyorum

  70. ben 85 kıloydum 70se dustumemzırıyorum 2yasına geldı oglkumda suyu 4 lt ıcıyorum sutumkesılmedı azaldı bıraz spor plates ve dıyet yapıyorum haftayada nesfıt yada kfılex almayı dusunuyorum hangısı ıyı bılgıledırrırsenız sevınırım bende sırrımı acıklarım

  71. ben hergün nestle nesfit yiyorum ama kilo aldırıyor dediler siz sürekli kulladınız mı kilo yapıyor mu? hergün bisküvi yememek için böle bişe yaptım ama kilo almak istemiyom

  72. merhaba memetcım ben koydeyım hadı deyınce bulunmuyor hıc bısey merkeze ındıkce alabılıyoruz yıyceklerı ben hıc kullanmadım nesfıtı ve dıgerlerını ıkı cocuk annesıyım 57 kılodan 85sı buldum ve artık tamam dedım ve steple dıyetle basladım hergun aksam bazen sabahda spor yaptım tabı cok zorlukla bebısler fırsat vermıolarkı ben cok azımlıyım karsımda baklava borek yedıler ben baktım ve suyla gecıstırdım 4lt su ıctım ve halada yapıyorum artı olarak platese basladım 2aydır 68 kıloyum 3 4kılom kaldı ıns. dereotuyla corek otunun cok faydasınıgordum kolay gelsın

  73. Yha of kimse cevap yazmıyo bişey soruyorum şurda yane of allahım 52 kgyim 45 yada 43 olmak istiyorum nesle nesfiti sütle sevmiyorum o yüzden kuru yiyoyurum sabah nesle nesfit yiyorum öğle salatalık domates falan akşamda nesle nesfit yiyorum daha kullanalı 1 gün oldu ya lütfen kullanan varsa ayrıntılı yazsında bizde bilelim işin tekniğini!

  74. zeynep, bu işin tekniği falan yokki. ben sadece süt içme mantığıyla nesfit yiyorum. sende arada eğer tadını sevdiysen yiyebilirsin, sonuçta bu zayıflama ilacı değil.

    sevgiler

  75. slm arkadaslar ben nesfıtı 3ay once kullandım gayet tok tutuyo 70 kılodaydım 1ay boyunca devam ettırdım ve 63 dustum 7kılo verdım tabı sadece nesfıt degıl sabahları normal kahvaltı ettım oglen nesfıt yedım aksam ıse salata ve sebze agırlıklı beslendım genelde atıstırmalık kullandım nesfıtı :):)cok acıkan bırıyım…size bi önerim olacak spor yapamayan arkslar gerek zaman kısıtlıgı gerek yer sıkıntısı engel oluyo ama tv8 de ebrulı ıle plates var saat 10 da baslıyo ben sabah ekran karsısında 30 dk ayırıyorum vucudu sıkılastırıyo fızıgınızde ınanılmaz degısıklık hıssedıyorsunuz ozellıkle gobek bolgesınde:)ıse yarıyo 1 hafta deneyın derım herkese kolay gelsın:):)

  76. bende ilk başlarda çok zorluk çekiodum ama nestle nesfit 15 gün programıykla bütün kilolarımdan kurtuldum teşekkürle nestle nesfit:d

  77. bende bugün başlicam ama korkuyorum bazı sitelerde hiç işe yaramadıını söyluolar.burda ise tamamen olumlu bir etkisi olmuş herkesde.inşallah işe yarar.kullanım yollarını düzenli bir şekilde anlatan olursa sevinirim.

  78. Oglum agir bir spor olan Amerikan futbolu oynuyor.Bu yuzden beslenmesine dikkat ediyor.Kahvaltı oncesi mutlaka nesfit,musli ve diyet sut karisimini yiyor.
    Ogluma bakip ben de sabah 06.00 da spor icin kalktigimda once bir bardak limonlu su ve ayni karisimi yemeye basladim.Metabolizmami harekete geciren on kahvalti oluyor.2 saat sıkı bir sekilde yuruyup dondukten sonra dusumu alip kahvaltimi ediyorum.Boylece kendimi cok iyi hissediyorum.
    Hergun iki kisi tarafindan kullanildigi icin evde nesfit tuketimi haliyle cokoluyor.Ekonomik ikili buyuk kutulari kullaniyoruz.Mahallemizdeki Migrsta
    kalmamisti.Ismarlattim gelmedi.5M Migrostan son 5 cift kutuyu aldim,yeni-
    lerini de goremiyorum.Bu boylarin uretimine son mu verdiniz?Bulamazsam
    Nesfitten vazgeçecegim.Selam ve sevgiler
    Ihsan

  79. Merhabalar

    Ben Zeynep 12 yaşındayım ve 52 kg idim.

    Ama ekmek yemeyi bıraktım,makarna ve pilavı çok az yedim,et fazla yemedim,kola-cips vs. bıraktım ve 1 ayda 5 kg verdim!!:)Artık 47 kgyim ama nesfit aldım.Ara sıra yemeği fazla kaçırırsam 2 gün nesfit yiyip dengelemeye çalışıyorum :))

    Herkese başarılar ve sevgilerrr :)

  80. 17 yaşındayım ve 25 kilo fazlam var ..nestle nesfit almayı düşünüyorum ama etkisi olur mu bilmiyorum . kimileri kilo aldırıyo yazmış ..endişeliyim,alsam kullanım şekli nasıl,günde kaç öğün uygun ??

  81. arkadaşlar 17 yaşındayım 75 kiloydum kahvaltıda nesfit akşamlarıda sebze yemeği yedim başka hiçbişey yemedim ramazan ayındada kilo almamak amacıyla sahurda nesfit yedim şuan 61 kiloyum 11 kilo daha vermem lazm umarım veririm=))

  82. İnanamıyorum ya ßu kadr Faydasını gördünz mü harßiden ŞokLardaymm:D ßende kullancam yaa:D NestLee: Nsfttt:D:DD

  83. nesfit kilo falan verdirmez milleti yanlış bilgilendirmeyin. nerdeyse % 100 ü karbonhidrat olan bir besin ne akla hizmet neden niçin kilo werdirsin?

  84. 12/01 tarihli mesajımda ikili büyük boy Nesfit’i bulamadığımı,elimdekiler
    bitinceye kadar piyasaya verilmezse yemeyi bırakacağımı söylemiştim.
    Stoklarım bitmeden yenilerinin reyonları doldurduğunu gördüm ve bol miktar-
    aldım.Tesekkürler Nesfit.

  85. Arkadaşlar 5.5 aylık hamileyim, biraz hızlı kilo alıyorum. Bugün Nestle Nesfit yemeye başladım. Sabhları ve öğlenleri yemeyi planlıyorum, ara öğünlerde çeşitli meyveler, akşamda et-tavuk salata.
    Hamilelere bir zararı falan olurmu acaba yorumda bulunabilirmisniz.

  86. merhaba ben morbit obezim. 2hafta önce nesfit aldım sabah aksam 1 kase nesfit kullandım. öğlenleride normal yemek yedim ama hiç dikkat edemedim 141kiloyla başladım şuan 136 kiloyum obez olunca kilo biraz fazla gdiyor en az 3 ay denemeyi düşünüyorum bel fıtığı rahatsızlığım oldugundan fazla sporda yapamıyorum bu şekilde dengelemeye çalıscam ama süt çok şiskinlik yapıor sütün yerine keşke başka bi alternatif bulabilsem

  87. Arkadaşlar, uzun yıllar kilo problemiyle uğraşmış(Altı yıl önce obezdim; vücud kitle indeksim 34,6 idi.) ve beş yıldırda 36 beden giyen ve 34’e düşmemek için ciddi çaba sarfetmek zorunda kalan biri olarak söylüyorum; bütün diyetler para ve zaman kaybından başka bir şey değil ! Ayrıca yine ülkemizde pek bilinmeyen bir gerçeği de hatırlatayım; dereotu sütten çok daha zengin bir kalsiyum kaynağı ! Süt içme alışkanlığı kazanmak zorunda filan değilsiniz. Baharda yaptığınız uyduruk diyetlerde kilo verirsiniz ama kilonun nereden gittiği önemli. Eğer kadınsanız zaten erkeklere nazaran daha az kas dokunuz var demektir; bir de böyle diyetlerle zaten az olan kas dokunuzu iyice azaltmayın. Tek çözüm Türk beslenme alışkanlıklarına göre ev yemekleriyle beslenmek, daha az yağ tüketmek ve mümkün olduğunca sebze ve meyve çeşitleriyle beslenmek… Kilo verirken eğer kaliteli bir biçimde beslenmezseniz; kas dokusunu arttıramazsınız.Hareket etmek ve iyi beslenme kilo verirken de çok önemli… Eğer kas dokunuz fazla olursa oturup TV seyrederken bile normal insanlardan daha fazla kalori harcıyorsunuz. Çok bayılıyorsanız günde bir öğün böyle gevrekler yeyin ama lütfen saçma sapan diyetler yapmayın. :)

  88. arkadaşlar bende kullanmak istiyorum gerçekten faydası varmı bana biriniz söylesin nasıl kullanıyorsun ve ayda kaç kilo veriyorsunuzz.bu arada bildiginiz başka diyetler varsa söyleyin nolur

  89. mrbb ben geçen yaz yapmıştım ve gerçekten zayıfladım 68 kılodan 62e duştum ve 1 ayda .. bu senede başlıyorum çunku tekrar 67 oldum:) amacım 60a duşmekkı temmuza kadar surem var çokda rahat duserım.sabahları 7 adet kayısı we bol su içiorum oğlenlerı işyerınde yemek ne gelırse ozellıkle sulu yemeklerı tercıh edıp tuketıyorum akşamda 7gıbı vı kase nestle nesft yıorum gayette ii gıdıo bakalım artık bişiy oldumu sızle paylaşıcam.bu arada sımıt ayran rejımınlede 1 ayda 7 kg werdım ancak çalıştığm için onu uygulamam ımkansız :) herkese bol ve duzenlı zayıflamalar:D

  90. merhaba 7hafta oldu ben başlayalı 141kiloydum başlangıçta şuan 133üm 8kilo gittii öğlen serbest yiyorum bazen hersey, yiyorum yani. akşam sadece nesfit yiyorum bazende sabah güne göre rotasyon yapıorum arlarda da meyve felan yada 1 avuc leblebi ceviz fındık türü şeyler spora daha başlayamadım. benim kilo fazla oldugundan başlarda çok kilo gidior eylül ekime kadar denemeye devam

  91. bende haftaya başlamayı düşünüyorum inş verebilir gerçekten işe yarıyormu bide ben haftada 3 gün fitness ve step aerobik yapıyorum ayda kaç kılo gider ki eğer işe yarrasa paylaşcam sile şuan 38 40 arası bedenim inş 36 bedan olmak isteğim

  92. bende başlamayı düşünüyorum umarım diğer ürünler gibi değildir sonrası hüsran oluyo fazla kilom yok ama bir kaç kg versem daha iyi olacak doğruluk payına baktıktan sonra yorumumu yazacağım

  93. herkese slm bende zayıflamak istiyorum 10 kg fazlam var umarım nesfit bana yardımcı olur yanlız iyi sonuç alabilmem için ne yapmalıyım tam olarak bilmiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim

  94. DİLERİM HERKES DİLEDİĞİ KİLOYA KAVUŞUR. BENDE 3 GÜN OLDU NESTLE NESFİTE BAŞLAYALI AYRICA 1 AYDIR ZAYIFLAMA HAPIDA KULLANIYORUM AYRICA AKŞAM 1 SAAT TEMPOLU YÜRÜYÜŞ YAPIYORUM. 61 KİLODAN 57 KİLO OLDUM ÇOK MUTLUYUM VE 2-3 KİLO VERDİKTEN SONRA KİLOMU KORUMAYA ÇALIŞICAM.LÜTFEN HERKES DÜZENLİ SPOR YAPSIN KİLO VERİNCE SPORLA SIKILAŞMAKTA ÇOK ÖNEMLİ…….

  95. iki haftadır sadece sabahları nesfit yiyorum.ogle sebze yemegı aksam sadece salata dort aylık bebegım var dogum kılolarımı vermeye calısıyorum iki kilo verdim nesfıt ın sadesı ve meyvelısını karıstırıp yıyorum tadı cok guzel cıkolatalısını deneyecegım tavsıye ederım

  96. spor yapmayı sevmiyorum yemek yemeye bayılıyorum kahfaltıda dahi 1 kase nesfit benim dişimin kavuna yetmez ben kahfaltıda 1 paket diğer öğünler kafama göre takılsam yinede kilo verirmiyim acaba
    :)

  97. tv’de reklamı görünce dayanamadım.gittim almaya…yArın başlıyacağım inş.işe yarar… :D kilo wermemde fiyatınız birazdaha uygun olabilir…

  98. ben nestle nesfite bugün başladım.umarım faydasını görürüm.10 kilo fazlalığım var.yaz geldi.acilen zayıflamam gerek.

  99. Arkadaslar nesfiti bence öglen ve aksamlari yemelisiniz sabahlari normal kahvalti yapmanizi öneririm. Eger saglikli zayiflamak istiyorsaniz nesfiti sabah olarak degil de öglen ile aksam yemelisiniz. Ayrica sabahlari yediginizde öglen aciktiginiz icin nereye dalcaginizi bilmediginiz icin aninda yemege baslarsiniz.Ben nesfiti 3 haftadir yiyorum ve tam 9 kilo verdim eger sizde vermek istiyorsaniz önerilerimi dikkate alin.Bu arada su icmeyi sakin ihmal etmeyin ve 30 saat yürüyüs yapin!!Ha eger diyorsaniz ben nesfit yiyemem kalori tablosuna bakarak kac kalori yaptigini ögrenerek zayiflaya bilirsiniz.

  100. mrb ben daha öncede yazdım arkadaşlar süper bişey tadıylada faydasıylada yiğenimde kullanıyo istediğim sonuca vardım ama devam ediyorum tavsiyem sizde deneyin:)))))))

  101. ya bn de bugün başladım sadece sabah kahvaltıda yesem ve başka birşey yemesem olurmu lütfen yardım edin 60 kiloyum ve 17 yaşındayım mestle nesfit çikolatalı kullanıorm ne olur yardım edin 5 kilo vermem için ne kadar kullanmam gerekiyor lütfen cevaplarınızı bekliorm…

  102. yhaa ben 16 yaşındayım boyum 1.71 ve kilom 69 bana göre en azından bir 9 kilo fazlam var nesfite başlamayı düşünüorum ben yatılı okulda okuyorum ve hiç spor yapma şansım yok sadece mekik falan çekebilirim oda içerisinde ve 1 ayda zayıflamam lazım bana yardımcı olur musunuz ? nesfit cidden işe yarıyormu ?? acilen cevap verirseniz çok sevinirim

  103. ama bn sabahları ve akşam yiorm ve başka hiç bişi yemiorm kilo verebilirmiyim lütfn yardım olun 5-7 kilo fazlalıım var

  104. bütün yorumları okudum we şunu farkettim herkes soru sormuş ama cewap veren kimse yok herkes kendi kendine konuşmuş ne zaman nasıl yediğinizi neden anlatmıyosunuz çok merak ettim insanlar soru soruyo tek cewap veren yok

  105. arkdşlar ben de sütü sevmiyorum nesfitle birlikte tüketemiorum midem bulanıyor reklamlarda gördüm meyvesuyuyla da karıştırbilirmişiz. Benim gibi süt sevmeyen bu yolu kullansın..

  106. perili köşk sütü sevmiyorsan etinin yulaf ezmesi var.ister sütle ister yoğurtla karıştırıyorsun.oda aynı nestle nesfit gibi diyet için.öneririm

  107. eğer yoğurt seviyor iseniz etinin yulaf ezmesini kullanabilirsiniz.ben onuda kullandım ve işe yarıyor

  108. 21 yaşındayım ve heryıl zayıflamaya karar veriyorum! sadece karar veriyorum ve bu en yakın arkadaşlarımın bile dalga konusu oldu artık. spor yapıyorum sonra verdiğim kiloyu fazlasıyla geri alıyorum. yarın nstleye başlıycam umarım sonuç güzel olur. burdaki herkese yorumları için teşekkür ederim okuyunca benimde hemen alıp başlamak geldi içimdn ve yorumlar benim için bi umut oldu. inşallah işe yarar.bu arada form çayları ve yürüyüş bir arada süper etki gösteriyo..

  109. bende bugun kullanmaya basladım 2 saat ara ile ikincisini yiyorum ama midem bulandı :(

  110. ben 14 yaşındayım 58 kiloyumm special k kullandım ama fayda görmedim şimdi nesle nesfite yeni başladım. sizce yararlı olurmu??

  111. ya arkadaşlar bende bugün nestle nesfitin çikolatalısını aldım.. inş başlıyacağım.gerçekten zayıflatır mı merak ediyorum sevgiler..:)

  112. arkadaşlar ben doğum yapalı 6,5 ay oldu. şu an hala emziriyorum. Bende çok zor kilo verenlerdenim. sorunum malesef düzensiz yemek yemekmiş. yani gün de 2 öğün falan yiyordum ama veremiyordum. Şimdi 2,5 aydır akupunktura gidiyorum. 6 öğün yiyorum sabah mutlaka 1 saat yürüyüş + 40 dk pilates ve 2,5 ayda 9,5 kilo verdim. ŞUNU ANLADIM AÇ KALARAK ZAYIFLANMIYOR AKSİNE KİLO ALIYORSUN

  113. nestle nesfitle kilo weren arkadaşlara soruorm benm spor için gerekli fazla bi imkanım we zamanım yok bisiklet sürüyorm we mekik gibi basit hareketler yapıyorum bunlar nestle nesfitle kilo wermeme yardmcı olur mu?siz hangi sporları yaptınız we ne kadar süreyle yaptınız?cewaplarsanz çok sewinirim şimdidn teşekkrlr

  114. nesfit’in çikolatalısı da aynı etkiyi gösteriyor mu acaba ? zayıflamak için yani :) yoksa yanlış mı aldım .

  115. Arkadaşlar bende nestle nesfitin sade olanını kullanıyorum tatlıyı çok sevmeme rağmen çikolatalısını almadım diğerlerine göre daha kaloriliymiş bu ürünün sabah akşam kullanılması gerekiyo tabiki sporla birlikte 2 haftada 3-4 kilo gidebiliyo :)

  116. merhabalar bende zaiflama istiyorum ancak nestle nesfitin bana yardımcı olabilirmi diye oyrenmek istiyorum

  117. merhaba arkadaslar ben 65 kiloyum bacaklarım zayıf ama göbeğim çok fazla ve yarından itibaren nesfiti uygulamaya başlıyorum.bu arada nesfit14gün programı sitesinde egzersiz hareketleri var pilates hareketlerine benziyor(yapanlar bilir) bunlarıda uygulamaya başlayacağım sonuç aldığımda size bilgi vereceğim.
    BÜTÜN BAYANLARA DÜMDÜZ KARINLAR İNŞALLAH……. AMİNNN:)

  118. herkese slm arkadaşlar bnde 143.sezen gbiyim boyum 1.70 maalesef kilom da 70 bacaklarım çok ince ama göbeğim war bel bölgem kalın tek istediğim göbeğim gtmese dahi en azından belim incelsin çnkü bi bayanın en hoş gözükmesi gereken yer belinin inceliğidir yarn bnde nestle nesfite başlıyorum umarım faydasını görürüm extra olarak spor yapcam ama yalnız benim şöyle bi sorunum war iki adam yrüyüş yapsam hemen bacaklarım eriyo üst bölgede hiç bi değişim olmuyo bu da görüntüyü daha da çirkinleştiriyo ama artık bakcaz bi çaresine herkese şimdiden iyi zayıflamalar arkadaşlar ((:

  119. ben 17 yaşimdayım ve gerçekten çok kiloluyum nesstle nesfit kullanarak ayda ortalama kaç kilo verebilirim bide bnm çok acil zayıflamam gereki yo çünkü mezuniyetimiz yaklaştı kullananlardan cvp bekliyorum ha bi de egzersiz hareketlerinn oldugu yeri bulamıyorum bi yardım etseniz süper olur

  120. merabalar.ben 15 yaşındayım 64 kiloyum boyumda pek uzun sayılmaz-1.55-
    korkunç bir göbeğe sahibim ve bu aşırı utanç verici bu sene liseye başlıycam yazın bazı sebeplerden dolayı kilo veremedim.şimdi evmize yürüme bandı aldık, haftaya da nestleye başlıycam.inş. işe yarar.he bu arada nestlenin reklamında görmüştüm nestlenin sitesinde egzersiz prog.ları da veriyolarmış.sitenin adresini öğrenmeye çalışıyorum şimdi.herneyse iyi bir sonuç alırsam-umarım-buraya da uğramayı unutmam:D..
    =)…

  121. ya ben 13 yaşını bitirmek üzereimm ve k flex i deniycem 10 kilo vermek için tahmini kaç hafta k flez den kullanmam gerek

  122. merhabalar..arkadaşlar 11 ay önce doğum yaptım..en az 10 kilo vermem lazım :( ama malesef veremiyorum..he gayret ediyormuyum? edemiyorum..nedense ben diyete başladığım günlerde aklıma her türlü nefis yiyecek geliyor bir yudum ondan ne olcak..bir yudum bundan ne olcak..ne olcak ama olan ortada..bu gün special k aldım bakalım inşallah bu sefer şeytanın bacağını kırarım..sanki kilomla barışığım gibi millet dalga geçiyor hiç umrumda değil..durumum vahim yani..ne yapsam bilmem ki.. :( evlendiğimde 54 kiloydum.boyum 1.71..şimdi 69kiloyum :((

  123. arkadasLar bnde nesfiti special k yı kullandım ama bi faydasını göremedm. sadece spor yaptım bir bucuk ayda bes kilo verdim sizede tavsiyee ederm bu internet siztesnden yardm alablrsnz bnde bu spor hareketleri saytesnde istedgm ölçüye kavustum umurm sizde basarırsınız http://www.yumaksepeti.com/index.php/saglik/basen-ve-kala-ertme-egzerszler/ bu egzersizler haricinde her aksam 7 de 1 saaat yürüyüse çıkıyorum ve günde 200 tane belli aralıklarla mekik cekiyorum.. denerseniz yararınıza olucaktır .. hırslı biriyseniz basarmayı seviyosanızz eminim istediginiz kiloya ulasıcaksınız..

  124. arkadşlar bnde nestle nesfiti 2 gndn beri yiyorum ve kndmi çok formda hissediyorum bide her sabah ve her akşam spor yapıyorum nestle nesfiti öğle akşam yiyorum çünki kahvaltı çok önmli spor yaptğmdan dolayı karnım et kesti buda zayıflamanın başlangıcı demek ;) arkadşlar size bir soru soracğm ama bna lütfen cvpp verinn !!!!!!!!!!!!! bn soğuk süt sevmiyorum nestle nesfiti ılık sütle yesem olurmuu cvpp bkliyorumm ii gnlerr herkese :))))))

  125. ben nesfiti 2 hafta kullandım..spor yapmadan 2 kilo verdm..ayrıca fazlada tüketmedm.. yani en fzla 2 ymek kaşıgı nesfit koyuodum.üstnü örtcek kdrda yarım yaglı süt…böyle 2 kilo verdm.herkese tavsiye ederim :)

  126. Selam herkese.Ben yaklaşık 3 haftadır nesfit tüketiyorum.Sabahları yiyemiyorum 2 dilim çavdar ekmeğiyle normal kahvaltımı yapıyorum.Öğle yiyorum 5 kaşık.Ve akşam da yemeğe çalışıyorum.Ama haftanın 3 günü fln normal yemek yiyorum sebze yemeği, çorba ya da makarna varsa yoksa nesfit yiyorum.Haftada 3 gün spora gidiyorum ama bzen 2 gün gidebiliyorum.Yani spor şart değil evde birkaç basit hareket yapsanız ve en az yarım saat tempolu yürüyebilirseniz yeterli..Bir de ben günde en az 50 mekik çekiyorum.Ama yürüyüş nadir..Sonuç olarak başladığımda 66.5 civarıydım şu an tok karınla 62.7 civarı:) 3 haftada 4 kilo gitti bile 58 olana kadar devam.Tabii verdiğimde de en az bir öğün nesfite devam edicem.. Tşkler nesfit..

  127. ya benim merak ettigim hamileler yiyebilirmi
    zararı varmı ya zayıflama acısından değil tatıdını cok seviyorum cok lezzetlide ondan bebegime zarar verir mi
    LÜTFENNNNN CEVAP ALIMMMM

  128. güloo :) cvp veriyim bebeğine zarar verebilir ama şu yönden zarar verir senin çok iyi beslenmen gerekiyo bebeğininde vitamine ihtiyacı var bu yüzden 2 öğün yiyebilirsin kahvaltı etmen lazm zaten hamile olduğun için kilo sorunu olabilir normaldir:) bu yüzdn endişe etmene gerk yok iyi günler…

  129. Kızlar benim de aynı kilo sorunum var.daha önce çok diyet yaptım ama yine geri aldım.yarın başlamayı düşünüyorum.bu arada kahvaltı önemli o yüzden ben güzel bir kahvaltı yapıp diğer iki öğünü de nestle ile yapacağım.inşallah sıkılmam.mutlu ve ince günler:)

  130. merhabalar ben nestle kullanmıyorum ama sorununum onunla ilgli reklamında çalan şarkı varya takıldı aklıma gitmiyor melodiside is veynire vi aluluya is veynire gibi bişeydi resmi sitesinde bütün reklamlar var ama bu yok lütfen biliyorsanız ismini yazaramısınız iyi günler….

  131. Merhaba herkese,
    Ben de 36 bedendim 3 yıl önce. (19 yaşımdayken 40 bedenden dyet ve bilinçli davranışlarla 36’ya inmiştim.Bazen 34 bile aldığım oluyordu.Sonra iki ciddi ameliyat, narkoz, serumlar ve antidepresan ilaç nedeniyle şu an herhalde 44 beden oldum. Bilgilerimle kendimi frenlememiş olsam 120 kilo olmak inanın işten değildi. 1,5 haftadır eski bedenime kavuşmak için diyetteyim ve altı kilo vermiş durumdayım.Yanıltıcı olmasın altı kilonun üç kilosunu başka bir diyetle verdim. Diyet bitince ben günlük kalorimi kısıtlayıp akşam yemeğinde ekmeği kestim.Tatlı ve çikolata iptal.Nestle Nesfit’in tadı ise gerçekten çok güzel,meyvelisini alıyorum.Meyveli olduğu,tadı da çok güzel olduğu ve sütle tükettiğim için tatlı yeme ihtiyacı duymuyorum.Bu da tatlılarla başı belada olan biri için büyük bir şans.Sütü de çok seviyorum meyveli Nesfit’i de.Böyle olunca porsiyonum biraz fazla oldu ilk başta.Kendimi daha küçük porsiyon yemeye alıştırdım ve daha iyi olduğunu düzleşmeye başlamış karnımdan anlıyorum.
    Arkadaşların bazıları sütü sevmediğini söylemiş,bu beni çok üzdü.Ne kadar sevmeseniz de lütfen sevmeye çalışın;çünkü çok faydalı bir besin türü.Eğer süt içmeyi alışkanlık haline getirirseniz: 1-Yaşlandığınızda boyunuz kısalmayacaktır.Dolayısıyla kilo problemi çok fazla yaşamazsınız.2-Dişleriniz çürüklere karşı daha dayanıklı olup,doğal beyazlık ve sağlık kazanacaktır.3-Özellikle yatmadan önce bir elma yiyip üzerine 1 bardak süt için ve hemen uyuyun.Süt ve elma cildi parlatır ve cilt güzelliği kazandırır.4-Sürekli içilen süt, kırışıklıkları önlemede çok önemli bir yardımcı.5-Vücudu zararlı maddelerden temizleme özelliğine sahip.Sigara içen kişiler yatmadan evvel bir bardak süt içerse sigaranın vücuda verdiği zararı %50 azaltır.6-Devamlı içilen süt,vücudun bağışıklık sistemini güçlendirir,hastalıklara direnç gücünü arttırır.
    Daha hızlı zayıflamak için kas oranını artırmak gerekir.Bu nedenle 1 ya da 1.5 kiloluk dumbell alıp ağırlık çalışın.Böylece göğüs güzelliğini de garantiye almış olursunuz.Çok zayıf olsanız da göğüsleriniz dolgun olur.Merak etmeyin kilosu düşük dumbell çirkin kaslara neden olmaz,göğüs ve kol kasları için faydalı.Otururken veya uzanırken karnınızı çevirme hareketi yaparsanız dümdüz bir karnınız olur.Benim şu an kilom fazla ama yine de karnım neredeyse düz.Devamlı (otururken,yürürken,dururken) karnınızı içeri çekerek dolaşın evde yalnızken bile.Böylece karnınızda yağ birikmez. Akşam yemeğinde ekmek yemeyin. Haşlanmış sebzenin yanında haşlanmış tavuk ya da et tercih edin.Üzerine bir çorbakaşığı halis zeytinyağı gezdirebilrsiniz ve E vitamini takviyesi yapmış olursunuz.Normal ya da annenizin pişirdiği yemeklerin de yalnızca tanelerini alın, yağını ve suyunu almayın.Suyundan alırsanız ekmek size çekici gelebilir.Yerseniz de önce vicdan azabı duyar sonra inancınız azalabilir.Bu da diyeti bozmanıza neden olabilir.Büyük beden giysiler alırsanız şişmanlığı kabullenmiş olursunuz.Bu yüzden çok güzel bir kıyafetin bir beden küçüğünü alın.Bir an önce o giysinin içine sığabilmek için daha azimli olursunuz.Bazılarımız spor yapmaya üşenir ya da sevmez.Ben de pek sevmem mesela; ama müzikle bisiklet sürmek çok zevkli ve tek onu severim.Yaz geliyor.Bisiklet gezilerine çıkın akşam güneşinde.Bisiklet ciddi kalori terminatörüdür,cidden çok fazla kalori yakar,selülitleri yok eder,karnı düzleştirir ve vücuda hoş bir biçim kazandırır.Mesela sahilde kullanacak imkanınız varsa kulağınızda sevdiğiniz müzikle zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız,tabii fazla kiloların nasıl gittiğini de.Yalnız ne olursa ister bisiklet ister başka spor yaptıktan sonra,’nasıl olsa şu kadar saat spor yaptım şunu yiyebilirim’demeyin.Bu sizi daha çok yemeye ve bunu alışkanlık haline getirmenize neden olabilir.Kalori cetveli hazırlayın ve hem kalorisi düşük hem de tok tutan yiyeceklerden(POSALI) tercih edin.Haftada bir kendinizi ödüllendirmek amacıyla sevdiğiniz veya canınızın istediği bir yiyeceği yiyin.Tavsiyelerim şimdilik bu kadar.Umarım istediğimiz kiloya ulaşıp en büyük ödülü kazanabiliriz.Büyük ödül:En güzel ve küçük beden giysiler,onlara uygun harika ayakkabılar,takılar ve az da olsa artacak yeme özgürlüğü.Sağlıklı ve güzel bir yaşam…
    By.

  132. Merhaba ben de yeni nesfite başlayacağım. inşllh faydasını görürüm.yaza az kaldı fazla kiloları vrmm grek. 2 hafta 2 öğün programı kaç klo verdrior spor yapmadan? bir bilginz varsa ltfen söyleyinn:)

  133. Nerhaba başta kilo verebileceğime inanmamıştım ama denemekte yarar var dedim 10 gün nesfit kullandım sabah akşam 1 kase ligt sütle nesfit öğlen normal yemeğimi yedim yani evde ne varsa hergün 30 dakika yürüyüş ve en önemlisi öğün öncesi günde 3 kez yeşilçay metebolizmayı hızlandırıyo ayrıca kansere karşı koruyo ve 3 ara öğünde meyve10 günde 3 kilo verdim. Teşekkürler nesfit

  134. iyi hoş arkadaslar cok guzel yorumlar yapmıssınızda bende almayı dusunuyorum ama reklamlara baktım bikini giymeye hazırmısınız diyo hayır hazır degilim reklamlara cıkartmıssınız incecik hatunu 2 haftama zayıfladı hadi beni cıkartında zayıflatın 2 ay da olur onu gosterınde bıseye benzesın demı ama

  135. Meraba arkadaşlar, ben bir defa nestle nesfitin sadesini yedim işe yaramadı neden diye soracak olursanız kahvaltı yapıyordum. ardından nesfit yiyordum öğle yemeği yiyordum ardından nesfit yiyordum anlayacağınız günde 3 öğün yemek 3 öğün nesfit yiyordum 13 yaşında 73 kiloyum yarın alıcam

  136. bende nesfit kullanıyorum yaklaşık 5 gündür şimdiden etkili oldu bile göbeğim yoktu yanlardan vardı biraz cok sırıtıordu nesftle resmen kayboldular : ) tadı enfes günde 3 kase yiyorum ara öğünlerde mutlaka meyve tüketiyorum nesfiti şekersiz çayla bazende meyveyle yiyorum ekmek kullanmıyorm ama bu sadece tahıl olduğu için başka şeylerede ihtiyacımız var ızgara pilav salata bunlarıda tüketmek gerek ( az ama ) : ) ben bide yürüyüşe basladm aşkam 1 saat yürüyorum gelinece akşam öğünü nesfiti yiyorum : )

  137. bende basladım 20 kilo wermiştim daha önce zaten şimdi yine wermek istiorum bi 5 kilo daha ya bu nestfit beni açıktırıo sanki hiç bişi yememiş gibi oluyorum

  138. slm arkadaşlar ben 3 yıl önce 10 kilo vermiştim hemde tek öğünle biraz uzun sürede verdim ama kalıcı oldu ve uzun süre almadım bu sene sınav stresleri yüzünden 5 kilo aldım pazartesi tekrar başlıycam benimle yarışmak isteyen varmııııııı:)))

  139. slm arkadaşlar ben 24 yasında ve 75 kiloyum.ama dısardan 75 gıbı gözükmüyorum çünkü boyum var.ama ben bılıyrm ve rahatsızım pek fazla kıyafette yakıstramıyrm buyüzden kendıme.yarın nesfite baslamak istiyorum lakin ben pko hastasıyım.yanı devamlı kılo alıyorum 1 haftada 10 kilo gibi. :( sizce yınede nesfit fayda edermi??? lütfen biri yardım etsın !

  140. merhaba hanımlar.Ben 66 kiloydum nesfite bir arkadaşım sayesinde başladım. tam 2 ayda 6 kilo verdim.şu anda 60 kiloyum. sabahları 8.30da 1 kaseye 5 kaşık nesfit ve yarım su bardağı sütle yedim nesfiti.öğlen 1.30 gibi meyve yedim. 2.30-3 gibi öğlen yemeğimi yedim. öğlen yemeğimde aşırıya kaçmadıkça 1 tabak ne varsa yedim. akşam 6.30 da aynı şekilde nesfit yedim. tabiki akşam yemeğinden 1.30-2 saat önce meyve yedim. nesfiti 14 gün yiyip sonra 14 gün ara vermelisiniz. çünkü ara vermezseniz bünyeniz alışıyor ve kilo veremiyorsunuz. ben çok memnunum ve şu andada devam ediyorum.umarım işinze yarar

  141. merhabalar benimde 10 kilo kadar fazlalığım var 1 aydır hergün 1 bardak yeşil çay içiyorum ekmek yemiyorum dikkat ediyorum 3 kilo verdim ama daha 10 kilo vermek istiyorum nestle nesfit daha çok kilo aldırmasın diye korkuyorum size yararı oldu mu sizde başlayayım mı lütfen cvplarınızı bekliyorum

  142. ben yakınlarda light süt bulamadım ve yarım yağlı sütle kullanıyorum.arada bir fark varmı ? yani yarım yağlı kullansam daha mı az kilo veiririm lütfen cevap verin.

  143. ben de 3 günde 1 kilo verdim sabah ve öğlen kullandım. akşamları gayet rahat yiyorum bakalım 14 günün sonunda ne olacak yazarım yine bu arada ben tam yağlı süt kullanıyorum ve ılık

  144. bende başladım bugün 75 kiloyum boyum 1.68 bakalım bana yararı olacakmı 15 gün size tekrar yazarım umarım faydasını görürüm .

  145. bende nesle nesfite yeni başladım gerçekten kilo verirrmiyim inanmıyorum lütfen bana önerilerde bulunun arkadaslar … :D

  146. ben 12 yaşındayım birazda kiloluyumm nesle nesfite başlayayımmı lütfen cevap yazın .

  147. ben nesle esfite yeni başladım bir faydası olurmu bilmiyorum arkadaslar önerilerinizi bekliyorum

  148. nesfitim bitti yanında günde 2-3 bardak yeşilçayla 15 günde 4 kilo verdim.sabahları yedim sadece

  149. arkadaşlar ben bugün başladım 14 yaşındayım boyum 1.70 kilom 75 sabah 1 tabak kırmızı meyveli k flakes i yarım yağlı süt ile tükettim öğlen 1 tabak domates soslu makarna yedim akşam da aynı şekilede k flakes yedim ve akşam 18:00 dan sonra hiç birşey yemeyip .günde en az 8 bardak su içecem ve hergün 100 dakika koşu bandında yürüycem gelşmeleri yazarım

  150. ben 16 yasındayım ve 69 kiloyum sınavlar yüzünden çok kilo aldım şidi bunlşarı nesfitle yakmak istiyorum ama bırakınca verdiğim kiloları geri alır mıyım?

  151. ben de nesfit kullanıyorum tadı çok güzel fakat çocukluğumdan beri sütü sevmiyorum bu yüzden sütüme birazcık kakao atıyorum karıştırıyorum ve artık sütün kokusu çok güzel oluyor afiyetle yiyorum tavsiye ederim.

  152. mrb ben daha önce nesfit rejimiyle 6 kilo vermiştim 1 ayda şimdi doğum yaptım 3 aylık bebeğim ama 7 kilo fazlam var inşallah veririm gene bugünden itibaren başlıyorum ayın 15 inde yani 14. gün sonuçları yazarım ben tahminen 1 ay yaparım bunu

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak