Nefes’in Kırmızı Ayakkabıları / Sizden Gelenler

Sevgili Nefes blogumu çok uzun zamandır takip eden yorumlarıyla her zaman keyifli sohpetler yaratan biricik ziyaretçilerimden biridir. Mudo’dan bu yaz aldığı kırmızı ayakkabıyı bizlerler paylaşmak istemiş. Bu modelin saks mavisini beğenip numaramı bulamadığımı hatırladım şimdi. Nefes’cim İyi günlerden kullan. Bu arada halı gözümden kaçmadı çok zevkli ve hoş bir seçim.

23 Comments
  1. yelizcim çok teşekkür ederim.benimle ilgili çok güzel şeyler yazmışsın. sevgiler..:)

  2. Ayakkabılara bayıldım enfes görünüyolar valla iyi günlerde giy Nefes’cim:)

  3. bende leopar ayakkabılara taktım bu ara uygun birtane düşürüp kesinlikle alıcam..

  4. Ayakkabılar gerçekten çok hoş. Sevgili Balım sen hiç pembe leopar desenli ayakkabı gördün mü?:) Bende var ve çok beğenerek giyiyorum.

  5. Ayakkabılar şık ve feminen.Kolay konbin yapabilirisiniz.Steve madden tasarımına benziyor.

  6. Cok begendim,Nefes gule gule kullan :) Ama rahat mi peki bunlar?Ben topuklu ayakkabi ozurlu olarak cok merak ettim :)

  7. Feray pembe leopar mı dedin çok değişik olmalı görmek isterdim valla:)

  8. Balım, ilk fırsatta fotoğrafını çekip Yeliz’e göndereyim:) O sana ulaştırır sanırım…

  9. Tamam tatlım:)Yelizcim’den beklediğim bişiler daha var zaten o biliyor bana yardımcı olucağına inanıyorum.Bu arada mailim inşallah okunmuştur:(

  10. yorumlarından dolayı herkese teşekkür ederim.çok sevdiğim bir ayakkabı.Begümgüm çok rahat olduklarını söylemem ama zaten günlük ayakkabım değil.naz beğenmek zorunda değilsin tabiki.zaten bende alırken çok cırtlak bulmuştum.ama ışık yanıltıyor.kombinleyince güzel duruyor.ben hep siyah kıyafet giyer renkli ayakkabı ve çantayla hareketlendiririm.

  11. sana katılıyorum nefescim siyah kıyafetlerle renkli aksesuarlar çok güzel duruyor:)ayrıca ayakkabın dar paça kotlarlada çok güzel olur.

  12. Güle güle kullanın ayakkabılarınızı, gayet hoş..

    Bu arada çorap var mı bacağınızda? Eğer varsa numarasını ve markasını rica edicem :) Böyle hiç bacakta belli olmayan bi çoraba ihtiyacım var :)

  13. lemonade çorabım var. pentinin lcyra fit parlak ve en incesi. 51 numara . ama yanık tene giymiştim koyu çıkmış. 57 numarasıda gayet iyi.

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak