Rimmel London ve Marks & Spencer Alışverişi

kate-moss

İlk defa sürekli kullandığım kozmetik markalarının dışına çıktım. Watsons’daki Rimmel London’un standı beni renklerden dolayı çok cezbetti. Pembe tonlarında rujlar aldım. Ruj fiyatı 10.90TL. Fiyatına baktığınızda oldukça başarılı. Aranızda ürünlerini kullanan varsa fikirlerini paylaşabilirse sevinirim.

Gloss ruj: 020 numara 

Pink Ruj: 206 numara

Genelde Body Shop’un White Musk serisini kulanırım ama Marks& Spencer’in  Manolya çiçeği kokulu serisi de çok güzel. Daha önce deodorant  roll on kullanmıştım. Tekrar  roll on, bir de yatıştırıcı ve yumuşaklık özelliği olan banyo kremi aldım.  Bir ürün alırsanız ikincisi %50 indirimli oluyor, ikisi 19 TL.

1

2

 

20 Comments
  1. ben rimmel in allığını kullanıyorum.oldukça güzel sürülüyor ve hiç ağır durmuyor.şeftali tonlarında çok güzel bi rengi var.çok uygun bi fiyata almıştım hatta biraz tedirgin olarak ama şimdi favorilerim arasında.

  2. Konuyla alakalı olmayan bişey sormam mümkün mü?Lazer epilasyon yaptırdıgım için artık jilet kullanıyorum.Silk epill almak istiyorum ama bunun sadece jiletli olanı yok mu?

  3. yelizciğim acaba rimmel markasını Ankara’da nerede bulabiliriz? bilen arkadaşlar varsa haber bekliyorum. Renkler çok hoşmuş bir bakmak lazım :)

  4. Merhaba Yeliz!:) dün bi mail attım ama yanlış yere atmış olabilirim, bi de buraya yazayım dedim, yayınlaman için yazmıyorum yani, başka ulaşabilecek bir yer bulamadım, geçenlerde saçlarımı kestirdim ve hiç memnun kalmadım, okuyuculara iki sorum var:
    1-Ankara’da bildikleri iyi saç kesen kuaförler
    2-Fiyatları

    Bu soruları soralım cevaplayalım köşesine taşırsan minnettar kalırım:)

  5. Ben watsons’dan aldım,yanlışlıkla Cosmo Shop yazmışım. Ankara’da Watsons varmı bir bakmak lazım.

    sevgiler

  6. ben Ankara’da Watson’s yok diye biliyorum ama bilen arkadaşlar vardır belki

  7. kendim sordum kendim buldum :) ankara’da panora alışveriş merkezinde watson’s varmış rimmel orada satılıyormuş. hemen haftasou bakmak lazım sevgiler :))

  8. Yeliz merhaba :)
    Benim sorumuda soralım cevaplayalım köşesine taşıyabilirmisin.
    Gmail a mail atamıyorum iş yerinden.
    Teşekkür ederim

  9. papalina benim gittiğim çok güzel hemde ekonomik bir yer var.10 tl ya saç kesiyor. eskiden gopta dükkanı olan sonrasında iflas edip incirli tarafında dükkan açan bi kuaför. güvenirsen sana yerini ve adını verebilirim.

  10. Rujların renkleri çok hoşmuş.Roll on ve banyo kremi,duş jeli vs. bende kullandım.Genel olarak iyi ürünler.Rahatlıkla tavsiye edebilirim herkese.
    Mutlu günlerde kullan Yelizcim,öptüm.

  11. arkadaşlar makyajda rimel kadar önemli bişey yok .gerisi renklendirme.bende bir rimel delisi olarak bugüne kadar kullandığım tüm kaliteli markalara rimmel ide ekledim.kesinlikle mükemmel,ne querlain ne chanel en iyisi RİMMEL.ben de izmir de forumdaki watsonstan aldım.çok memnun kaldım.değiştirmeyi düşünmüyorum…sevgiler…

  12. yelizcim bitanem hiç denemedim bu markarlı bizede öneri oldu çok teşk ederim canım bu arada güle güle kulan bitanem :))

  13. Dün tesadüfen Londra’dan gelen bir make-up artist ile beraberdim. Rimmel markasının uygun fiyatlı ve sık sık kullandığı bir marka olduğundan bahsetti. Bu arada aklında olsun MAC’in her şeyi mükemmelmiş ojeleri hariç!
    Rimmel’in özellikle rimellerini tavsiye etti ;)

  14. merhaba, tunalıda mithat kuaför var, fön+kesim 45 TL, modern ve kullanışlı kesimlerde çok başarılı. bence bir uğramalısın;)yerini tarif edecek olursam, hani Tunalıda Avrupa Birliği Bürosu varya o binada;)

  15. merhaba.
    öncelikle Ankara’da watsons varmı diye sormuş arkadaşlar evet var Panora’da.
    bende ilk defa orda gördüm bu markayı.şuan rujunu ve rimelini kullanıyorum.çokda hoşuma gitti.üstelik fiyatlarıda gerçekten çok uygun.
    ben tavsiye edebilirim rimelini ve rujunu

  16. bnde rimmelin allığını kullanıyorum.genellikle hiç makyaj yapmam ama allıksız ASLA dışarı çıkmam.allıkta istediğim görüntüye ulaşabilmek için çok marka denedim.watsonsta satıcı kızın tavsiyesiyle rimmel aldım aslında fiyatından dolayı hiç beklediğimi bulamayazağımı düşünüyordum.neyse aldım denedim.diğer markalardan fazla bi özelliği yok ama kalır yanı da yok kesinlikle.yelizciğimin de dediği gbi fiyatları da ggaaayet uygun.tavsiye ederim.rimelini kullanmadıma ama nilly’nin tavsiyesi aklımı çeldi deniycem.bu arada yelizcim rujlarını güle güle sürünn:)

  17. selam,
    Rimmel London’la ben de tesadüfen tanıştım ve kullandığım tüm ürünlerinden inanılmaz memnun kaldım. Hatta,mascarasının güzelliğiyle ilgili olarak kozmetikçi bir arkadaşla konuşrken öğrendim ki; dünyada ilk kez kirpik boyasını yani mascarayı çıkartan ilk marka Rimmel London olduğu için,gerçek adı mascara olan makyaj ürününe Rimel dermişiz :)) bugüne kadar,lancome hypnose ve fatal da dahil olmak üzere biirrrsürü rimel denedim (bak hala ısrarla rimel diyorum:)) ) fakat hiçbir rimelden rimmel london kadar memnun kalmadım… üstelik fiyatları inanılmaz uygun… bence makyajın en önemli iki öğesi fondöten ve rimeldir ve rimmel london bu işi çok güzel çözmüş…şiddetle tavsiye ederim… (umarım diğer markalar gibi,türkiyede tutulduğu an bozmaz kendini) bu arada sadece watsons mağazalarında satılmakta…
    sevgiler..

    yelloz

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak