Yarışma Sonucu

hediye

Süpriz yarışma bugün saat 16:00 itibariyle sona erdi. Bloguma yarışma başlangıç tarihine kadar gelen toplam 36.298 yorum sayısı için en yakın tahminini yapan, 307. sıradaki yorumu ve 36.350 tahmini ile  Sevgili Gülcem oldu.

Hediyesini göndermek için kendisinden adres bilgilerini bana mail atmasını rica ediyorum.

Ekleme: Sevgili Gülcem bize Eskişehir’den yazıyor;)

47 Comments
  1. gulce adına cok sevındım ıyı gunlerde kullanısın hedıyesını::)))yenı yarısmalarıda beklıyoruzzz:)))

  2. ayyyy gülcem cim tebrik ederim canım benim bu arada bende iyi sallamışım yaa :))) meybişim 3 yanlış bi doğruyu götürüyor muydu yaa :))

  3. Tebrikler canım güle güle kullan hediyen ile çekilmiş bir fotonu yollarsın artık bizde iç çekeriz :)

  4. Gülcem tebrik ederim, hediyeni güle güle kullan:) ben de 35.000 civarı demiştim yine yaklaşmışım biraz:)

  5. aslında benim aklımdan da tam olarak 36.298 geçmişti ama dedim ki yelizime ayıp olmasın fazlaca yazim yaaa :))

  6. Gülcem güle güle kullan :)
    Yeliz sana da teşekkürler, şöle bayram sonrası iyi bir hareket oldu yani :)
    eğlenceliydi.

  7. mrb yelizcim.. siteni cok begeniyorum.. arkadaslarimin tavsiyeleriyle takip etmeye basladim cok guzel bi site bn saudi arabistanda yasiorum.. burdaki butun genc kizlar, annelr, kiscasi butun bayanlar sitene bayilio cok ii bi is cikarmissin .. cok guzl kiyafetler var hepsine tek tek bayiliorum.. gulcecim snide tebrik ederim .. mutlu gunlerde kullanman dilegiyle :))

  8. sağolun arkadaşlar, tek tek saydım vallahi,fazla olur diye üzerine biraz ekleme yaptım.çok mutluyum ya,teşekkür ederim yelizcim

  9. yok artık.ciddi ciddi saydınız mı :)) keşke bizimde işimiz gücümüz olmasa sayardık :)

  10. ____________________
    TebrikLeriii tatlıımmmm ;)
    ______________________

  11. tebriklerrrr canım sanada teşekkürler yelizcim eglenceli oldu ,heyecan olduk :)

  12. Gülcem inanmıyorum saydım yazmışsın bi yerde helal sana haketmişsin tebrik ederim seni iyi günlerde kullan :):)

  13. 35.798 demiştim,keşke biraz daha fazla yazaydım ühüüüü..Tebrikler kazanan arkadaşa..

Yorumunuz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak