Siyah Elbise Modelleri

siyah-elbiseler1

siyah-elbiseler4

siyah-elbiseler2

untitled-3

fotoğraflar: justjared, celebrity-gossip

Son zamanlarda yıldızlar siyah elbiseleriyle boy gösteriyorlar. Genelde modeller kısa, dar ve vücudu saran tarzda. Gardrobumuzun kurtarıcısı olan siyah elbiselerin ne kadar kullanışlı olduğunu herpimiz biliyoruz.

Bu kadar siyah elbiseyi bir arada görünce, bu yaz sonu Vero Moda’dan aldığım siyah balon elbisemi giymek istedim!

17 Comments
  1. mariah’nın siyahla ince görünmüş hali bu!

    yeliz, en kısa zamanda siyah balon elbisenle seni görmek istiyoruz, ben edinmedim balon etek veya elbise, çok istiyorumm:)

  2. modası geçmeyen, hayat kurtaran, kıyafeti olmayan kadın(!)ın bile şık görünmesine yarayan, her renkle ve tarzla giden şeydir LBD; yani little black dress.

    isterseniz glam rock görünün, ,isterseniz retro, isterseniz romantik, ya da vintage, resmi, maskülen, minimalist, avantgard, seksi, asil.. her şey olabilirsiniz. ekonomik bir parça. ekonomik kriz etmen oldu yeniden bu modifiye edilebilir LBDlerin trend olmasında.

  3. mariah kim ne derse desin sen müthişsin en iyi görünende sensin..kiloluyken bile sempatik ve güzel görünebiliyosun…

  4. Vikininki güzelmiş :) En kısa sürede balon elbiseni içinde sen olmak kaydiyle görmek istiyorum Yeliz :)

  5. kızlar öncelikle hepinize merhabalar.taze gelininiz geldi artık aranıza….:))biliyorum uzun zamandır yazamadım burda bişeyler…umarım herkes iyidir.tek tek isim yazamıcam ama umarım muhabbet ettiğim tüm arkadaşlarım burdadır..!gelinliğim ve abiye kıyafetimi(kına kıyafeti dicem ama alakası yok:)))yolladım yelize.size söz vermiştim paylaşıcam diye.yüzüm sansürlü ama yine de paylaştım.sözümde durdum.hepinize sevgiler….siyah elbise modellerinden de en çok vicky ve christina favorim…mucuk..!!!

  6. kokosh kız valla merak ettik öncelikle mutluluklar hayatım gelinlğinide görebilirz hemen umarım öptüm kocman şeker :) bu arada siyahlar için teşk yeliz :)

  7. kokosh, mutluluklar diliyorum ben de taze gelin olarak:))
    ömür boyu kokosh ve mutlu kalman dileğiyle şeker!

    resimleri bn d merak ettim!

  8. ılk once hepınıze selamlar ben bakuden yazıyom yelız ozellıkle sana meraba kasımda duyunum var ama ben daha gelınlıyıme karar veremedım bana yardımcı olursanız cok sevınızrım ordan sıparıs vercem ama nası secım nası gelınlık olsun tam karar veremedım yelız senden yardım almakcın yazdım=))
    gul

  9. kokosh mutluluklar diliyorum, eminim çok güzel bir gelin olmuşsundur. sabırsızlıkla fotoğraflarını bekliyoruz:)

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak