Şimdi de Dudaklarındaki Tüyler Konuşuluyor


Fotoğraflar: dailymail
Yeni Filth And Wisdom’ın galasında giydiği tabanca topuklu ayakkabılarla tepki toplayan Madonna’nın dudağının üzerindeki ve etrafındaki tüyler konuşuluyor. 50’li yaşlarda olan madonna düzgün fiziği ile dikkat çekiyor ama malum zamanla cilt deforme oluyor.

13 Comments
  1. ama bu kadar derinden kimin yüzünü çekerseniz çekin illa ki kıl tüy çıkar yahu,madonna’ya haksızlıktır bu.hele ki sarışın olduğu için şeftali tüyüdür vs..bunların olması gayet normal,focuslamış makinayı kadıncağıza,ünlü olmak zor şey yahu :)

  2. Melis, sana katılıyorum. Her kadının bu tip sorunları olabiliyor bu kadar yakından fotoğraf çekilirse olacağı budur, yazık.sevgiler

  3. yani kadını rezil etmek için resmen mercek altı kamera çekimi yapmışlar…ayrıca bir sanatçı böyle kötü lanse edilmez…

  4. kim ne derse desin o yaşına göre bence hala çok güzel.bence çekememezlik yapıyorlar.Ben 34 yaşındayım benden genç duruyor

  5. bu kadar şıklığın başarının ve mükemmelliğin altında bu tüy haberini yapan eminim bi erkekdir kendileri kaymak gibi ciltlere sahip oldukları için bu kıl tüy meselelerinde pek bi tititzler hayret bişey yaa nası can yakan bi işlem bi bilseler haksız mıyım ama yaa

  6. Çoğu kadınların derdi,kimsenin kimseye bahane verecek hali yok. fotoğraf makineleri öyle güçlü ki. Madonna napsın , üstelik o kadar da abartılacak bir hal yok yani…

  7. yakın çekimde haksızlığa uğramış olabilir ama ben madonnayı hep itici bulmuşumdur.

  8. herkese katılıyorum bu kadarda abartılmaz bence , bunu madonnaya bir saygısızlık olarak görüyorum.O hala erkeklerin gözdesi, benimde :)

  9. bence madonna cok gusel bi kadin ama guzelliyini boyle koruyan biri o tuyleride yok etmesini bilmeli yani………

  10. bencede çok güzel bir kadın hem ondan çok daha genç ünlüler var her yeri estetik.madonnada da olacak illaki.ya siz gördünüz mü ne çok ünlü makyajsız halleri bile iğrençç.charlize theron mesela beni hayal kırıklığına uğrattı.çok haksızlık olmuş madonna ya.çok başarılı ve de bakımlı.aksini iddia eden olamaz

  11. bunu çeken watandaş ,acabaa madonnayı fiziğyle mi ele almış yaşıyla mı ??? şaşırmasınlarr yaa bu kadının yaşındakilerin fotolarını çekseler dedem gibi sakalları war…bukadar genç duruo die yerin dibinee nerden sokabilirizin peşindeler …yazıkkk sewgilerr…

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak