Next Mayokini Modelleri

next111

Herkes tatil planları yaparken biraz plaj giysilerinden bahsetmekde fayda var diye düşündüm. Next 2009 yaz koleksiyonunda biribirinden renkli bikini, mayokini ve tankini modelleri var.

next16

İndirim zamanlarında ziyaret edilesi markalardan biri olan Next’in Türkiye’de Cevahir, Optimum vb birçok Avm’de mağazası bulunmakta. Özellikle çocuk koleksiyonu da görülmeye değecek güzellikte.

next9

next5next122next21

Geçen hafta Optimum Alışveriş Merkezine gittik. Aslında amacım aylardır Sizden Gelenler’de konu edilen ayakkabı markası Deichmann’ı görmekti. Gladyatör sandaletlere bakmak istemiştim ama  renkler tükenmişti. Fiyatlar uygundu, trend modeller vardı fakat her model kaliteli durmuyordu. Elbette bu tarz mağazaları sık sık ziyaret edip kaliteli duran hoş modelleri çok ucuza almak lazım.

Diğer mağazalara bakınırken Shaya Grubunun Outlet mağazasında bu pembe mayokiniyi buldum. Uzun zamandır siyah mayokini arıyordum. Fiyatı çok uygun olunca, pembeye de hayır diyemedim. Model üstte çok cici duruyor. Aranızda belki edinmek isteyen olur diye paylaşmak istedim. Mavi, koyu kırmızı rengide mevcut. Fiyatı indirimde 19 TL. Aynı modelin benzerini Next’in koleksiyonunda Elizabeth Hurley giyiyor. Arka kısmı bele kadar açık ve ortadan bir fiyonk daha yapabiliyorsunuz.

next-mayokini3-copy1

22 Comments
  1. ya yeliz inanamıyorum hem çok güzel hem de çok ucuz canım ya
    ben de istiyorum ama ankarada bu mağaza var mı yok mu bilemiyorum
    bilen arkadaşlar varsa lütfen yazsın
    sevgiler

  2. renkli olanlara bayılıyorum böyle taşlı taşlı olnalarda süper yelizcim seninkide çok güzel güzel güzel giy :)

  3. ayy cok guzeller yaaa :)
    bunlar ınternt sats fytları olsa gerk magazasındada aynımıdır acaba

  4. ay çok güzel modeli de rengi de harika iyi ki siyah yokmuş bence :) güle güle kullan yeliz.

  5. Yelizcim Antalya da da var de lütfen:)bi bakar mısın?
    İnternet sitesine girdim ..Herşeyleri mükemmel.elbiselerine hele bayıldım..

  6. yelizcim mayokinin harika. sanada çok yakışmıştır eminim. bunun markasıdamı next. Ankara Anakamllde next vardı kapandı arkadaşlar. şimdi nerde var bilmiyorum.

  7. yelizcimm bu kadar ucuza böyle birşey bulabilmene hayran kaldım. Güle güle kullan canımcım harika..

  8. 2. foto çervedeki siyah plaj elbisesi çok hoşşş…. da internet sitesini ben niee bulamıyorum yahu

  9. yeliz bayıldım tek kelimeyle harikaa fiyatı da çok çok iyi bu modele göre bende istiyorum yaa :()

  10. semacım ankara vizyon optimum alışveriş merkezi var cnm. bu arada gerçekten güzelmiş hepsi ilk sırada ki siyaha bayıldım ya.ben silivri de oturuyorum burada böyle gzl modeller yok.tşkkrler yelizcim.

  11. Canım inanamıyorum,hem çok uygun hemde çok şık.Rengide pek şeker.Mutlu günlerde kullan.

    Mayoyu pek sevmiyorum.Tercihim bikini,ardındanda mayokini.
    Herkese keyifli tatiller..

  12. bende bu sene desenli mayokini aldım gerçekten çok kullanışlı önce sewemedim sonra alıştım hemde mayo gibi kurumamazlık yapmıyor yelizcim seninkide çok güzel güle güle kullan

  13. beren, teşekkür ederim.

    ceyda, teşekkürler

    irem, webteki ürünlerin hepsi mağazasında olmayabilir..

    pınar, :) teşekkür ederim.

    emelce, antalyada sanırım yok.

    nefes, etiketi de next, teşekkür ederim.

    evrim, bende bu kalitede bu kadar uygun fiyata mayokini bulduğuma sevindim:) teşekkürler.

    bursada mnoda, valla ben alırken vardı!

    arasu, son paragrafta sitesine link verdim. ( pembe yazı tıkla)

    cicada, teşekkür ederim.

    huri, rica ederim.

    tuğçem, teşekkür ederim.

    ipek, denize girerken giymelik bunlar yanarken giyilmez çeşit olsun diye edindim:) teşekkürler

    sevgiler

  14. ay yelizzzz çok cici bişi buuuuuu..rengide süper..güle güle kullan..aman dikkat et kum kaçmasın:))

  15. bence çok sade bi mayokini her yerde satılıo daha çiçekli böceklişeler bence daha güzel olurdu

  16. saol yelizcim hemen arıyıp bakıcam inş. bir an önce tatile çıkar bu güzel mayokinini giyip keyif yaparsın

  17. görkem, ben alırken bütün renklerinden vardı ama beden konusunda birşey diyemem tükenmediyse bulabilirsin.
    sevgiler

  18. yeliz çok uygun bi fiyata çok şıl bi mayokini almışsın tatlım tebrik ederim seni bu kaç beden peki tatlım

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak