Pop’un Kralı Öldü

michael-jackson1

michael-jackson2

michael-jackson3

fotoğraflar dailymail
Pop müziğinin kralı Michael Jackson öldü. 50 yaşındaki sanatçı dün geçirdiği kalp krizi sonucu Los Angeles’taki evinde yaşamını kaybetti. Michael Jackson, ten rengini beyazlatmak için geçirdiği estetik ameliyatlardan sonra birçok sağlık problemi yaşamıştı. Michael Jackson önümüzdeki ay yine konserlerine başlayacaktı.

[daily]x79iy_michael-jacksonbilly-jean_music[/daily]

38 Comments
  1. bende çok şaşırdım gerçekten. sevenlerinin başı sağolsun..
    merak ettiğim birşey var, neden çocuklarının yüzünü hep gizliyo.. bir kaç fotografına denk gelmştim.nedenini bilen varmı?

  2. üzüldüm yahu adam tamda konserlere başlayıp sahnelere dönecekti bi efsaneydi öylede kalacak en çok satan albüm rekoruyla guness rekorlar kitabına girdi hala geçen olmadı..şimdi bana herkes gıcık olacak ama keşke bizdende birileri ölse şöyle boş konuşan ortalığı karıştıran misal İ.T -H.A ay hiç üzülmem walla ..

  3. biraz önce annemin söylediği ve şaka olduğunu düşündüğüm ve hemen internetten bakarak yıkıldığım haber.Bence o gerçekten bir efsaneydi ve hep öyle kalıcak.Özel hayatı kimseyi ilgilendirmemeliydi çünkü o gerçek bir star.çok üzüldüm ne diyiim ben onun şarkılarıyla büyüdüm.

  4. Dünyaya gelmiş geçmiş en büyük efsaneydi..İdol olmuştu din dil ırk ayrımı gözetmeksizin o tartışılmaz bir dünya yıldızıydı :(((üzgünüm

  5. Ben geçe uyamadım.Bir baktım haber kanalı ölümü bildiriyor. İnanmadım Almanlara geçtim orada önce koma dedi ardından onlarda öldü dediler.Şok oldum!!!!
    Çocuk yaşda dans kariyerim Michael sayesinde başlamıştı.Ne kadar üzgün olduğumu anlatamam size.
    Aystyle’cım bildiğim kadar güvenlik açısından çocukların yüzü kapalı.Görüntülenmelerini istemediği için.Normalinde bir çok üznlünün anlaşmaları vardır:Çocuklarının görüntülememeleri için ve Paparaziler buna uyuyorlar.Sanırım Jacko tam tedbir almak istiyordu.

  6. Hala şaşkınlık içerisindeyim.
    Tam da sahneye döneceği zaman,ailesini,hayranlarını,başarılarını geride bıraktı demek…
    Kullandığı ilaçlardan olabileceği söyleniyormuş. http://www.haberturk.com/haber.asp?id=155186&cat=190&dt=2009/06/26
    Birde bu habere bir ziyaretçi tarafından yapılan yorumu eklemek istedim,ne güzel yazmış:
    Misafir 26.06.2009 11:15
    “o “king of the pop” . o dansın karalı , pop”un kralı, o gençliğimin en güzel dönemleri, 94 inönü konserini hala unutmadım. o koca bir devdi. ve müslümandı. müslüman olduğunu öğrendikten sonra onun ışığını söndürmek için atmadıkları iftira kalmadı. tacizci diye ama hepsinden aklandı. o dönemde herkese kızdı küstü ve başka ülkeye yerleşti. 13 temmuzda tekrar dünya turnesi düzenleyecekti. çok ilginç eğer kalp durması sebebiyle öldüyse heyecan yaptı demekki. allah rahmet eylesin. çünkü o bir müslümandı….. “

  7. Hiç beklenilmeyen şok bir ölümü…Her zaman efsaneydi… Acımızı büyük.

  8. çok üzüldüm gerçekten..o dünya starıydı.. tüm sevenlerinin başı sağolsun…

  9. kesinlikle üzüldüm…sanırım ten rengini değiştirmesi onun hayatının hatasıydı,çünkü ondan sonra bağışıklık sistemi çöktü adamın…sevenlerinin başı sağolsun…

  10. efsaneler ölmez o hep şarkılarıyla var olacak.
    pek çok farklılığıyla bir numara ve üstüne kimse yok.son zamanlarda çocuk tacizcisi iftirasıyla çok üstüne gittiler.ben asla öyle biri olduğuna inanmadım zaten mahkemede de aklandı. zaten bu iftirayı yahudilerin para koparmak isteyip jackson vermeyince ortaya atıldığı iddiaları vardı. her taşın altından yahudiler çıktığı için niçin olmasın..

  11. inanamadım halada inanamıyorum bu olamaz bukadar erken olamaz mahvoldum allah rahmet eylesn bunu bile söylerken içim kaldırmıyor lise çağlarımdı michael jackson benim hayallerimdi dansımdı artık yok gitti…

  12. çok üzüldüm nası oldu böyle bi anda anlayabilmiş değilim şoktayım halaa

  13. haberi dün gece duydum:((çok üzüldüm çok..Allah rahmet eylesin..düm mübarek gündü,güzel bir günde aramızdan ayrıldı..dansı, müziği, dünyaya mal olmuş bir dev..gelmez bir daha..

  14. elvis presley nası bi devrim ekolü sanatçıysa michael da aynen öle olucaktır,bundan bi 40 sene sonra bile michael jackson en azından adı bilinir bi halde yaşıcaktır..çok çok üzüldüm gerçekten çocukluğumun süper kahramanı…

  15. cok cok cokk fazla uzuldumm bende hala şoktaym o güzel sarkilar danslar bambaska biri ya bi efsane..:(

  16. Sabah işe gelirken arabada duydum öldüğünü,tüylerim diken diken oldu sanki yakın bir tanıdığımı kaybetmiş gibi çok üzüldüm o dansıyla,müziğiyle,sesiyle ölümsüz bir dev.Böyle bir sanatçı dünyaya bir daha gelmez.Allah rahmet eylesin “kıng of pop mıchael”

  17. inanamıyorum yaa, konser verecekti, ben çok harika bir turne yapmasını bekliyordum ki sabah duydum haberlerde. çok üzüldüm gerçekten…

  18. resmen hala daha şoktayım. ona ne kadar ölüm yakışmıyormuş, insanın inanası bile gelmiyor. dün gece haber sitelerini tekrar tekrar açıp okudum ve geçmiyor şaşkınlığım. bence o yeryüzündeki en büyük yıldızdı ve yıllar sonrada hala öyle kalacağına inanıyorum.rahat uyu…

  19. bende çok üzüldümm gençti daha yaaa..müziği dansı şarkılarının anlamları kendi herşeyi güzeldi gerçekten efsaneydi küçükken hep merak ederdim şarkılarında ne diyor diye ingilizce öğrendiğimde ilk yaptığım şeylerden biridir şarkılarını çevirmek bir kez daha hayran kalmıştımm.. allah rahmet eylesin

  20. efsane olarak kalacak evet..kendisini saygıyla anıyoruz..
    ama yayınladığınız haberde “ten rengini beyazlatmak için geçirdiği estetik ameliyatlardan sonra” demişsiniz, affınıza sığınarak bir düzeltme yapmak istiyorum.
    ten rengini beyazlatmayı kendisi seçmemiştir, nadir görülen “vitiligo” hastalığı sebebiyle istem dışı beyazlamıştır.bu bilgi vikipedi ve kendi sitelerinde de yer almaktadır.
    popun kralı, tartışmasız gelmiş geçmiş en büyük ve muthteşem sanatçıydı..huzur içinde yatsın..

  21. Sende Siyah Beyaz Demiştin Black or White
    Ölümle Yaşamı Ayıran Çizgi Siyahla Beyazı Ayıramazki
    __________________________________________________________

  22. O kadar “Efsane”ymiş ki gözümüzde hala şaşkınız…
    Bu arada MJ dedikten sonra araştırdım, ben de kendi istegi ile beyazlaştıgını sanmıştım, hatta bu yüzden saglıgından oldugunu düşünenlerdendim, ancak Viki’de yazanı kopyalamak istedim sizlere de;

    “…Michael Jackson’da vitiligo hastalığı vardır. Bu hastalık Dünya üzerindeki zenciler arasında milyonda bir oranında görülmektedir. Bu hastalığa ilk yakalandığı dönemlerde beyaz lekelerin oluştuğu bölgeleri koyu renk makyajla kapatmıştır. Daha sonra hastalık sebebiyle vücudunun büyük bir kısmı beyazlayınca koyu bölgeleri de açık renk makyajla kapatmaya çalışmıştır”

  23. Yelizcim “ten rengini beyazlatmak için geçirdiği estetik ameliyatlardan sonra” yazmışsın ama bugün okudum ”vitiligo” hastaymış.. O yüzden ten rengi kendi kendine beyazlıyormuş:( Bu da kendisi hakkında yanlış bildiğimiz bir gerçek.. Duyunca çok üzüldüm, yıllardır günahını almışım adamın yaa:(

  24. çok üzüldüm gerçekten böle gitmesi çok kötü oldu çok ani daha o konserlerini tamamlayacktı

  25. hakkaten inanılcak gibi değil…çok şey verdi insanlara,müziğiyle,sesiyle,giyimyle,dansıyla…
    Huzur içinde yatsın.

  26. Grçekten inanamıyorum.. Gece öğrenince yalan haber olmasını umdum.. Ama gerçekten bu olmamalıydı, söylediği gibi ‘haven can wait!’ gitmemeliydi, müziğe katkısı inanılmazdı.. Gerçekten çok özeldi ve karşı karşıya kaldıkları hakettikleri değildi.. Efsaneydi.. Harikaydı.. Çok üzgünüm.. siyah ya da beyaz, estetik ya da değil.. Yaptığı müzik her şeye bedel.. Müziği kulaklarımızda warolduğu sürece, o da bizimle olacak.. ben buna inanıyorum..

  27. Ya ben dün gece duydum radyoda :s İnanamadım.Gerçekten üzüldüm yani,tamda konserlere başlıycaktı,efsane geri dönücektii :( Allah rahmet eğlesin.Kimbilir neler yaşadı yaa,yazık ben üzüldüm hakkaten yani.O kadar ameliyat olmak oda istemezdi,yüzünü saklamak,çocuklarını saklamak :S Ne bileyim,üzücü geliyo bana bi starın bu halde olması…Adını duymayan yoktur yani yaaa,hakkatenn efsane adamdı,şarkılarıı…:(

    *************************

  28. ya evet vitiligo hastalığı varmış tüm zencilerde milyonda 1 defa oluyor neden jacksonlardan birine olmadı niye michael? ötekileri de zenci ama onlar olmamış niye acaba allah VİTİLİGONUN belasını versin
    öyle bi starı elimizden aldı VİTİLİGO michael niye buldu abisini bulsaydı daha iyi olurdu michael günahını almışım estetik diye ama estetik değilmiş…

  29. merhaba arkadaşlar evet o vitilgo hastalığına yakalanmıştı..harika biriydi ırkçı değildi nur içinde yatsın we love you Michael..

  30. şok oldum yhaa nasıl öldü BU EFSANE hala etkisindeyim ALLAH RAHMET EYLESİN :(

  31. Estetiklerin nedenide kendi istediğinden değil ilk estetiği dans ederken burnunu kırdığı için ikincisinde babası dalga geçerek dövdüğü için

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak