44 Comments
  1. Haydaaa bu kadarıyla ugraşamam ben işim gücüm varken:))) Yalnız oje sürüldükten sonra tırnagın çevresini de minik minik ojelenecegini bilmiyordum.
    Bu arada oje sürüldükten sonra fırça ile tırnak etlerine ne sürülüyor anlamadım?

  2. walla suan detayyla anlatmıycam ama bıton sey aldım oriflameden ama üşendğimden herzaman yapamıorm ilk önce bende bakm yapıorm ama ben manıkr yapan bı tandgm oldgu ıcın hep kucuk parmaktan baaslıorm arkdsımn annesınn yannda oje surrken cok kızardı bas parmak degl serce parmktan baslaa dıee artk alıskanlk oldu serce ve sol elden baslayp 2 kat surmek =))bende 3adımdaa bıtırıorm ortadan kenarlara:)wallaa suankı bılgılermlee prof.mankrculerle aynı bılgıyee becerıyee sahıbm:)

  3. annem bi aseton bi pamuk bi parlatıcı bi ojeyle görünce beni amma uğraşıyorsun diyor bunları görse baylır orda heralde:) kuaförüm tırnak diplerime özel bi parlatıcı sürmemi söledi ojeden sonra elime de tutuşturdu ama böle damlalar vs yok yani :) çok katlı ve uğraşılı.. günlerce çıkarmaya kıyamazsın ben bazen bi günde 2 oje deiştriyorum bana baya zahmetli olur bu ama doum gunumde bunu uygulatabilirim :D

  4. en son damlatılan şey, ojenin çabuk kurumasını sağlayan bir damla anladığım kadarıyla.Hiç görmemiştim.nereden bulabiliriz acaba.Bir de bu düzeltme işlemi için kullandığı malzeme de sanırım yine aseton ancak fırçası özel.o da çok kullanışlı bişeye benziyor.Bunlardan bulan varsa bize de haber verebilir mi??

  5. o aseton sürdüğü fırça çok güzelmişte ben hiç öle her kat arası 2-3 dakka beklemiyorum.. üst üste sürüyor sonrada oje kurutucu spreylerden sıkıyorum tamamdır :) fırçalı kurutucuları sevmiyorum çünkü kurutucu süreyim derken ojemi bozuyorum :(

  6. kızın tırnakları çok güzel uzun uzun… benmkiler maalesef küt :( küçükken tırnak yememden kaynaknalıo sanırım ama bıraktım büyüğünce… düelmesini çok istiorum ne yapabiliriz kızlarrr:(

  7. ilk uygulanan kat çok saçma bence..en sevdiğimse ince fırçalı düzeltici..her kadına lazım..ama benim çok da böyle bir derdim yok aslında ..çünkü oje konusunda çok başarılıyımdır..:)))

  8. Bu kadar malzemeyle uğraşmam da almam da..ama ojeyi hemen kurutmak için kuaförde satılan bi sprey var, ojeden sonra onu sürüyorum ve işim bitiyor çok pratik, tavsiye ederim

  9. Damladan önce sürdüğü bulaşan ojeleri temizlemek için kullandığı fırçalı aseton harikaymış.Ben hep sağa sola bulaşan ojeleri temizliyeyim derken ojemi bozuyorum kesinlikle böyle birşeye ihtiyacım var, nerede bulunur acaba:(

  10. ama bende çıkmyooo.video mu resimmi anlamadım ama her neyse benim mail adresime yollarmısın ojeler ilgi alanımda bende french yaparken çok kolay bir teknik biliyorum bende onu yazarım sana karşılığında:))))çokmu kötüyüm belki biliyorsundur gerçi.

  11. ya super olduuu:D ya tabı bunun ıcınde gusel tırnak olması gerekıo ama, cok vaktımı alır buuuu:D gözdeye katılıorum acaba kurumu bunlar:d yada ne kadar zamanda kurur:DD::D

  12. o ilk kat sayesinde kırmızı oje tırnagına renk vermeden dahakolay cıkıyro öteki türlü tırnaga rengi geciyor pembe kalıyor..oyüzden ben kullanıyorum ama ben zaten ilk kat olarak oje degilde guclendirici uzatıcı birseyler kullanıyorum yoksa tırnaklarım cok yumusak hemen kırılıyor :(

    @sey. bende ise yarıyor o sprey ama ben boca ediyorum ondan da olabilir :P üstünde tırnakları birlestirirp uzaktan sıkın yazıyor ama ben hertırnaga bir fıs geciyorum :)

  13. ya harbiden kadının tırnakları çok uzun ve güzel:d ama ben eskiden yiyodum ama artık bıraktım şuan bende aynı şeylerden turuncusunu sürdüm çok gzl oldu::)

  14. ßen Kuaförüm o en Son DamLattıkLarını Soran arkadaşLar War o ojenin Daha Çaßuk kurumasını SaqLıyor ve Daha uzun ömürLü oLmasını SaqLıyor (=

  15. bence sexsi bi kadının sürmesi gerken en güzel renk ojeler 2 tane 1.kıpkırmızı çok sexsi duruyoo ayaklara da sür tabi 2.mor ama sexsi mor diiinn avon katologunda varr ayaklarada süren ben güzellik salonunda çalışıyorıum sosyeteler gelioo kırmızı istiyorlar genellikle neden die sorunca bu yazdığım cevabı veriolar size bi sır ….

  16. çok uzun işlem ama gerçekten sonucu güzel benim favori renklerim beyaz 319 ve kırmızı

  17. artık oje sürmek bu kadarzor deıl bence ıkı kat yeterlı …ayrıca kuruması için flormarın çok ucuz oje kurutucukarı ve oje üstü içinde parlatıcı ve ömrünü uzatan vs birsürü ürünü var………..rengarenk ojelerinede bayılıyrummm

  18. ammmmaannnn ben hayatta uğraşamam yaaa one öyle kaç kat sür sür bitmezzz… zatenn yeteri kadar başarılıyımm oje sürme konusunda:)) amaa paylaşım için teşekkürler..

  19. Ya o anladığıma göre aseton ve o fırça yerine bi kulak çöpü kullanabilirsiniz. Yani daha doğrusu ben öyle yapıyorum.

    -Kulak çöpünü asetona batırınca aynı işlevi görüyo :))

  20. Arkadaşlar ilginç oje sürme teknikleri var.Mesela ben şöyle yapıyorum:
    Bir kaba oda sıcaklığında su koyuyorsunuz.Sonra 2 renk ojeden (mor-yeşil,mor-pembe olabilir) 2’şer damla damlatıp kürdanla azıcık karıştırıyorsunuz.Parmaklarınızı içinde bekletiyorsunuz.Çıkarınca tırnak dışındaki yerleri siliyor ve tırnaklarınızdaki ojeye kürdanla şekil veriyosunuz.
    Bir tane daha var.Beyaz ojeyi sürüp kurumasını bekliyosunuz.Kuruduktan sonra tırnaklarınıza kolonya damlatıp tırnaklarınıza göre gazete parçalarını tırnaklarınıza yapıştırıp çekiyorsunuz.Yazılar çıkıyor.Harika desenler oluşuyor.Bunlar benim icadım :) adım selda ve 11 yaşındayım :)

  21. Ayyy çok güzel oldu zaten kadının eli mükemmel parmakları uzun ve tırnakları şekilli …Benim mavi ojelerimi sürmeye yardım edecek kimsem yok ve sağ elime süremiyoom !

  22. arkadaşlar bence kadının tırnakları ck güzel oldu bn tırnaklarımı pedikür yapsm ble düzgün uzamıyo szce ne yapmalıyım :))

  23. arkadaslar bence bu tırnaklara sahip olmak için tırnaklarınızı yememeli ve parmex aseton kullanmalısınız… Parmex aseton tırnaklarınızı biçimlendirip daha güzel uzamasına neden olan bir etken bence hemen bir ewczaneye veya kozmetikçiye gidip alabilirsiniz ben çok faydasını gördüm :)

  24. çok güzelmiş denemem lazım
    he bide belki bilorsunuzdur ben ojelerin su ile kurutulduğunu duymuştum aklınızda bulunsun

  25. ojelere bayılırım ama kuruması uzun sürmez mi ya ben zaten taşan yerleri düzeltüm derken hep bozuyorum :(

  26. son olarak damlatılan ojenin kuruması için bnmde var parise gttğmde almştm ama trkyede avonun fan sprey şklnde olanları var

  27. yaa arkadaşlar ben sürüyorum tam 5 dakka bekliyorum yok yine bozuluyo bende kuaföre yaptırdım bence sizde bi gidin kuaföre yaptırın kuaför en iyisini yapıyor.

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak