Tchibo Yılbaşı Süsleri

tchibo-yilbasi0

tchibo-yilbasi1

tchibo-yilbasi2

Sevgili Özlem, Tchibo’dan sağ üstte fotoğrafta görmüş olduğunuz tek taş peçete halkalarından almış. Sizlerde yılbaşı üzeri hazırlıklara başlamışsınızdır herhalde. Tchibo’dan bu yıl için yılbaşı süsleri ekledim. Yine  Koçtaş, Tepe Home, Paşabahçe, İkea, Pabetland, Mudo gibi mağazalara da bakabilirsiniz.

Geçen yıl bende Tchibo’dan melekli 6’lı peçete halkalarından ve fotoğraflardaki sağ ilk sıradaki keçe sülerden almıştım. Buradan yılbaşı ağacıma ve Tchibo’dan aldıklarıma bakabilirsiniz.

Geçen yıl yumurtadan yılbaşı süsü yapmıştım, bakmadan geçmeyiniz çok eğlenceliydi tavsiye ederim:)

12 Comments
  1. ayyy çok şekerler yaaa ama melekli ve geyikli olanlara bayıldım ahh ahh biz ne yapcak bakalım yılbaşında yine hasretlik mi olcak acaba :((

  2. mumlar ve süsler çok hos gerçekten. yeliz bisi dicem . ben bu sömestr uludağa gidicem de kayak kıyafetni kiralamak yerine almak istiorum nerde bulabilirm????

  3. bir yıl ne çabuk geçti di mi yelizcim:)daha dün bu aldığın cicileri paylaşmıyormuydun sen?zaman zaaman zaman zaman huuuuuuu o zaman:))bende gittim bu günnnnnnn tchiboya ciciler dolu dolu…bidee ilk fotodaki peçete halkalarından jumbo ve bernardo mağazalarında da varrrrrr:)

  4. maybecim zaman çok çabuk geçiyor :) ben henüz cicileri görmeye gitmedim sitesinden baktım, evde bir dolu süs var gitsem yine eve taşıyacağım:)) çeyiz hazırlığına devam desene çok şey alma bak sonra mutfak dolapların tıkış tıkış olur, benim gibi oflayıp puflarsın:)

  5. çok güzeller kesinlikle gidip bakıcam =) bu arada kağıthane de euroflora diye bir yer var 3 katlı kocaman ve çok güzel bir yer. yılbaşı ile ilgili istediğiniz her şeyi bulabilirsiniz . hem çoğu mağazaya göre biraz daha uygun. Özellikle ağaç süsleri harika ama geçen senelerden bir sürü süs aldığım için ağaçta yer kalmadı çok fazla alamadm o yzden. =)

  6. tchibo nun sitesinde hergün kesinlkle geziniyorum özellikle yeni temalar gelen günlerde inanılmaz takipte oluyorum gerçekten çok pratik farklı ve kaliteli.bu arada tchibonun outlet mağazası deposite alışveriş merkezinde mevcut bilginiz olsun yolunuz düşermi bilmem ama düşerse kesinlkle uğrayınnn

  7. hmmmm yaşasnn senenın en sevdığım zamanı geldı çattı yıne..bende geçen gıtmıstım tchıboya gelmemişti daha susler pusler şu ustekı keçelerden geçen sene almıstıkk yelızcmle bıde peçete halkalarından..bıdeee bu sene yılbaşı daha bı özel çunku derınıın ılk yılbaşısı bu sene çamımızı daha bı heyecanlı susledıkk..bu sene değişik bışeyler yaparsam paylaşırım :)

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak