Olay Complete Fondöten Dokunuşu

OLAY Complete Fondöten,  Olay ve Max Factor’ ün ortak bir ürünü. Hem nemlendiri hemde fondöten özelliği bulunan bu ürünü test etme fırsatım oldu ve keyifle kullanıyorum. Aslında ürün cildinize her gün uygulayabileceğiniz bir nemlendiri krem bunun yanında içerisindeki Max Factor fondöten içerik maddeleriyle, cildinize renk vermenizi sağlıyor. Ürün sprey şeklinde olduğu için uygulanması çok kolay. Uyguladıktan sonra nemli ve yumuşak bir cildin yanında cildinize çok hoş bir renk kazandırmış oluyorsunuz. Açık ve koyu tenliler için iki ayrı seçenekle satılan Olay +Max Factor Complete Fondöten’in satış fiyatı 50 ml 43.90 TL

Günlük hayatınızda makyaj yapmadığınız günlerde bile cilt tonunuzu güzelleştirmek ve cildinizi gün boyu nemlendirmek istiyorsanız Yeni Olay+Mac Factor Complete Fondöten tam size göre. Her yaş ve tüm cilt tiplerine uygun olan SPF 15 korumalı bir ürün. İçerisindeki vitaminler sayesinde her gün kullanabileceğiniz bir gündüz kremi niteliği taşıması da çok önemli bir ayrıntı.

49 Comments
  1. çok güzel bir ürün ancak cilt doktorum bana max factörün ürünlerini yasaklamıştı. çünkü max factörün ürünlerinin siyah noktaya sebep oldugunu belirtmişti yeni aldıgım pudra hala paketinde açmadım bile ama bu ürün farklı sanırım kullanmak isterim.

  2. canım iyi günlerde kullan ışıl ışıl ol emi:))spf15 olması süpermiş…aynı özellikleri taşıyan roc ta çok güzel..olay ın nemlendiricisini pek övüyorlar yelizcim,denedin mi?deneyen arkadaşlar var mı?

  3. aa melekcim çok şaşırdım..ben yıllardır max ın pudrasını,allığını kullanıyorum hiç öyle birşey olmadı..belkide senin cildin çok hassas..sevgiler canım:))

  4. Bende sürekli max faktör kullanıyorum ama bu ürünü ilk defa gördüm. Gerçekten çok iyi düşünülmüş, kesinlikle almam lazım

  5. canım benim cildim gerçekten çok hassas ama hala arada kaçamak yapıp kullanıyorum sonra doktorum kızıyor bana bronz pudrası simli olana bayılıyorum çok güzel duruyor ciltte ama bu ürünüde alıp kullanıcam doktoruma sorduktan sonra
    sevgiler

  6. melekcim benim cildim inanılmaz hassastır ama uzun zamandır max in miracle touch fondötenini kullanıyorum hiç böyle bişey yaşamadım.( bu arada miracle touch ismi gibi miracle. fondöten arayanlara tavsiye edebilirim) olayin nemlendiricisi çok güzel sürüp çıktığımda fondöten varmış gibi duruyor ve yüzdeki ton farklılıklarını düzelten ürünleri de var olayin. güle güle kullan yelizcim:)

  7. Yeliz’cim çok teşekkürler ihtiyacım vardı zaten hemen alıcm..
    Maybe cnm ben oley in temizleme sütünü ve tonik ini kullanıyorm içnde,toniklerde genellikle alkol içeren maddeler kullanıyorlar ama olay de yok o yüzden tercih ettm memnunum

  8. Yelizcim ben dE yılardır max factor color adapt fondöten kullanıyorum.zaten dışı bu olay e benzio o da spreyli gb.seninki daha yararlı bişe gibi görünüyoo günlük kremmiş yaa hani.fiyatları da aynı.denemek istedim.aklıma bişe daha sokmuş oldun=)

  9. Bence max faktör ürünleri çok kaliteli ama biraz fiyatları ortalama üzerinde gibi. Bu nemlendirici ve fondötene de bayıldım..

  10. ayy kızlar çok teşekkürler bilgileriniz için..nemlendiricisine bakıcam hemen..:))

  11. Genelde fondöten kullanmaya çekiniyorum fakat nemlendirici ile birlikte olması bu fikrimi değiştirebilir.

  12. maybecim sen hiç bişey kullanmasanda harika görünüyosun. canım benim pırıl pırıl cildin var. bende yıllardır maybelline in çok sıvı bi fondötenini kullanıyorum. bu ürüne çok benziyor. nemlendircili ve hafif bi renk veriyor. mükemmel bi kapatıcı aynı zamanda. yelizcim güle güle iyi günlerde kullan.

  13. Kullanmadığım bir ürün ama marketlerde bile satılan bir marka.Bu da açıkcası benim hoşuma gitmiyor.Yani güvenilir gelmiyor..

  14. dün ürünü kullanma şansım oldu ben çok beğendim aslında fondöten kullanan biri değilim cildim kuru olduğu için ama bunu çok beğendim nemlendiricili hiç rahatsız olmadım yüzümde fondöten varmış gibi durmuyor çok doğal :)))

  15. Yelizcim bişey sorucam yağlanma hissi veriyormu bu benm için kozmetikte çok önemli

  16. bende bir ara loreal nemlendirici kullandım egzama oldum doktorum neutrogena kullanmamı söyledi buda güzel birşeye benziyor yelizcim ve arkadaşlar allığım bitti almak istiyorum ne önerirsiniz ı.d.mineral ile M.A.C arasında kararsızım.

  17. Hmm,ben de deneyeyim.. :)

    AVON’un sprey bir fondöteni vardı,onu kullanmıştım ama 2 saat kadar az bir süre yüzünüzde kalınca bile kuruyor bir kabuk hali alıyordu.Bunda böyle bir durum söz konusu değil,değil mi canım??

    Sevgiler

  18. selam Yeliz,

    Bu güne kadar hep beğenerek okuyordum yazılarını ama son zamanlarda çok ticari kaygılı yazılar yazdığını görüyorum.. Elbette siten çok hit aldığı için bundan faydalanmak isteyebilirsin ve reklam da alabilirsin ama gizli reklam yapman ve firmaların gönderdiği bariz olan cümlelerle bunu yapman bence hiç hoş değil.. Bu tür gizli reklamları TV programlarındada bile artık advertorial diye belirtiliyor bence biraz daha dürüst ve etik değerlere saygılı olmak gerek.. O kadar belli ki vilerek ürün hakkında yorum yaptığın ve firmanın istediği cümleleri kullandığın.. Ne bir karşılaştırma var ne başka bir yorum.. Sadece kullandım çok beğendim vs ve ürün tanıtımı.. Tamamen reklam metin yazarı tarafından yazıldığı belli olan bir 2. paragraf.. Üzülerek söylüyorum artık yazıların benim için samimi ve güvenilir değil.. istersen bu yorumu yayınlamayabilirsin, hiç sorun değil ama insanların bir süre sonra reklam içerikli yazılardan rahatsız olacağını ya da gizli yapılan gizli tanıtım ve reklasmların farkedileceğini bilmelisin. Belki umursamıyor olabilirsin ama ben yazılarını çalanlara çok bozulduğunu ve birşey yapamadığın için üzüldüğünü hatırlıyorum.. Bu da onun gibi, etik değil..Tabi ne kadar önemsersin bilemem..Ben yine de de eski bir okuyucun olarak belirtmek istedim..

    Sevgiler

    Zeynep Zerrin Akıncı

  19. ay nefescin tenkuu kızardım:))nefescim bende maybelline nin köpük olanı var..tüm yüze değilde gözün biir parmak altına kullanıyorum hafif renk versin diye..çok renksizsen tüm yüzede uyguluyorum onuda tavsiye ederim mucks:))

  20. ben cildim hava alsın diye fondöten sürmekten kaçınıyordum..arada bir pudra sürerim ama o da hemen uçuyor veya zaten eşit dağılmıyor.bu ürünü beğendim denicem çünkü koruması da var..benim gibi beyaz tenli ve hassas ciltler için ideal snrm.eğer hafif birşey alıcam çünkü ciltte kalıp gibi doğal durmayan şeyleri sevmiyorum.

  21. şahsen ben max factor,avon gibi markaların ürünlerini kullanmıyorum…güvenilir gelmiyor..likit fondoten isteyenlere kesinlikle Dior skin forever serisini tavsiye ederim…biraz daha pahalı belki ama kaliteli..cilt bu arkadaşlar ileride ne olacağı belli olmaz..

  22. bu ürünü aldım ve 4 seferdır fılan kullanıorum ama acıkcası ıstedıgım gıbı dııl eger hem hafıf hem nemlendırıcı aynı zamandada kapatıcı olarak uzun zamandır kullanıorum ve gercekten cok memnunum lancome öneririm

  23. Bende Maybelline Jade Pure Makeup kullaniyorum ve cok memnunum.
    Gerci simdi artik fondöten yerine pudra kullanmayi tercih ediyorum günlük hayatimda. Bunun icinde ‘Manhattan Soft Compact Powder’i kullaniyorum.
    Bu üründe güzele benziyor ama denemek lazim..

  24. yelizcim öncelıkle böle başarılı bir kişişel wep günlüğü hazırladıgın ıcın tebrık ederım başarınınn dewamını diliyorum…böle bi ürün arayışı ıcındeydım deneyemeye baslıcam

  25. BESTECİM: selam canım..avonla oriflame yi kıyaslıyabilirsin ama max ı asla kıyaslıyamazsın..maybelline ve max uygun fiatları,alerji testlerinden geçmeleri,geniş renk seçenekleri sayesinde dünyada en çok satılan markalardır..emin ol diordan tek farkı o süslü ambalajları..sen zaten o ambalaja para veriyorsun..biz bayanların bu düşüncesini bilen firmalarda ambalaj yarışındalar..çoğu zaman kanıp alsakta ambalaja para döktüğümüzü unutmayalım.. diorla guarlain,lancome u kıyaslıyabilirsin..max orta kalite bir markadır,ama bir çok ürünü bu markadardan daha güzel..denediğim için söylüyorum..

  26. Beste,sana bir yönden katılıyorum.Evet cildimizi korumak gerekiyor fakat avon çok iyi bir marka,ayrıca kutularının arkasındaki yazıyım okudum onaylı olarak damgası var zararsız olduğuna dair.Yine katıldığım bir nokta;Dior skin’i ben de seviyorum.. :)

  27. ama avonun fondöteninden memnun olmadığımı da belirteyim bir kez daha.. :)

  28. bende olay ın recinerist reklamını gormustum nemlendırıcı ve temızleme jelini almak ıstıyoduum.cozmetıkcıye gıttım ve bir cilt uzmanı vardı.olay ı almak ıstedıgımde bana engel oldu yaşımı falan sordu.25 diyincede önermedi.bende cekındım almadımm.20li yaslarda pek önermıyoruuz dedi..cildimin hassas oldugunu soledı ve baska bır urun onerdı ve bende denemk uzere aldım ve cook memnunum.:D

  29. yeliz’cim bu haberini okuyunca çok sevindim çünkü uzun zamandır kozmetikle ilgili haberlere yer vermiyordun. lütfen bundan sonra bu tarz haberlere daha fazla yer ver noooooollllllllluuuuuuurrrrrrr.

  30. arkadaşlar bir şey sormak istiyorum lütfen cevap verin mac ürünlerini bir türlü bulamıyorum mersin’de yaşıyorum acaba tekin acarda var mıdır?

  31. ben olayın nemlendiricisini kullanıyorum. kesinlikle çok memnunum. en kısa zamanda da bu fondöteni deneyeceğim..çok ilgimi çekti, teşekkürler Yeliz..

  32. HÜLYACIM: selam canım..ben ankaradayım..tekin acar,sevil gibi yerlerde mac yok..mesela akköprü alış veriş merkezimiz var burda..ve mac in kendi mağazası mevcut..ya büyük alış veriş merkezlerini geziceksin ya da netten alıcaksın..strawberrynet die bir site var canım,fiatları free shoplardan bile ucuz..ben netten almıyorum ama alan arkadaşlarım var güvenilir olduğunu söylüyorlar..forum mersine bir bak. olmadı:ınglot al mac e çok yakın ve fiatları daha uygun sevgiler:))

  33. Yelizcim ben bulamadım,cevahirde sordum daha tr ye gelmedi dediler bende dedm nasıl olur alanlar var dedm.sen nerden almıştın acaba ?

  34. bnde şahsen besteye katılıyorum. söz konusu yüz olunca iki kez hatta 3kez düşünmek gerek. bn estee lauder double wear kullanıyorum fiyatı brz fazla gelebilir belki ama hergün sürümle 2aydan fazla gidiyor ayrıca mükemmel bi kapatıcı ve en önemlisi çok doğal

  35. maybe, denemedim, ben roche kullanıyorum.

    sweetheart,id’nin allığını kullanıyorum tavsiye ederim.

    arkadaşlar, yağlanma hissi vermedi.bana üretici firmalardan arada test için ürünler geliyor bu da onlardan biri. test ettiğim ve özellikle beğendiğim ürünleri sizlerle paylaşıyorum.
    bu ürün mart başı gibi satışa çıkacak.

    sevgiler

  36. ayyy yeliz bgn boynerde ve tekin acarda aradık desemm..çalışanlara iddia ettik bi de:) onlarda biz eğitimini alıyoruz dedilerr=)

  37. bende fondoten falan kullanmıyoruma ama göz altı için kapatıcı kullanıyorum barbara bort.bitkisel bi ürün.gözaltı için başka ne önerebilirsiniz?????

  38. offfffff harika bişey bu gerçekten yogun iş temposundan dolayı hiç ilgilenemiyorm bizi bilgilendirip ele güne karşı cahil bırakmadığın için teşşkr ederim :):):)

  39. merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 2 haftadır bu ürünü arıyorum ama bulamadım. bulan varsa yönlendirirse sevinirim.

  40. göz altı kapatıcısı clınıque line smoothing concealer kullanıyorum ve çok memnunum şiddetle tavsiye ederim handan :))

  41. slm,
    ben de max ın color adapt fondotenini (50) bi hevesle aldım ama malesef, istediğim perfonmansta değildi. sabah sivilcesiz suratıma sürüyorum (çok az kullanmak yeterli) ama akşama muhakkak yanaklarda bi iki tane sivilcecikler kabarıyo.
    yaklaşık 5,6 kez aynı sonuçla karşılaştım.
    ama la roche posay’ın bi testeri var (ivory) bende, kesinlikle süper. kullanmaya kıyamıyorum ama kesinlikle sivilce yapmıyo. max a göre biraz katı ve kapatıcılığı yüksek. biraz da zor sürülüyo ama galiba bu yüzden sivilce yapmıo. kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim bayanlar…

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak