Rihanna Çizgiliden Sıkılmadı

rihanna-matt-kemp-colony-03

rihanna-bajan-babe-barneys-09

rihanna-lax-striped-tee-07

Trend alarmı yaşayan çizgili kıyafetler birçok kişinin sıkılmasına yol açsada tercih edilmeye devam ediyor. İşte Rihanna geçen hafta giydiği kıyafetlerde en çok çizgiliyi kullandı.

14 Comments
  1. bacakları yıkılsaymış falan :D tek görebildiğim şey muhteşem bacakları

  2. Riri’nin yeni saçlarını hiç beğenmiyorum açıkcası.Farklı seyler denemeye calısıyor farkındayım ama…
    Bu arada çizgili yakışmış. :)

  3. rihannaya katılıyorum ve çizgiliden sıkılmıyorum demek istiyorummm.rihanna başlı başına gerçekten bi tarz akımı başlattı die düşünüyorummm ve çokta beğeniyorummm.yanlız 2.resimdeki tulumu ne kdr hoş olsada ona yakışmadığını düşünüyorum sanki her an içinden patlıyarak çıkıcak sıkışmış gibi bi izlenim verdi bana…

  4. bu kızın yüzüne bakınca korkuyorumben yahu herkes amanda ne güzel barbie bebek gibi diyo ama ben tırsıyorum..tamam vücudu fena değil ama yüzüne her ne yaparsa yapsın korkunç bi ifade var

  5. Rihanna çizgilerden sıkıldımı bilinmez ama biz Rihannanın rüküşlüğünden sıkıldık:)

  6. wayy tulum supermıs
    bence ne gıyse yakısmıs
    saclarının rengıde cok yakısmıs

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak